Eikä, en osaa enää päättää mikä tunne tämä on. Olen kyllä niin selvästi ihastunut, mutta miksen voi koskaan tuntea näitä tunteita oikeita ihmisiä kohtaan??? Siis aina, AINA, joku ihan väärä tyyppi. Ne, joiden kanssa luontevasti sattuu juttusille ei vaan kiinnosta tai sitten niissäkin on joku muu este. Sitten nämä väärät ihastukset vielä jotenkin kummallisesti tavalla tai toisella päätyy mun lähettyville muttei kuitenkaan riittävän lähelle ja saan kaikenlaisia turhia stressireaktioita. Oon 20 enkä ikinä löydä ketään. Sori nyt vaan kun avaudun tänne mut ku ei mistään edes saa kauniita ja halpoja päiväkirjoja.
Eniten vituttaa
kaikki!
2
413
Vastaukset
- -kommentti
koska sä laitoit ikäsi. Näin kukaan ei sulle turhaan kirjoittele ja luule sinua joksikin toiseksi.
Olet ehdottomasti tämän palstan fiksuimpia ihmisiä kun älysit laittaa itsestäsi noin tunnistettavaa tietoa. Ikä on loistava juttu!
Ottakaa te muut mallia nuoresta fiksusta ihmisestä. Niin jos kuitenkin ne sinun "väärät ihastukset" osoittautuu oikeiksi niin mten sit suu pannaan?Voi kuule sulla on vielä koko ikä aikaa ihastua ja rakastua!!MOIKKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793