Azamun ja sivuoireet

Tipi

Onko kellään kokemusta Azamunista? Kuulemma lisää kasvainten riskiä. Sairastan nivelpsoriartriittiä neljättä vuotta. Aloitin Azamunin ma ja nyt mahakipuja ja ruumiin nesteet haisevat raudalle ja sama maku myös suussa. Väsymyskin on jatkuvaa. Onkohan vaarallista?

5

7447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pox bäng

minä söin azamunia colitis ulcerosan hoitoon. aiheutti jatkuvaa pahoinvointia, lääkäri kehoitti silti jatkamaan. myöhemmin yltyi ylävatsa kivuiksi ihan ku keuhkot olis räjähtämässä, niin sitä tutkittiin ja todeddiin haimatulehdus ja äkkiä lääke pannaan.. et simmottii, sen jälkeen en siihen myrkkyyn ole koskenut ja toivottavasti ei tarviikkaan. tsemppiä. ja jos kivut jatkuu ni eikun lääkäriin.

• mitä tulee

Minä sain myös samaa pahoinvointia kuin kaikki muutkin sytostaatit aiheuttavat. Azamun piti aina ottaa ruoan kanssa, muuten paha olo tuli.
        Aiheutti myös emättimen tulehduskierteitä niin kuin Trexankin. Ei ollut haimalle paha.
        Lääke on aika kellontarkka, jos haluaa sen oikeasti auttavan.

• Vas Culit
        mitä tulee kirjoitti:

Minä sain myös samaa pahoinvointia kuin kaikki muutkin sytostaatit aiheuttavat. Azamun piti aina ottaa ruoan kanssa, muuten paha olo tuli.
        Aiheutti myös emättimen tulehduskierteitä niin kuin Trexankin. Ei ollut haimalle paha.
        Lääke on aika kellontarkka, jos haluaa sen oikeasti auttavan.

Mitä se tarkoittaa?

• IBD
        Vas Culit kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Luulisin että pitää ottaa tiettyyn aikaan, itselläni IBD ja aamulla on lääkkeen otto, syytä en sen tarkemmin tiedä mutta aamulla on se kriittisin vaihe.

• 1+1

azamun aiheutti sellaisen iloisen tapahtuman v 2001 ettei ole tarvinut vuodosta ja kivuista kärsiä yli 10 vuoteen. Sivuoireita ei mitään, lääkärikin ihmetteli ja sanoi että olen 1 /100000 kuka ei mitään oireita saanut. Jos on tarvis niin käytän koska tahansa uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2075
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      102
      1893
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      145
      1811
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1431
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1399
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1275
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      61
      1242
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1122
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1066
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      447
      973
    Aihe