3 vuotta ollut jo. Periatteessa otin sen NFL pelien takia, mutta on sieltä leffojakin tullut katsottua. Alussa oli digiboxi-probleemaa. Viasatti lähettii uuren tilalle ja sen jälkeen on pelittänyt ihan ok. Tilaus jatkuu...
Viasat toimii
4
686
Vastaukset
- mutta huonosti ...
Ei auta boxien vaihdot, eikä muutkaan niksit... Viasat on huono tuote, eikä siinä sen kummempaa.
Onneksi enää 1 kk Viasatia ja sitten se homma on meikäläisen kohdalla historiaa... enkä ikinä enää mene siihen miinaan, että Viasatin kanssa jonkinlaisen sopimuksen tekisin.- teet oikein
miten niin huono tuote? hyviä leffoja, paljon musakanavia, enemmän mtv3 kanavia mitä canalilla ja tekstit on niissä suomeksi.
vaihda takaisin viasatiin. - mikkikissa
teet oikein kirjoitti:
miten niin huono tuote? hyviä leffoja, paljon musakanavia, enemmän mtv3 kanavia mitä canalilla ja tekstit on niissä suomeksi.
vaihda takaisin viasatiin.Suurinpiirtein samalla hinnalla saa canaldigitalin perhe hd paketin 29€/kk ja plustv ltä nuo mtv paketin 19.90€/kk
kun vertaa viasat tuplaplatina 39.95€/kk - mikkikissa
mikkikissa kirjoitti:
Suurinpiirtein samalla hinnalla saa canaldigitalin perhe hd paketin 29€/kk ja plustv ltä nuo mtv paketin 19.90€/kk
kun vertaa viasat tuplaplatina 39.95€/kkSky digitalin kanssa parhaita suomessa ja laadukkainpia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848