http://img129.imageshack.us/img129/8272/excel1zm2.jpg
Kuvan mukainen ongelma, ainoa mitä pitäisi saada tehtyä on siirtä myös A3 solun tieto A6 soluun mikäli Comboboxista on valittuna B3, jne jne... Eli kopioitua tuokin viereinen solu mukaan.
Myös viereinen solu mukaan comboboxilla
6
272
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Muutat valintaluottelon koodia niin, että myös viereisen solun arvo kopioidaan.
- Muivelo100
mitenkähän se sitten käytännössä tapahtuu? Minä kun en sille koodia määritellys, määritin vain ListFillRangen ja LinkedCellin ominaisuuksista.
- täh???
Minkähänlainen köödin tynkänen sinne pitäisi laittaa?
- Muivelo100
Olisi tosiaan hyvä jos vähän tarkempaa tietoa tästä saisi. Minkänäköistä koodinpätkää pitäisi comboboxiin liitellä?
Muivelo100 kirjoitti:
Olisi tosiaan hyvä jos vähän tarkempaa tietoa tästä saisi. Minkänäköistä koodinpätkää pitäisi comboboxiin liitellä?
comboboxin koodiin...
Private Sub ComboBox1_Change()
Range("A6") = ComboBox1.Column(0)
Range("B6") = ComboBox1.Column(1)
End Sub
ja comboboxin ominaisuuksiin...
ListFillRange=A3:B5
ColumnCount=2
LinkedCell arvon voit jättää pois...
siinäpä se- Muivelo100
kunde kirjoitti:
comboboxin koodiin...
Private Sub ComboBox1_Change()
Range("A6") = ComboBox1.Column(0)
Range("B6") = ComboBox1.Column(1)
End Sub
ja comboboxin ominaisuuksiin...
ListFillRange=A3:B5
ColumnCount=2
LinkedCell arvon voit jättää pois...
siinäpä seArvelinkin että se olisi jotain nuin yksinkertaista, homma pelittää. Ei vain osannut itse pähkäillä. Kiitos paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4012873V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914461Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144134- 513688
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533381- 1203367
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul492282- 432251
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312054On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718