Pieni varoittava esimerkki niille jotka suunnittelevat menevänsä poliisien pikkujouluihin tai muihin juhlatilaisuuksiin. Tapahtui Helsingin Liikennepoliisimieskerhon pikkujouluissa:
Eräs videokuvaaja oli paikalla taltioimassa kohta alkavaa tanssiesitystä. Virittteli kameran paikoilleen ja poistui hetkeksi takahuoneeseen. Kohta tulee kerhon sihteeri Liisa Myllys ilmooittamaan vaivaantuneena:" se kamera pitäis varmaan suunnata uudestaan...". Kuvaaja menee suuntamaan kameraa uudestaan ja havaitsee sen repsottavan jalustalla vinksallaan ja etsimeen ilmaantuneen ruman kolhun. Kun yritetään selvitellä mitä on tapahtunut, kukaan ei ole nähnyt mitään, kuullut mitään eikä tiedä mistään mitään, ei edes tämä sihteeri itse. Poliisit lupaavat sitten korvata pilalle menneen etsimen kun eivät pysty oikein kieltämäänkään sitä pilanneensa. Hintaa muutama euro.
Jonkin ajan kuluttua kameraan tulee sitten häiriöitä, pitää viedä huoltoon. Kustannusarvio: lähes 300 e. Takuu ei ole enää voimassa vielä uudehkossa kamerassa syntyneen kolhun takia. Kuvaaja kysyy poliiseilta kuka maksaa. Nämä toteavat tyynesti ettei asia enää kuulu heille kun korvasivat jo vahingon.
Hauskaa pikkujoulua, itse kullekin.
Varokaa poliisia
2
647
Vastaukset
- Eye.
Pirskeet olivat jo päättymäisillään, ja muutama oli pöydän allakin. Poislähtöä tehtäessä yksi oli porukasta kateissa, ja muut alkoivat häntä nimeltä huhuilemaan.
Joulukuusen takaa nurkasta kuului; "Täällä minä olen mettässä paskalla."- peestä ihan
Mutta niinhän se on. Poliisit toimivat ammatissa, jossa väittävät käytöksellään jatkuvasti olevansa sellaisessa asemassa, jotta voivat tehdä niin (esim. pistää nuoren, joka rikkoo ikkunan rautoihin ja viedä autoon). Kuitenkin, kun sellainen tilanne tulee omille kohdille, ei ole kanttia ollenkaan ottaa vastuuta teoistaan (kuten usein muillakin ihmisillä käy, mutta tämmöisessä tilanteessa varmaan harvoin)
Sitten vielä suojellaan toisiaan.
Putkaan kuolee muuten jatkuvasti ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982