pissaa miehelleni

pissa pirkko

Olemme mieheni kanssa harrastaneet pissaleikkejä jo jonkin aikaa. Olimme ravintolassa juhlimassa söimme pitkän kaavan mukaan ja etenkin joimme. Kun minun tuli aika lähteä naistenhuoneeseen otin mieheni tyhjän olutlasin ja pöydän alla pikkareiden raosta liruttelin lasin lähes täyteen. Lasi pöydälle reilusti ja mieheni lipitteli lasin tyhjäksi aterioinnin yhteydessä, näyttihän se erehdyttävästi oluelta ja onneksi naapuripöydissä ei istunut ketään. Olimme ihanan kiihoittuneita ja maltoimme tuskin odottaa kotiin menoa.
Tytöt onko vastaavia kokemuksia ????

22

6354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaiset

      Hyvä siinä sitten mennä kiihottuneena kotiin ku tulee vatsavaivoja ja ukko yrjöö koko illan ja kiihottavan illan päätteeksi joutuu sairaalaan.

      • wallu

        on kaverilla tiedot.Pissassa ei ole mitään vaarallista,eikä se aiheuta vatsakipuja.


      • ---------
        wallu kirjoitti:

        on kaverilla tiedot.Pissassa ei ole mitään vaarallista,eikä se aiheuta vatsakipuja.

        Onko todella noin? Sehän on pelkästään kuona-aineita, eikö ne todellakaan aiheuta minkäänlaisia vatsanväänteitä?


      • Rowen
        --------- kirjoitti:

        Onko todella noin? Sehän on pelkästään kuona-aineita, eikö ne todellakaan aiheuta minkäänlaisia vatsanväänteitä?

        Suurimmaksi osaksi se on vettä, jos on juonut runsaasti vettä se voi olla melkein pelkästään sitä. Eivätkä ne kuona-aineet vatsassa mitään erikoista aiheuta. Ne imeytyvät sieltä vain verenkiertoon ja sieltä suodattuvat taas pois munuaisissa. Verenkierrossa ne voivat kyllä aiheuttaa elimistölle haittaa (ainakin voivat häiritä aivotoimintoa, aiheuttaa mm. sekavuutta), jos niitä oikein runsaasti sinne pääsee kertymään.


    • :p :p

      HYI!!!

      En voi muuta sanoa.

    • pissboy

      muuten,mutta ei pissaa ruuan kanssa.Sensijaan olemme olleet diskossa siten että domina tyttöystäväni on aina täyttänyt minun lasini pissallaan.Se on sitten ollut ainoa juoma mitä minä olen saanut illan aikana.Koko illan olen sitten ollut muna kovana,odottaen vaan kotiin lähtöä.

      • girl 22

        melkein samaa juttuu kun mun ja poikakaverin kaa tehdään usein pissailen yleisillä paikoilla lasiin poikakaverilleni juotavaksi, kivaa istua puiston penkillä ja juoda pissaa kun jengi valuu ohi eikä hiffaa mitään, mitä lie olutta juo.
        Kaverilla on kulli kovana himaan asti ja saadaan aina kunnon kiksit kun sitten rakastellaan.


      • masa 40
        girl 22 kirjoitti:

        melkein samaa juttuu kun mun ja poikakaverin kaa tehdään usein pissailen yleisillä paikoilla lasiin poikakaverilleni juotavaksi, kivaa istua puiston penkillä ja juoda pissaa kun jengi valuu ohi eikä hiffaa mitään, mitä lie olutta juo.
        Kaverilla on kulli kovana himaan asti ja saadaan aina kunnon kiksit kun sitten rakastellaan.

        vähän saman kaavan mukaan. on muijan kanssa pitkin päivää pissaa juotu, kulli kovana koko päivän ja hurjan eroottista. Saa mielettömän draivin kun illalla pääsee panolle (kuin peto) kokeilkaa ihmeessä jotka yleensä pissaleikkejä leikkii ja meitähän on paljon.


      • harrastaja
        masa 40 kirjoitti:

        vähän saman kaavan mukaan. on muijan kanssa pitkin päivää pissaa juotu, kulli kovana koko päivän ja hurjan eroottista. Saa mielettömän draivin kun illalla pääsee panolle (kuin peto) kokeilkaa ihmeessä jotka yleensä pissaleikkejä leikkii ja meitähän on paljon.

        Kyllähän meitä on ilmeiseti suuri joukko pissaleikkien harrastajia. Meillä vaimo on se osapuoli joka nauttii sunnattomasti pissan juonnista, kokeilemme aina eri variaatioita mutta yksi on ylitse muiden. Noin kerran kuussa otamme Helsingistä hotelli huoneen siis kunnon hotellista jossa hyvä yökerho, nautitaan juomia ja käyn aina kun sitä tuntuu miestenhuoneessa pissaan lasiin, siellä hulinassahan useat kävelevät olut tai siiderilasi kädessä. Vaimo nauttii omasta juomastaan pitkin iltaa, tanssimme ja flirttailemme emmekä malta odottaa kun menemme takasin hotellihuoneeseen, aina yhtä upea ja kiihottava kokemus.


    • Hoitoon tommoset

      Kannattaa jättää ravintola reissut väliin ja käydä tutkituttamassa päänsä. Vessa on sitä varten et sinne kuseksitaan.

      • kari 26

        Niinhän me tehdäänkin ja nautitaan siinä sivussa, kokeile sinäkin joskus jotain muuta kuin lähetyssaarnaajaa. Vai onko akkasi niitä tiukkapipoja joka luulee että kaikki nautinto on perverssiä HALOO??


      • harrastajapari

        Niin se vessa on meillekkin mutta teemme siittä hiukan eroottisemman toimen ja osaamme ottaa ilon irti siitä mistä sinä et


      • master 42
        harrastajapari kirjoitti:

        Niin se vessa on meillekkin mutta teemme siittä hiukan eroottisemman toimen ja osaamme ottaa ilon irti siitä mistä sinä et

        Tiedoksi epätietoisille joita niitäkin näyttää vielä olevan. Terveen ihmisen pissa ei todellakaan ole kuona-ainetta. Se on 97 pros vettä ja loput aminoasideja ja suolaa (ammonia jne) Pissa on 100 pros steriiliä eli puhtaampaa periaatteessa kuin vesijohtovesi.Kautta aikain pissaa on käytetty esim haavojen puhdistukseen, lisäksi useissa maissa on pitkät perinteet pissan nauttimisesta terveydellisiin uskomuksiin perustuen. Kaiken tämän ja paljon muuta pissaleikkien harrastajat jo tietävätkin tieto tosin vähentää yleensä hiukan sitä eroottista ilmapiiriä mikä pissaleikeissä vallitsee koska on paljon "härskimpää" uskoa juovansa jotain todella erikoista ja likaista kuin 97% vettä.


      • tutkija
        master 42 kirjoitti:

        Tiedoksi epätietoisille joita niitäkin näyttää vielä olevan. Terveen ihmisen pissa ei todellakaan ole kuona-ainetta. Se on 97 pros vettä ja loput aminoasideja ja suolaa (ammonia jne) Pissa on 100 pros steriiliä eli puhtaampaa periaatteessa kuin vesijohtovesi.Kautta aikain pissaa on käytetty esim haavojen puhdistukseen, lisäksi useissa maissa on pitkät perinteet pissan nauttimisesta terveydellisiin uskomuksiin perustuen. Kaiken tämän ja paljon muuta pissaleikkien harrastajat jo tietävätkin tieto tosin vähentää yleensä hiukan sitä eroottista ilmapiiriä mikä pissaleikeissä vallitsee koska on paljon "härskimpää" uskoa juovansa jotain todella erikoista ja likaista kuin 97% vettä.

        Samaa tietoa näytti antavan lääkärikirja


      • nautiskelija
        tutkija kirjoitti:

        Samaa tietoa näytti antavan lääkärikirja

        Olen juonut vaimoni pissaa yli 10 vuotta ja aina vaan on yhtä hyvää ja leikit yhtä kivat


      • nainen 43
        nautiskelija kirjoitti:

        Olen juonut vaimoni pissaa yli 10 vuotta ja aina vaan on yhtä hyvää ja leikit yhtä kivat

        siideristä saa parhaan makuisen pissan on meinaan kokeiltu vaikka mitä mieheni kanssa, mukuasioita tietenkin


      • ilpo
        nainen 43 kirjoitti:

        siideristä saa parhaan makuisen pissan on meinaan kokeiltu vaikka mitä mieheni kanssa, mukuasioita tietenkin

        Tiedoksenne leikittiin kusileikkejä tänään vaimoni kans ja oli upeaa %%%%%%%%%


      • kale
        ilpo kirjoitti:

        Tiedoksenne leikittiin kusileikkejä tänään vaimoni kans ja oli upeaa %%%%%%%%%

        Sain pissat suhuni kun olimme vaimoni kanssa 69 asennossa. Oli kiva nuolla ja juoda yhtäaikaa ja lämmin pissa virtasi pitkin kasvoja.


    • Anonyymi

      Näin, usein vaimoni kanssa pubiss tai yökerhossa hän (ilman pikkareita) täyttää tuopin hamosen alla sohvalla ja minä sen sitten juon pois ja käyn myöhemmin vessassa. Usein menee montakin tuopillista illassa ja on pitänyt lähteä kotiinkin. Sama ja usein kermatkin sitten seuraavana aamuna vaimon tullessa yön päälle kotiin. Paljon tulee juotua näinkin.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­umme sinut kä­­­ymään u­­­ude­­ss­­a cha­­tis­­­sa! Meitä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/B4y2H9

    • Onko mitään keskustelusivustoa pissa fetisseille

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3923
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2761
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2062
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1816
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      58
      1248
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1147
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1046
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      986
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      982
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      934
    Aihe