Otin kahdeksi viikoksi kokeiltavakseni tv1000-paketin, kun se sattui olemaan ilmainen. Kaksi viikkoa kokeiltuani totesin, että siellä tulee vain vanhoja elokuvia. Päätin, että en aio pitää pakettia. Epähuomiossa teinkin peruutuksen yhden päivän myöhässä. Tein ilmotuksen Welholle, että peruisin tilauksen, mutta se ei olekaan heidän mukaansa enää mahdollista. Se olisi pitänyt tehdä siinä kahden viikon sisällä tilauksesta, ns. kokeilujaksolla. Ilmoitin, että voisin maksaa yhden kuukauden kuukausimaksun, mutta se ei kelpaa Welholle. Minun täytyisi joko maksaa 90€ sakkoa mukamas sopimusrikosta tai sitten pitää kanavapaketti 6kk ja maksaa normi kuukausimaksu. Ei hirveästi kiinnosta kumpikaan vaihtoehto. Kanavat näkyvät edelleen eikä niitä katso kukaan meidän perheessä. Kaikki kanavalla tulevat elokuvat ovat sellaisia jotka on tullut vasta äskettäin (kaksi vuotta sitten) lainattua vuokraamosta. Eivät enää vastaa viesteihini kun kerran ärähdin niille viestissä.
Welho kusettaa
Welho on anuksesta
3
400
Vastaukset
- vika?
Toisin sanoen syytät Welhoa siitä, ettet itse tutustunut kokeilujakson ehtoihin?
- maksa turhasta
En kyllä itsekkään lähtis maksamaan moisesta mitään ylimääräistä. Kaikki operaattorit kyllä taitaa tehdä samaa ku Welho. Et varmaan oo ainoo joka joutuu kärsimään.
- ...1...
maksa turhasta kirjoitti:
En kyllä itsekkään lähtis maksamaan moisesta mitään ylimääräistä. Kaikki operaattorit kyllä taitaa tehdä samaa ku Welho. Et varmaan oo ainoo joka joutuu kärsimään.
Miten se kaapelioperaattori tässä muka kusettaa? Itse olet mokannut ja nyt joudut elämään sen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673