Linja pitää

7

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soini selitti

      Televisiossa, "ettei PS ole oikeistopuolue, vaan sijoittuu vasemmiston ja vihreiden väliin poliittisella kartalla".
      -Ilmeisesti hän on sitten epäonnistunut?

      • mikä ettei

        että kepu ja kokoomus ovat nykyään kuin yksi ja sama puolue niin eihän niiden välissä ole enää tilaa. Kepu on luisunut Vanhasen liberaalin politiikan takia reilusti oikealle ja kokoomus julistanut itsensä keskustaoikeistolaiseksi puolueeksi.
        Soini itse määritteli sosiaalipolitiikan olevan alue jossa näkemykset ovat lähempänä vasemmistopuolueita, talouspolitiikassa taas oikeistoa. Jossakin kepun ja demareiden välimaastossa puolue ilmeisesti keskimäärin on.
        Vihreisiin ei kannata verrata oikein mitään puoluetta, kun sen mielipiteet ja toiminta on käyrä ja monivärinen kuin sateenkaari.


      • Ari Laakso

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa kun sanoo Soinin Ylen ohjelmassa parisen viikkoa sitten nimenomaan sanoutuneen irti Jörg Haiderista ja oikeisto"populismista".

        Olisi kiva tietää missä se linja viimekädessä kulkee? Nato-jäsenyyttä Soini vastusti presidentinvaaleissa 06. Keväällä 08 antoi Nato-myönteisiä kannanottoja ja vastusti Nato-jäsenyyttä taas syksyllä 08.

        Nuo "oikeistopopulismitavoitteet" esitettiin joulukuussa 2000. Tasan 8-vuotta myöhemmin hän ravisteli itsensä niistä irti.

        Se linja se linja????


      • epäselvää?
        Ari Laakso kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa kun sanoo Soinin Ylen ohjelmassa parisen viikkoa sitten nimenomaan sanoutuneen irti Jörg Haiderista ja oikeisto"populismista".

        Olisi kiva tietää missä se linja viimekädessä kulkee? Nato-jäsenyyttä Soini vastusti presidentinvaaleissa 06. Keväällä 08 antoi Nato-myönteisiä kannanottoja ja vastusti Nato-jäsenyyttä taas syksyllä 08.

        Nuo "oikeistopopulismitavoitteet" esitettiin joulukuussa 2000. Tasan 8-vuotta myöhemmin hän ravisteli itsensä niistä irti.

        Se linja se linja????

        Populistipuolueestahan Soini on jatkuvasti puhunut. Juuri tuota se populismi on: linja on se millä kulloinkin saadaan eniten ääniä, eli tuuleen piirretty.


      • ,,tietä,,
        epäselvää? kirjoitti:

        Populistipuolueestahan Soini on jatkuvasti puhunut. Juuri tuota se populismi on: linja on se millä kulloinkin saadaan eniten ääniä, eli tuuleen piirretty.

        kannatus tulee haihtumaan, kuin pieru saharaan!


      • Ari Laakso kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa kun sanoo Soinin Ylen ohjelmassa parisen viikkoa sitten nimenomaan sanoutuneen irti Jörg Haiderista ja oikeisto"populismista".

        Olisi kiva tietää missä se linja viimekädessä kulkee? Nato-jäsenyyttä Soini vastusti presidentinvaaleissa 06. Keväällä 08 antoi Nato-myönteisiä kannanottoja ja vastusti Nato-jäsenyyttä taas syksyllä 08.

        Nuo "oikeistopopulismitavoitteet" esitettiin joulukuussa 2000. Tasan 8-vuotta myöhemmin hän ravisteli itsensä niistä irti.

        Se linja se linja????

        epäselvä, onko kukaan oikein viitsinyt lukea FPÖ ohjelma, minusta se on ihan ok, jos olaan vain EU:n valtamedian propagandan varassa ,silloin ei saa oikea kuva, äärioikeistoksi leimataan kaikki ryhmittymät jotka vastustavat EU:n nykyinen kehitys ja josta puutuu vasemmistolaista ideologia.


    • ,,yhden,,

      naulan puolueesi -eritoten - puheenjohtajanne - epämääräisen linjan arkkuun! On tosi ihme venkoilua sinne tänne.

      Tuosta lausunnosta on kulunut jo hulppeesti yli viisi vuotta eikä PS ole lähelläkään edesmenneen Haiderin puolueen kannatuslukemia. Eikö Soinin miehenä olisi pidettävä sanaansa ja luovuttava?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe