Näistä kylpylöistä.
Suomen maassa useammassa tullut käytyä,työn takia
niin sanoisin että Katinkulta siellä saunamaailma
on ehdottomasti Suomen paras.Meinas mullakin herne mennä nenään kun porealtaassa n. 25v tyttöjen seassa alasti
loikoilin, sinne siis tullaan alastomana koko tilaan eikä vain pelkkään saunaan. Eli kehätien sisä puolelta terve menoa kainuuseen ja Katinkullan kylpylään ja saunamaailmaan, mutta yrittäkää käyttäytyä korrektisti, eli vain nurkka silmällä katseet.
Munasillaan
10
7475
Vastaukset
- Jore
Kuule, poika... Nyt taidat narrata! Tuskin siellä sentään allasosastolle tullaan alasti!
- Maailmansaunoja
Katinkullan kylpylän varsinaisella "isolla" allasosastolla käytetään uima-asuja. Naisille ja miehille on myös olemassa omat (tavalliset) saunansa.
"Saunamaailma" on puolestaan molemmille sukupuolille yhteinen juttu. Siellä on aulamainen tila, jossa on muutama pienehkö vilvoittelu, pore- ja kahluuallas ja yhdellä seinustalla osittain "lokeroituja" suihkuja. Tästä aulasta on käynti saunoihin, joita on useampia erilaisia - höyryllä ja ilman. Saunamaailmasta löytyy myös solariumhuone.
Koko saunamaailmassa on tarkoitus olla nakusillaan eli siellä on periaatteessa uima-asukielto. Kieltoa ei kuitenkaan valvota, joten sen noudattaminen on itse kunkin häveliäisyyden/reippauden varassa ja kuulemma vaihtelee kovastikin.
Olen itse käynyt ko. paikassa yhden kerran, muutama vuosi sitten. Silloin uima-asun käyttäjiä oli ilahduttavan vähän. - näin
Maailmansaunoja kirjoitti:
Katinkullan kylpylän varsinaisella "isolla" allasosastolla käytetään uima-asuja. Naisille ja miehille on myös olemassa omat (tavalliset) saunansa.
"Saunamaailma" on puolestaan molemmille sukupuolille yhteinen juttu. Siellä on aulamainen tila, jossa on muutama pienehkö vilvoittelu, pore- ja kahluuallas ja yhdellä seinustalla osittain "lokeroituja" suihkuja. Tästä aulasta on käynti saunoihin, joita on useampia erilaisia - höyryllä ja ilman. Saunamaailmasta löytyy myös solariumhuone.
Koko saunamaailmassa on tarkoitus olla nakusillaan eli siellä on periaatteessa uima-asukielto. Kieltoa ei kuitenkaan valvota, joten sen noudattaminen on itse kunkin häveliäisyyden/reippauden varassa ja kuulemma vaihtelee kovastikin.
Olen itse käynyt ko. paikassa yhden kerran, muutama vuosi sitten. Silloin uima-asun käyttäjiä oli ilahduttavan vähän.Katinkulta toimii näin tervetuloa vaan toteamaan. Voihan sen tarkistaa puhelimellakin, ei tarvi jahkailla tai sähköpostilla. Saatte tietoa etelän hörhöt kuinka ihmiset toimii.
Tästä tiedot
Holiday Club Katinkulta
88610 Vuokatti
Puh. (08) 669 7510, fax (08) 669 7440
[email protected]
Itse olen jokaviikkoinen kävijä. - Holomesin Johony
näin kirjoitti:
Katinkulta toimii näin tervetuloa vaan toteamaan. Voihan sen tarkistaa puhelimellakin, ei tarvi jahkailla tai sähköpostilla. Saatte tietoa etelän hörhöt kuinka ihmiset toimii.
Tästä tiedot
Holiday Club Katinkulta
88610 Vuokatti
[email protected]
Itse olen jokaviikkoinen kävijä.No niin
Sanoinhan minä miten asiat on. Mutta kun te etelän hörhöt tiedätte yleensäkin näistä jutuista niin helvetin vähän niin kuin nyt tästäkin.Serenakin on aivan per.....tä kun vertaa Katinkultaan, että tulukee kattoon. - upu
Holomesin Johony kirjoitti:
No niin
Sanoinhan minä miten asiat on. Mutta kun te etelän hörhöt tiedätte yleensäkin näistä jutuista niin helvetin vähän niin kuin nyt tästäkin.Serenakin on aivan per.....tä kun vertaa Katinkultaan, että tulukee kattoon.Olin kesällä Katinkullassa ja siellä on Saunamaailma, jossa ei periaatteessa saisi käyttää uima-asuja. Homma toimiikin aika hyvin paitsi että paikalla oli useita pari-kolmetoista vuotisia tyttöjä, joilla oli uikkarit jopa saunatiloissakin. Huomasi että tytöt olivat siellä tirkistelemässä miehiä, ja itse eivät halunneet tietenkään riisua. Henkilökohtaisesti tytöt eivät minua kiinnostaneet, mutta ei tunnu mukavalta istua yksin alasti saunassa, jossa muilla on vaatteet. Aikuiset ja pienemmät lapset sen sijaan eivät käyttäneet uimapukuja erästä naista lukuunottamatta, jolla oli alapuolella pyyhe koko ajan.
- kjuyt
upu kirjoitti:
Olin kesällä Katinkullassa ja siellä on Saunamaailma, jossa ei periaatteessa saisi käyttää uima-asuja. Homma toimiikin aika hyvin paitsi että paikalla oli useita pari-kolmetoista vuotisia tyttöjä, joilla oli uikkarit jopa saunatiloissakin. Huomasi että tytöt olivat siellä tirkistelemässä miehiä, ja itse eivät halunneet tietenkään riisua. Henkilökohtaisesti tytöt eivät minua kiinnostaneet, mutta ei tunnu mukavalta istua yksin alasti saunassa, jossa muilla on vaatteet. Aikuiset ja pienemmät lapset sen sijaan eivät käyttäneet uimapukuja erästä naista lukuunottamatta, jolla oli alapuolella pyyhe koko ajan.
Toki kannatta matkustaa ympärisuomea että näkee alastoman naisen saunassa vittu te ootte sairaita ylipäätänsä koko palstalla ei oo mitään tekemistä naturismin kaa tääl vaan vertaillaan mitä näkee missäkin eli kyse on PALJASTELUSTA ja TIRKISTELYSTÄ
ehdotan palstan uudeksi nimeksi TIRKISTELY/PALJASTELU - No Johny Holomes
kjuyt kirjoitti:
Toki kannatta matkustaa ympärisuomea että näkee alastoman naisen saunassa vittu te ootte sairaita ylipäätänsä koko palstalla ei oo mitään tekemistä naturismin kaa tääl vaan vertaillaan mitä näkee missäkin eli kyse on PALJASTELUSTA ja TIRKISTELYSTÄ
ehdotan palstan uudeksi nimeksi TIRKISTELY/PALJASTELUNo no elä hermostu.
Tässähän oli kyse Suomen kylpylöistä eikä muuta, jokainen meistä tietenkin masturpoikin joskus ja kaikki me olemme hieman tirkistelijöitäkin ja jos olet ns. oikea naturisti niin sukupuoleton taidat olla jokin friikki joka ei kiihotu kummastakaan sukupuolesta. Anna meidän kulkea kylpylöissä rauhassa katselemassa naisia ja kiihottumassa, runkkailemme kukin tahollamme. Moi - No Ripa
No Johny Holomes kirjoitti:
No no elä hermostu.
Tässähän oli kyse Suomen kylpylöistä eikä muuta, jokainen meistä tietenkin masturpoikin joskus ja kaikki me olemme hieman tirkistelijöitäkin ja jos olet ns. oikea naturisti niin sukupuoleton taidat olla jokin friikki joka ei kiihotu kummastakaan sukupuolesta. Anna meidän kulkea kylpylöissä rauhassa katselemassa naisia ja kiihottumassa, runkkailemme kukin tahollamme. MoiJa taas se Risto meitä viihdyttää
- James
näin kirjoitti:
Katinkulta toimii näin tervetuloa vaan toteamaan. Voihan sen tarkistaa puhelimellakin, ei tarvi jahkailla tai sähköpostilla. Saatte tietoa etelän hörhöt kuinka ihmiset toimii.
Tästä tiedot
Holiday Club Katinkulta
88610 Vuokatti
[email protected]
Itse olen jokaviikkoinen kävijä.Eka käyntini Katinkullassa oli positiivinen. Varmaan siellä on tyhjiäkin päiviä jolloin ei kannattaisi mennä. Anyway...ihan eka kokemukseni oli nuorehko nainen porealtaassa. Hän loikoili sillä silmät sirrillään kun itse tutustuin ympäristöön alstomana käyskennellen. Olin varma ettei hän nousisi altaasta minun nähteni. Onneksi olin väärässä. Uskomattoman suuret kiinteät rinnat värähdellen hän käveli suihkuun minua kohti, tupsuaankaan hän ei kädellään peitellyt. Sitten tuli naureskeleva aviopari. Nainen istui viereeni luolasaunassa. Hän edusti posliinilinjaa. Tunnelma oli kilttiä ja toverillista, pientä eroottista väreilyä kulki nivusissa. Pian menen sinne taas.
- Sampsa
Miten oot kehdannut ottaa legendaarisen jättikulli-Holmesin nimen. Sulla on takuulla 100 kertaa pienempi heppi ku sillä. Oon mäki käyny kylpylöissä ym. paikoissa mutten oo koskaan nähny niin isoo ku Johnyllä...en lähellekään. Onko joku muu? Tuskin...
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662