Osaisiko joku neuvoa kuinka samaan tietoneeseen pystyisi avaamaan 2 tai useamman käyttäjätilin.
Itse en ole ainakaan vielä löytänyt tällaista mahdollisuutta.
Kuinka avataan useampi Skype-käyttäjätili samaan PC:n
5
1625
Vastaukset
- avata...
useampaa samaan aikaan...
:) - ..soitellaan...
Skype käyttäjiä voi olla vaikka kuinka monta, eli vaikka kuinka monta skype-nimeä, mutta yhtä vain voi kerrallaan käyttää, pitää kirjautua ulos omalta tililtä, että seuraava käyttäjä pääsee kirjautumaan omilla tunnuksillaan sisään skypeen.
- ei osaa
Vaihdoin uuden koneen ja imuroin Skypen,mutta se käskee muuttamaan vähän entistä osoitettani. Haluaisin säilyttää entisen, jolloin kaikki jo käytössä olevat yhteydet pelaisi.
Toivoisin yksinkertaisen neuvon. - jellovi
ei osaa kirjoitti:
Vaihdoin uuden koneen ja imuroin Skypen,mutta se käskee muuttamaan vähän entistä osoitettani. Haluaisin säilyttää entisen, jolloin kaikki jo käytössä olevat yhteydet pelaisi.
Toivoisin yksinkertaisen neuvon.entisillä tunnuksilla niin kyllä pitäs toimia niinkuin entinenkin.
- jellovi
jellovi kirjoitti:
entisillä tunnuksilla niin kyllä pitäs toimia niinkuin entinenkin.
sinun on oltava kirjautunut ulos sieltä entiseltä koneelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623