Missähän elokuvassa tuo Leonardo di Cabri esitti sellaista huumepoikaa joka aivan rukoili ja valehteli äidilleen tai jollekkin sukulaiselleen, että sais rahaa kamaan ?
Leonardo di capri
5
504
Vastaukset
- bfdz
The Basketball Diaries. En tiiä suominimeä.
- vastauksesta
löytyihän se. Löytyis nyt jostain se DVD, jossa olis suomenkielinen teksti !!! ; )
- leonardon di caprion filmi
vastauksesta kirjoitti:
löytyihän se. Löytyis nyt jostain se DVD, jossa olis suomenkielinen teksti !!! ; )
New Yorkin kadut
Basketball Diaries
3.0 tähteä
*
* 1995
* 99 min
* Draama
*
Jim raapustaa päiväkirjaansa ja pelaa koripalloa katolisen poikalukion joukkueessa. Elämä muuttuu epäurheilulliseksi, kun Jimin ystävä sairastuu leukemiaan ja valmentaja alkaa lähennellä poikia. Pian Jim luuhaa narkkarina Manhattanin kaduilla. Kliseinen elokuva perustuu runoilija-muusikko Jim Carrollin omaelämäkerralliseen romaaniin, joka on suomennettu nimellä Koripallopäiväkirjat. TP
Arvio: Filmioppaan toimitus
Pääosissa
Tim Curry, Grant Heslov, Ernie Hudson, Laura Linney, Dylan Walsh,
Ohjaus
* Frank Marshall
- jepjepjoojwdfsak
Tässä taas yksi sarjassamme hyviä suomennoksia
basketball diaries - new yorkin kadut?!? :D
nojoo.. hyvä leffa jokatapauksessa. suosittelen!- Anonyymi
Mistä näit sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068