Eli siis oon tuntenu oinas miehen jo n. 2 vuotta. Ruvettiin 1kk sitten seurustelemaan. En silti tiedä välillä onko tämä mies lintu vai kala?! Kertoo kuinka tykkää ja rakastaa. Silti täytyy heittää loukkaavaa vitsiä koko ajan, joka kohdistuu tietenkin minuun. Itse ei kerkeä nähdä kovin uesin kun on töissä tai kavereiden kanssa liikenteessä ja silti on koko ajan epäilemässä tekemisiäni. Petänkö, otanko alkoholia ja sitten petän ja tätä rataa. Vaikka tosia asia on etten petä, ei ole ollut tarvetta tehdä sitä ennenkään miksi nyt, vai onko tämä se vanha juttu "jos itse pettää on todella mustasukkainen toisesta ja olettaa tämän tekevän samalla tavalla." voitteko kertoa mitä miehen päässä liikkuu!!
niin että mitenkä?
kalat-n
1
573
Vastaukset
- lellu888
En todellakaan suosittele oinas miestä. Isäni on ja minä XD
Mutta isäni on niin vittumainen, ku olla ja voi. Just loukkaavia vitsejä ja toisten edessä nolaamista. Ja se on koko elämäni ajan ollu tollanen.
Joten jos et halua katsoa sellasta koko elämäsi vaihda, nimettäin se ei muutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5008685Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1295968Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3425040Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli594677Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744226Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1663993SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723828- 911788
- 1001323
- 47929