Eikä, en osaa enää päättää mikä tunne tämä on. Olen kyllä niin selvästi ihastunut, mutta miksen voi koskaan tuntea näitä tunteita oikeita ihmisiä kohtaan??? Siis aina, AINA, joku ihan väärä tyyppi. Ne, joiden kanssa luontevasti sattuu juttusille ei vaan kiinnosta tai sitten niissäkin on joku muu este. Sitten nämä väärät ihastukset vielä jotenkin kummallisesti tavalla tai toisella päätyy mun lähettyville muttei kuitenkaan riittävän lähelle ja saan kaikenlaisia turhia stressireaktioita. Oon 20 enkä ikinä löydä ketään. Sori nyt vaan kun avaudun tänne mut ku ei mistään edes saa kauniita ja halpoja päiväkirjoja.
Eniten vituttaa
kaikki!
2
419
Vastaukset
- -kommentti
koska sä laitoit ikäsi. Näin kukaan ei sulle turhaan kirjoittele ja luule sinua joksikin toiseksi.
Olet ehdottomasti tämän palstan fiksuimpia ihmisiä kun älysit laittaa itsestäsi noin tunnistettavaa tietoa. Ikä on loistava juttu!
Ottakaa te muut mallia nuoresta fiksusta ihmisestä. Niin jos kuitenkin ne sinun "väärät ihastukset" osoittautuu oikeiksi niin mten sit suu pannaan?Voi kuule sulla on vielä koko ikä aikaa ihastua ja rakastua!!MOIKKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei904085Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071852- 1241203
- 1011133
- 751023
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate169913- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790