Yhdelle erityiselle naiselle, älä nuku huomenna liian pitkään, muuten mä en ehi nähdä sua tarpeeks!Jos joskus tulevaisuudessa tulisin ja kertoisin sulle mitä mä tunnen sua kohtaan niin ethän naura...Mä olen niin toivottoman ihastunut sinuun etten tiedä miten päin sitä tässä koneella olis!En muista kuinka kauan olen ollut jo sinuun lätkässä mut tämä tuntuu jo valovuodelta.Miten aikuisen miehen voi nujertaa tämmönen tunne ja tehdä täysin kyvyttömäksi?Enkä minä pöljä osaa sanoa mitään järkevää sulle jos satutaan kasvokkain...Jos sinulla joskus on sellainen olo ettei kukaan sinusta piittaa niin tiedä tämä et mun maailma pyörii tällä hetkellä vain sun ympärillä!Kukaan muu nainen ei tällä hetkellä säväytä kuin sinä, "se jokin sinulla on"..Kirsi jos luet tämän, niin mun ei sit tarvitse kerätä rohkeutta tunnustaakseni sulle tunteeni.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495