Eikä, en osaa enää päättää mikä tunne tämä on. Olen kyllä niin selvästi ihastunut, mutta miksen voi koskaan tuntea näitä tunteita oikeita ihmisiä kohtaan??? Siis aina, AINA, joku ihan väärä tyyppi. Ne, joiden kanssa luontevasti sattuu juttusille ei vaan kiinnosta tai sitten niissäkin on joku muu este. Sitten nämä väärät ihastukset vielä jotenkin kummallisesti tavalla tai toisella päätyy mun lähettyville muttei kuitenkaan riittävän lähelle ja saan kaikenlaisia turhia stressireaktioita. Oon 20 enkä ikinä löydä ketään. Sori nyt vaan kun avaudun tänne mut ku ei mistään edes saa kauniita ja halpoja päiväkirjoja.
Vastaukset 2
- -kommentti
koska sä laitoit ikäsi. Näin kukaan ei sulle turhaan kirjoittele ja luule sinua joksikin toiseksi.
Olet ehdottomasti tämän palstan fiksuimpia ihmisiä kun älysit laittaa itsestäsi noin tunnistettavaa tietoa. Ikä on loistava juttu!
Ottakaa te muut mallia nuoresta fiksusta ihmisestä. Niin jos kuitenkin ne sinun "väärät ihastukset" osoittautuu oikeiksi niin mten sit suu pannaan?Voi kuule sulla on vielä koko ikä aikaa ihastua ja rakastua!!MOIKKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀61999- 80906
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19876Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R55812Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208701- 38569
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39515- 47505
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37459