odottaako oinasmies

puh--

että hänelle sanotaan että on ollut ikävä? Pitääkö hän että tunteista puhutaan?

9

2384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintti-

      luulen että vaivaantuu ainakin, oinaitten heikkous on tunteista puhuminen, mutta uskon että on todella mielissään, muttei saata näyttää sitä

      • tajuan jo minäkin

        Vaikka Oinaat todella on suorapuheisia, ei puheessa monestikaan tule ilmi, mitä he tuntevat.

        Tuntuu, että he asettuu tilanteen ulkopuolelle, ja saattaa analysoida tilannetta järjen pohjalta. Siis jos heille kertoo omista tunteista. Siinä sitten kertoja jää vähän tyhjän päälle, eli ei yhtään pysty sanomaan, miltä toisesta tuntuu. Muistan kerran erään virityksen kanssa, kun kerroin olevani ihastunut, hän pyöri tuolillaan, katse vaelteli, ja hän sanoi jotenkin "niin, minä nyt olen tällainen, johon helposti ihastuu". Teki mieli kirkua ja ravistella... Voisi sitä nyt jotain sanoa omista tunteista, eli "minäkin tykkään sinusta" ja jos ei tykkää enempää, voisi kertoa senkin.


      • minä_Oinas
        tajuan jo minäkin kirjoitti:

        Vaikka Oinaat todella on suorapuheisia, ei puheessa monestikaan tule ilmi, mitä he tuntevat.

        Tuntuu, että he asettuu tilanteen ulkopuolelle, ja saattaa analysoida tilannetta järjen pohjalta. Siis jos heille kertoo omista tunteista. Siinä sitten kertoja jää vähän tyhjän päälle, eli ei yhtään pysty sanomaan, miltä toisesta tuntuu. Muistan kerran erään virityksen kanssa, kun kerroin olevani ihastunut, hän pyöri tuolillaan, katse vaelteli, ja hän sanoi jotenkin "niin, minä nyt olen tällainen, johon helposti ihastuu". Teki mieli kirkua ja ravistella... Voisi sitä nyt jotain sanoa omista tunteista, eli "minäkin tykkään sinusta" ja jos ei tykkää enempää, voisi kertoa senkin.

        minä ainakin oinaana oikein kaipaan tunne- pitoisia keskusteluja, minä olen aina se joka vannoo rakkautta tai ikävää, minä olen se joka sopii ja pelaa asiat niin että tavataan..vaikuttaakohan siihen nouseva merkkini Neitsyt :-)


      • Oinas, nous vaaka
        tajuan jo minäkin kirjoitti:

        Vaikka Oinaat todella on suorapuheisia, ei puheessa monestikaan tule ilmi, mitä he tuntevat.

        Tuntuu, että he asettuu tilanteen ulkopuolelle, ja saattaa analysoida tilannetta järjen pohjalta. Siis jos heille kertoo omista tunteista. Siinä sitten kertoja jää vähän tyhjän päälle, eli ei yhtään pysty sanomaan, miltä toisesta tuntuu. Muistan kerran erään virityksen kanssa, kun kerroin olevani ihastunut, hän pyöri tuolillaan, katse vaelteli, ja hän sanoi jotenkin "niin, minä nyt olen tällainen, johon helposti ihastuu". Teki mieli kirkua ja ravistella... Voisi sitä nyt jotain sanoa omista tunteista, eli "minäkin tykkään sinusta" ja jos ei tykkää enempää, voisi kertoa senkin.

        Olen huomannut, että oinaalle tyypillinen korkea energiataso vetää helposti puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Silloin helposti syntyy väärinkäsitys ihastumisesta. Oinaana olen tottunut siihen, että energinen käytökseni, maailmaa syleilevä optimismini ja tasainen hammaskalustoni herättävät huomiota ja joskus jopa vetävät puoleensa vastakkaista sukupuolta, mutta sydämessäni tiedän, että tuo ihastus on pinnallista, eikä kyseinen henkilö oikeasti halua eikä kykene vastaamaan oinaan intohimoiseen suhtautumiseen elämään ja seksiin. Oinas ei koskaan anna periksi, hän suhtautuu aina luottavaisesti tulevaisuuteen, eikä pelkää ottaa uusia haasteita vastaan. Mutta tuon energiapaukun sisällä on ihan tavallinen ihminen, ja se ihminen toivoo tulevansa nähdyksi omana itsenään, puutteineen ja tunteineen. Sinun oinaasi pyörii tuolillaan, ja luutavasti ajattelee sinun ihastuneen vain hänen ilmiasuunsa, jolle hän ei itse mahda mitään. Muista kuitenkin, että vaikka oinas on miten mahdottoman valoisa elämänasenteeltaan, silti kaikki asiat koskettavat häntä tässä ja nyt. Aivan kuten ketä tahansa syvällistä neitsyttä. Anna oinaasi tulla nähdyksi ja kuulluksi. Kuuntele hänen tunteitaan, hän kyllä puhuu niistä usein, mutta naamioi puheensa joskus aivan käsittämättömän ovelasti. Jos et ymmärrä, kysy. Mitä tarkoitat vastaamalla näin kysyessäni tätä? Jos olet ihastunut oinaaseen, muista että oinas on enemmän tekoja kuin sanoja. Katso häntä silmiin, ja näe hänen sieluunsa. Jos häntä ei kiinnosta, hän kyllä liukenee hymyillen kauniisti. Jos todella ihastut siihen ihmiseen ja persoonaan, joka on vankina energisyytensä takana, niin sinun pitää vain osoittaa se.

        Ja jos oinas rakastuu sinuun, tiedät sen siitä, että se ilmenee tekoina. Säilytä oma reviirisi, äläkä anna hänen pomottaa sinua omissa asioissasi. kuuuntele hänen mielipiteensä, mutta pidä kiinni omista päätöksistäsi. Oikeasti se oinaan niin kutsuttu komenteleminen on vain pässeille ominaista laumakäytöstä, eikä sinun ihmisenä kannata siitä perustaa. Tai no, ehkä makuukamarissa :)


    • minun mielestäni..

      Niin, kyllä minun mielestä tykkää. Kokemuksen perusteella ainakin..

    • Oinasmies

      Sano ihmeessä, jos se kerran pitää paikkansa. Minä ainakin tykkään sellaisesta.

      yksi niistä perkeleen oinaista

      • puh..

        en tiedä uskaltaako koska vastaus voi olla aika tyly...


      • oikkutyttö
        puh.. kirjoitti:

        en tiedä uskaltaako koska vastaus voi olla aika tyly...

        olla rohkea ja laittaa ikävä viestiä.
        niin...vastaus voi olla tyly, noh se on sitä oinasmiehen vähäsanaisuutta, ja pahimmassa tapauksessa hän ei vastaa mitään, jospa se ei kuitenkaan tarkoita etteikö olisi iloinen viestistäsi...oinasmies ei vain koe velvollisuueksi vastata vaikka kuinka itsekin ikävöisi !!! sellassii he on.

        tsemppiä !!


      • oinaskoiras
        oikkutyttö kirjoitti:

        olla rohkea ja laittaa ikävä viestiä.
        niin...vastaus voi olla tyly, noh se on sitä oinasmiehen vähäsanaisuutta, ja pahimmassa tapauksessa hän ei vastaa mitään, jospa se ei kuitenkaan tarkoita etteikö olisi iloinen viestistäsi...oinasmies ei vain koe velvollisuueksi vastata vaikka kuinka itsekin ikävöisi !!! sellassii he on.

        tsemppiä !!

        Minä oinas-miehenä tykkään juuri puhua tunteista ;) riippuu tietenkin luonteesta, mutta tunnen pari muutakin oinasta jotka voivat avautua tunteistaan kohtuu hyvin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe