Yhdelle erityiselle naiselle, älä nuku huomenna liian pitkään, muuten mä en ehi nähdä sua tarpeeks!Jos joskus tulevaisuudessa tulisin ja kertoisin sulle mitä mä tunnen sua kohtaan niin ethän naura...Mä olen niin toivottoman ihastunut sinuun etten tiedä miten päin sitä tässä koneella olis!En muista kuinka kauan olen ollut jo sinuun lätkässä mut tämä tuntuu jo valovuodelta.Miten aikuisen miehen voi nujertaa tämmönen tunne ja tehdä täysin kyvyttömäksi?Enkä minä pöljä osaa sanoa mitään järkevää sulle jos satutaan kasvokkain...Jos sinulla joskus on sellainen olo ettei kukaan sinusta piittaa niin tiedä tämä et mun maailma pyörii tällä hetkellä vain sun ympärillä!Kukaan muu nainen ei tällä hetkellä säväytä kuin sinä, "se jokin sinulla on"..Kirsi jos luet tämän, niin mun ei sit tarvitse kerätä rohkeutta tunnustaakseni sulle tunteeni.
Kauniita unia...
0
376
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082