Kyllä sarjakuvia lapsena lukeneen kaverin kelpaa kun Hollywood on alkanut tekemään sarjakuvista varsin hyviä elokuvia.
Paras tähän mennessä tehdyistä sarjakuviin pohjautuvista elokuvista on varmasti Dark Night, mutta kyllä kaikki muutkin Tuomaria lukuun ottamatta ovat olleet ainakin katsottavia.
Ihmeneloset1&2 ja Superman Returns eivät suuresti säväyttäneet, mutta X-Men trilogia, Iron Man ja Hämähäkkimiehet ovat olleet taattua ykköslaatua.
Nyt on Hollywood pistänyt liikkeelle todellisia helmiä. Suurimpana odotuksena on Thorin 2010 ilmestyvä elokuva, mutta myös Doctor Strange (2012), Spider-Man 4 (2011), Ant-Man (2010), Nick Fury (2010), Silver Surfer (2009), Iron Man 2 (2010), X-Men Origins: Wolverine (2009)ja The First Avenger: Captain America (2011) herättävät suurta mielenkiintoa.
Thor 2010!
Snakke
2
953
Vastaukset
- Hamara
..Vai heiluuko sittenkään, nimittäin tuo ohjaaja epäilyttää enenmän kuin paljon!!Aikoo tehdä kuulemma Ukkosenjumalasta "humaanin tarinan, ilman efekti ryöpytystä"....Ja kun katsoo äijän aikasempia tuotoksia niin epäileminen muuttuu itkuksi. http://www.imdb.com/name/nm0000110/
- Snakke
Thorin julkaisupäivä onkin siirretty kesään 2011, mikä on kyllä ymmärrettävää kun vielä ei ole edes näyttelijöitä julkaistu.
Moni muukin elokuva voi joutua siirtämään suunniteltuja julkaisupäiviä heikon talouden takia, odottamaan höllemmässä olevia kukkaron nyörejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2293215Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4411476Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221386Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5351276- 1091238
- 1121212
- 46964
- 66954