NUORI! AHDISTAAKO?! KERRO MEILLE, ME TEHDÄÄN SIITÄ TEATTERIA!
Teatterikone on suunnittelemassa yhteistyössä Jyväskylän kaupunginteatterin kanssa nuorille suunnattua forumteatteriesitystä, jossa haluamme kertoa nuorten elämästä heidän omalla äänellään. Esitys viedään sinne missä nuoret ovat. Näytelmän kohderyhmä on yläasteikäiset nuoret Keski-Suomessa ja mahdollisesti myös muualla Suomessa. Kerro tarinasi ja auta meitä auttamaan muita.
Lue lisää ja lähetä tarinasi alla olevasta linkistä!
http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pR4gGPPomDRQQQYpy7GkEMg
Nuori voitko auttaa?!
6
586
Vastaukset
- TODELLAKI....
KYLLÄ, AHDISTAA IHAN SIKANA, ETTEN ENÄÄ JAKSA!!!
- Katsukka-rukka
Mitä sä haluaisit, että tapahtuis, että helpottais?
- ahdistunut
Katsukka-rukka kirjoitti:
Mitä sä haluaisit, että tapahtuis, että helpottais?
ainaki mun pitäis hyväksyy itteni, mutko en pysty, vihaan itteäni. ja saada kavereita...
- dsadsadsaasdasd
ahdistunut kirjoitti:
ainaki mun pitäis hyväksyy itteni, mutko en pysty, vihaan itteäni. ja saada kavereita...
luuletko et siinä paljooo teatterit auttaa? tehkää saatana jotai muuta ku selittäkö siel lavalla
dsadsadsaasdasd kirjoitti:
luuletko et siinä paljooo teatterit auttaa? tehkää saatana jotai muuta ku selittäkö siel lavalla
Mikä auttaa ja mikä ei?
- Teatterikone
dsadsadsaasdasd kirjoitti:
Tällä jutulla yritämme tehdä juuri jotain muuta kun "selittää siellä lavalla". Esityksen idea on tehdä juttu, jonka kulkuun yleisö voi osallistua ja vaikuttaa miten siinä käy. Nuorilta haetaan aiheita esitykseen nimenomaan siksi, että nuoret voisivat itse vastata kysymyksiin, joihin kaipaavat vastausta ja etsiä ratkaisuja heitä koskeviin ongelmiin. Teatteri toimii tässä tiedon välittäjänä ja keskustelun avaajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805