Kun olin teini (joskus 80-luvulla) oli Hassisen Kone ja Ismo mulle vähän samaa kuin Neumann vähän nuoremmille. Sielunveljien aikaan kasvoin ns. aikuiseksi. Kun kokoelma "Musta laatikko" ilmestyi, ostin CD-levarin - koska sitä ei julkaistu kuin CD:nä. Töissä (90-luvulla) yritin selittää, että fiilistelen joskus Sielunveljet täysillä ja siitä tulee ihan mieletön olo. En tullut ymmärretyksi.
Neljän CD:n kokoelma "Alangolla" kuuluu myös aarteisiini. Soololevyt ovat mielestäni Ismon parasta antia meille musiikin ystäville. Parasta kappaletta on vaikea sanoa. Niitä on niin paljon. Musiikkia tehdään paljon ja uusia artisteja tulee ja menee, mutta Ismo on legenda.
Tilastollisesti olen elämänkaaressani jo yli puolenvälin. Musiikkimaku ei ole kuitenkaan muuttunut, korkeintaan jalostunut. Rokkimimmi on rokkimimmi vanhanakin eikä vaihda rokkia humppaan. Ns. idolitkin vanhenee, mutta Ismolle toivon monia, luovia vuosia, meidän uskollisten "fanien" iloksi. Ja ehkä tavataan vanhainkodissa, jossa ei soi humppa eikä virret vaan mm. Ismon musiikki! :)
Elämä kuin harsoinen teräs
kuunsisar64
1
585
Vastaukset
- Toinen 64 rokkimimmi!
Saman vuotisia "siskoja" ollaan ja minä olen aina myös dikannut Ismoa, en mitnkään fanaattisesti, mutta kumminkin. Musiikki ja sanoitukset on omaleimaisia ja niissä on sitä jotakin, myös persoonana hän on oikein kiinnostava henkilö, ollut aina,karismaattinen skorpparimies. Levyjä en ole ostanut, kun joskus nuorena, mutta uppoaa muuten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711175
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131128Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761003- 98909
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90905Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33892En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va144870Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221819Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113779En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.70728