Missä vaiheessa olette pyytäneet kummeja tehtävään; vauvan ollessa vielä mahassa vai vasta syntymän jälkeen? Meillä alkaa olla kohta kummit mietittynä, mut synnytykseen on kyllä vielä tuhottomasti aikaa:D
missä vaiheessa pitää/kannattaa
4
703
Vastaukset
- kysyttiin
kummiksi vasta lapsen synnyttyä.
näin toimittiin jokaisen lapsen kohdalla, vaikka kummit oli osalla tiedossa koko raskausajan.
Myös meitä on pyydetty kummeiksi vasta lapsen synnyttyä. sitä en toki tiedä missä vaiheessa meidät oli "valittu" - kesä-äippä08
pyydettiin jo raskauden puolivälissä.. Meidän mielestä oli mukavaa kun kummit saivat olla lapsen elämässä mukana jo raskausaikana.. Mutta jokainen tyylillään!
- !!!
Parin ekan kohdalla kysyimme vasta syntymän jälkeen.. Päätöskin tehtiin silloin vasta kummeista.
Mutta tämä viimeisin tapaus oli nopea.. Seuraavana päivänä siitä kun sain tietää että odotan, ilmoitin ystävälleni että susta muuten tulee sitte kummi!!
Näin suoraan en tietenkään olisi toiminut, ellen olisi jo valmiiksi tietänyt kuinka suurena kunniana hän sitä pitää. Ja en usko hänen ikinä unohtavankaan kummilastaan.
Ja sanoisin jopa että ollut paras kummi tähän astisista. - wellyyy^*
meilä pyydettiin heti, kun oltiin tehty päätökset keitä haluttaisiin ja tämä tapahtui raskauden melko alkuvaiheessa:) saavat kummitkin pohtia asiaa rauhassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059