Moi.
Olen Lucia,16 v. tyttö joka haluaa ostaa frettin-tyttön.
Asun etelä-karjalassa eli Lappeenrannassa.
Ostan joo rokotetun tytön,tarvikeen kanssa ja kastroitu..
Asuun omakotitalossa.Olen energinen ja iloinen tyttö joka haluaa samanlaisen kaverin : )
Hinta 0-150e.
Ostan frettin!
Lucia.....
3
633
Vastaukset
- haaaas
tyttöjä ei kastroida vaan sterilisoidaan.... etihän vielä tietoa lisää ennen fretin hankimista
- jnjn
Todellakin hanki tietoa, kun et edes tiennyt että tyttö fretti striloidaan eikä kastroida, huoh. Toivottavasti kukaan ei myy frettiä sinulle ainakaan vielä..et ole siihen kaikkeen valmis.
- hhihihihihihihihi
vai että frettin? siis freTin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396