kollikissan näköinen poskineen ja laulu kuullostaa maaliskuiselta mouruamiselta. Siinä oikein varsinainen kujakatti, rööki paloi vielä ainakin kaksikuukautta sitten vielä suu pielessä. Hyvä se on "hieman" paljastella paheita, kun voi rajata itse mitä kertoo ja siten vaikuttaa niin siveelliseltä ja kiltiltä, katin kontit, sanoisin aiheessa pysyäkseni.
Anna
kuin kissa,
1
185
Vastaukset
- hehahahehah
Anna vielä kaikenlisäksi valehtelee, vaikka saa itse päättää vastauksensa.
Kyllä työlle vielä tänäkinpäivänä näyttää kalja ja tupakka maistuvan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374022- 1003554
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1113470- 783215
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883194Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862855- 352640
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472529- 692513
- 962304