Onko kansankirkkomme portto, joka rahasta myy rakkautensa mille vain epäkristilliselle liikkeelle? Tiedätte sanomattakin, mitä epäkristillistä liikettä lähinnä tarkoitan.
Onko KIRKKO siis PORTTO?
11
290
Vastaukset
- Rane&Rane
liikettä tarkoitat? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan.
Se on muut Jeesuksen lunastustyöhön turvaavat ulos sulkeva liike. Se on liike joka on nostanut oman seurakuntansa yläpuolelle Jumalan.
Tässäpä aluksi- Rane&Rane
Devoit kirjoitti:
Se on muut Jeesuksen lunastustyöhön turvaavat ulos sulkeva liike. Se on liike joka on nostanut oman seurakuntansa yläpuolelle Jumalan.
Tässäpä aluksiKörttiläisiä? Avautujia? Eikö niin, sorry mä hokasin jo mitä tarkotat...
Oonpas mä pöhkö. Rane&Rane kirjoitti:
Körttiläisiä? Avautujia? Eikö niin, sorry mä hokasin jo mitä tarkotat...
Oonpas mä pöhkö.Epäilemättä hekin, jos hoksaavat armaalta kansankirkoltamme rahasta rakkautta pyytää..
- taasko ollaan
vauhdissa aloituksia tekemässä ja tarinoimassa?
Pitäisi kait alkaa käyttämään jotakin tehokeinoja
keskustelun inspiroijaksi, mutta kun en osaa kuin tämän kuivan asiallisen tyylin.- jolla on terveydellisiä vai...
Devoit kirjoitti:
Pitäisi kait alkaa käyttämään jotakin tehokeinoja
keskustelun inspiroijaksi, mutta kun en osaa kuin tämän kuivan asiallisen tyylin.ala kirjoittamaan koko sanottavasi siten, että kaikki sanat alkavat samalla kirjaimella esim.Devoit dippaa Datsunissa...
Se (siis aivojen tehokas käyttäminen) ehkäisee dementiaa :) ja se on myös hauskaa. - kommentteja asiallisiin
jolla on terveydellisiä vai... kirjoitti:
ala kirjoittamaan koko sanottavasi siten, että kaikki sanat alkavat samalla kirjaimella esim.Devoit dippaa Datsunissa...
Se (siis aivojen tehokas käyttäminen) ehkäisee dementiaa :) ja se on myös hauskaa.aloituksiin. Etkö tiedä, että hyvässä journalismissakin on tärkeä käyttää teräviä otsikoita mielenkiinon herättämiseksi. Niitä kutsutaan tehokeinoiksi.
- erkkipostimerkki
kommentteja asiallisiin kirjoitti:
aloituksiin. Etkö tiedä, että hyvässä journalismissakin on tärkeä käyttää teräviä otsikoita mielenkiinon herättämiseksi. Niitä kutsutaan tehokeinoiksi.
kyllä tämä palsta on hyvästä journalismista kaukana eli ei voi minun mielestäni edes verrata..
- Läpileikkaus
erkkipostimerkki kirjoitti:
kyllä tämä palsta on hyvästä journalismista kaukana eli ei voi minun mielestäni edes verrata..
kansasta on tämä palsta. Ihan Totta:)
kommentteja asiallisiin kirjoitti:
aloituksiin. Etkö tiedä, että hyvässä journalismissakin on tärkeä käyttää teräviä otsikoita mielenkiinon herättämiseksi. Niitä kutsutaan tehokeinoiksi.
Juuri näin, veit kirjaimet koneeltani :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693