Uskomatonta..

Poika 92..

Miten te kaikki voitte uskoa tommoseen? Horoskoopit on tarkotettu olemaan pelkkää vitsi ja tuomaan elämään jännitystä. Muilla sde tuntuu menevän vähän yli.. Tommosta huu haata että miehet jotka on neitsyitä ois pettäjiä.. voi luoja menkää ihteenne

7

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näistä jutuista

Vanha kaunainen akka täällä van kirjoittaa. Sille nauraa jo naurisaidan seipäätkin. Mutta kuten sanonnan mukaan "kaikista autoista tulee vanhemmiten ooppeleita", niin tytöistä tulee vanhoina äkäsiä akkoja. JLuonto vaan toimii siten eikä sille mitään mahda. Miehen elämä on lyhyempi, mutta sanoisin kuiten onnellisempi. Naisilla huonoja vuosia on enemmän kuin miehillä. On varmaa, että jokaiselle naiselle ilmestyy elämänaikana mies, joka on pilannut hänen elämänsä. Se voi olla joko oma puoliso tai työpaikan pomo tai naapuri tai joku muu. Se johtuu estogeenitason laskemisesta, jolloin testosteronitaso suhteessa nousee. Silloin nainen muistuttaa testosteroni-ikäistä nuorta miestä. He eivät pysty hallitsemaan syntynyttä tilannetta ja riitaa syntyy vähän joka asiasta. Viinapäissään ne vaan pahenevat. Niin se vaan on ja se on sääli.

• älä ole ikävä

Neitsyt mies voi alistaa ja lannistaa myös nuoren naisen!

Kyllä miehestä tulee kehäraakki paljon aiemmin kuin naisesta, jos iässä lasketaan.

Oikeasti nainen alkaa olla parhaimmillaan - myös seksuaalisesti - vasta 40 ikävuoden jälkeen. Ikävä vaan, että tuossa iässä ei oikein ikäkumppaneista enää ole naisen taltuttajaksi. Ei edes neitsytmihestä, vaikka oikeana oriina itseään pitääkin.

• huuhaa-horoskoopit

Useasti totuus on tarua ihmeellisempää.

Ei neitsyen horoskoopit huuda: pettäjä, pettäjä,..

mutta niin se vaan menee.

Usko kokemuksen ääntä!

• se kumma..

täällä palstalla on nyt selvästi joku, joka on pettynyt pahasti neitsytmieheen. Ja huutelee nyt täällä, että KAIKKI neitsytmiehet on ihan peestä.
        Minä tunnen neitsytmiehen, ja tosi ihana ja mukava tyyppi on!

• että,,
        se kumma.. kirjoitti:

täällä palstalla on nyt selvästi joku, joka on pettynyt pahasti neitsytmieheen. Ja huutelee nyt täällä, että KAIKKI neitsytmiehet on ihan peestä.

tuo sama neitsytmiesten haukkuma viesti on joka horoskoopin kohdalla aloituksena. Ylläpito sais jo poistaa nuo asiattomuudet....

• kaikkea se keksii
        että,, kirjoitti:

tuo sama neitsytmiesten haukkuma viesti on joka horoskoopin kohdalla aloituksena. Ylläpito sais jo poistaa nuo asiattomuudet....

Muille ei olisi edes tullut mieleen tarkistaa moista, mutta herkkä hipiäinen neitsyt kyllä!

• väärin väärin
        se kumma.. kirjoitti:

Ehkä se on niin, että yksi neitsytmies on ehtinyt ristiin panna ja pettää kymmeniä naisia, ja he ovat löytäneet täältä yhteisöllistä tukea tuskaansa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe