Vihree

nuttu, eikun kortti

13

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreetä

Alempana on enempi tästä samaisesta vihreestä kortista linkit venäjäksi jos kieltä ossaat.

• korvausraja
      • kortin

Soitin omaan vakuutusyhtiöön ja tilasin vihreän kortin omalle kotterolleni, kun ajattelin millainen ruuhka siitä tulee kun kaikki vuodenvaihteessa sinne rynnii. Jos kenen vakuutus ylettyy yli vuodenvaihteen, pääsee kyllä sen kanssa ruuhkan yli, vaan miulla se päättyy joulukuussa.

• eikä jonoja
        kortin kirjoitti:

Soitin omaan vakuutusyhtiöön ja tilasin vihreän kortin omalle kotterolleni, kun ajattelin millainen ruuhka siitä tulee kun kaikki vuodenvaihteessa sinne rynnii. Jos kenen vakuutus ylettyy yli vuodenvaihteen, pääsee kyllä sen kanssa ruuhkan yli, vaan miulla se päättyy joulukuussa.

Sähkärillä sen vihreen kortin saa tilattua vak.yhtiöstä ja tulee parinpäivän kuluttua kotiin. Muistahan tarkistaa että siellä on maamerkintä RU tai muuten ei kelpaa rajalla.

• kuulemma
        eikä jonoja kirjoitti:

Sähkärillä sen vihreen kortin saa tilattua vak.yhtiöstä ja tulee parinpäivän kuluttua kotiin. Muistahan tarkistaa että siellä on maamerkintä RU tai muuten ei kelpaa rajalla.

kerralla voimassa.

• kuulemma kirjoitti:

kerralla voimassa.

Riippuu siitä miten monessa erässä on vakuutusmaksut.

• yksristi
        masa40 kirjoitti:

Riippuu siitä miten monessa erässä on vakuutusmaksut.

Vihreenkortin normi aika 3kk.

Venäläinen valvonta ei kysele, monessako erässä vakuutuksesi on, jos se jatkuva. Sinä itse vastaat siitä. Miliisille maksu kuittia näyttäessäsi sivukylillä siitä voi tulla harmia yhteisen kielen tai kahvi rahan puuttuessa.

Vakuutus tarkistetaan haaverin sattuessa jos et lupaa itse maksa "lähes" paikan päällä,

• tripster
        kuulemma kirjoitti:

kerralla voimassa.

Mitä järkee olis vakuutusyhtiön lähetellä kortteja tämän tästä, monillahan on pitkät viisumit.
        Kyllä ne viimeistään hetken päästä muuttaa käytäntöjä järkevämpään suuntaan, muttei yleensä vakuutuksenottajan eduksi, luulen ma.

• vihreä kortti käy
        tripster kirjoitti:

Mitä järkee olis vakuutusyhtiön lähetellä kortteja tämän tästä, monillahan on pitkät viisumit.
        Kyllä ne viimeistään hetken päästä muuttaa käytäntöjä järkevämpään suuntaan, muttei yleensä vakuutuksenottajan eduksi, luulen ma.

....MUTTA ei enää pitemmällä...JOTEN vielä tarvitaan autovakuutus tai sitten ei jos sinulla on euroja tarpeeksi maksella sakkoja tai kahvirahaa vai mitenkä se oli.

• Takapajulasta pelastettu
        vihreä kortti käy kirjoitti:

....MUTTA ei enää pitemmällä...JOTEN vielä tarvitaan autovakuutus tai sitten ei jos sinulla on euroja tarpeeksi maksella sakkoja tai kahvirahaa vai mitenkä se oli.

Eihän venäjällä pelaa minkäänlainen edes lakeja koskeva tiedottaminen kuten arvata saattaa, luulisi itseään suurvallaksi nimittävän kansan edes osaavan lukea mutta ei kun ei.

• vihree kelpaa
        vihreä kortti käy kirjoitti:

Vihree kortti kelpaa 1.1-09 alkaen Venäjällä , eikä erillistä autovakuutusta (venäläistä) tarvii ostaa. Siinä kortissa täytyy olla RU merkintä ,muitten maiden lisäksi että on virallinen. Älkääkä sotkeko tähän mitään rajalla liikkumista tms...

• kyl se
        vihree kelpaa kirjoitti:

Vihree kortti kelpaa 1.1-09 alkaen Venäjällä , eikä erillistä autovakuutusta (venäläistä) tarvii ostaa. Siinä kortissa täytyy olla RU merkintä ,muitten maiden lisäksi että on virallinen. Älkääkä sotkeko tähän mitään rajalla liikkumista tms...

nyt on vaann niin et esim. Sortavalassa jos miiisi sinut pysäyttää ja Sinulla ei ole kuin vihreä kortti niin kyl kafferahat saat maksella!!!

• tän tietää
        kyl se kirjoitti:

nyt on vaann niin et esim. Sortavalassa jos miiisi sinut pysäyttää ja Sinulla ei ole kuin vihreä kortti niin kyl kafferahat saat maksella!!!

eihän vihree kortti ole edes vielä voimassa? Ootellaan rauhassa, mitä seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5452
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3902
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1862
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1853
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1670
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1641
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1584
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40