niin että mitenkä?

kalat-n

Eli siis oon tuntenu oinas miehen jo n. 2 vuotta. Ruvettiin 1kk sitten seurustelemaan. En silti tiedä välillä onko tämä mies lintu vai kala?! Kertoo kuinka tykkää ja rakastaa. Silti täytyy heittää loukkaavaa vitsiä koko ajan, joka kohdistuu tietenkin minuun. Itse ei kerkeä nähdä kovin uesin kun on töissä tai kavereiden kanssa liikenteessä ja silti on koko ajan epäilemässä tekemisiäni. Petänkö, otanko alkoholia ja sitten petän ja tätä rataa. Vaikka tosia asia on etten petä, ei ole ollut tarvetta tehdä sitä ennenkään miksi nyt, vai onko tämä se vanha juttu "jos itse pettää on todella mustasukkainen toisesta ja olettaa tämän tekevän samalla tavalla." voitteko kertoa mitä miehen päässä liikkuu!!

1

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellu888

En todellakaan suosittele oinas miestä. Isäni on ja minä XD
      Mutta isäni on niin vittumainen, ku olla ja voi. Just loukkaavia vitsejä ja toisten edessä nolaamista. Ja se on koko elämäni ajan ollu tollanen.
      Joten jos et halua katsoa sellasta koko elämäsi vaihda, nimettäin se ei muutu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe