näin olen asian ymmärtänyt.
Johannes Kastaja vähäisempi kuin vl:t?
11
234
Vastaukset
Odotan sulta paljon ja näin en taaskaan pettynyt.
Tiesitkö muuten, että Johannes Kastaja on myös Islamin profeetta?
Raamatun historia on vielä näköjään muistissa. Johannes Kastaja on yksi Raamatun mielenkiintoisimmista henkilöistä.Muistelen että islamilaiset tunnustavat myös Jeesuksen profeetaksi, niin ehkäpä sitten Johanneksenkin, Jeesukseen kun likeisesti liittyy.
Tiedätkö kysymykseeni vastauksen? myönnän että kompaa pukkasi ;)Devoit kirjoitti:
Muistelen että islamilaiset tunnustavat myös Jeesuksen profeetaksi, niin ehkäpä sitten Johanneksenkin, Jeesukseen kun likeisesti liittyy.
Tiedätkö kysymykseeni vastauksen? myönnän että kompaa pukkasi ;)varsinkin jos kompaa pukkaa.
Myönnän, etten vastausta tiedä.Wariska kirjoitti:
varsinkin jos kompaa pukkaa.
Myönnän, etten vastausta tiedä.Jeesus Johanneksesta:
"Mitä te sitten odotitte näkevänne? Profeetanko? Aivan oikein, ja minä sanon teille, että hän on enemmänkin kuin profeetta.---Minä sanon teille: yksikään naisesta syntynyt ei ole Johannesta suurempi, mutta kaikkein vähäisin, joka on Jumalan valtakunnassa, on suurempi kuin hän."
Ei tarvinne selittää? Lestadiolaisillahan tämä
maallinen seurakunta on "Jumalan valtakunta"
Mutta miten sitten selitetään, etteivät he naisesta ole syntyneet?Devoit kirjoitti:
Jeesus Johanneksesta:
"Mitä te sitten odotitte näkevänne? Profeetanko? Aivan oikein, ja minä sanon teille, että hän on enemmänkin kuin profeetta.---Minä sanon teille: yksikään naisesta syntynyt ei ole Johannesta suurempi, mutta kaikkein vähäisin, joka on Jumalan valtakunnassa, on suurempi kuin hän."
Ei tarvinne selittää? Lestadiolaisillahan tämä
maallinen seurakunta on "Jumalan valtakunta"
Mutta miten sitten selitetään, etteivät he naisesta ole syntyneet?mutta miten niin lestadiolainen ei ole naisesta syntynyt?
Sitä paitsi, kyllä Jumalan valtakunta on kaikkialla täällä maan päällä.
Me kaikki olemme Jumalan valtakunnassa, jotkut vain marginaalissa, mutta paluu mahdollisuus aina on kuitenkin.
Itse asiassa arvelinkin, että tuo kohta Raamatusta on se mitä hait, mutta en osannut sitä perustella.Wariska kirjoitti:
mutta miten niin lestadiolainen ei ole naisesta syntynyt?
Sitä paitsi, kyllä Jumalan valtakunta on kaikkialla täällä maan päällä.
Me kaikki olemme Jumalan valtakunnassa, jotkut vain marginaalissa, mutta paluu mahdollisuus aina on kuitenkin.
Itse asiassa arvelinkin, että tuo kohta Raamatusta on se mitä hait, mutta en osannut sitä perustella.Kysymykset ja vieläpä kinkkiset sellaiset sytyttävät minut.
Konsensuksesta harvoin syntyy hyviä keskusteluja.
Niinpä juuri, Jeesushan kuvaa Jumalan valtakunnan asukkeja , ei naisesta syntyneiksi.
Jumalan valtakunta on keskellämme mutta..
Sen asukkaat eivät Jeesuksen mukaan ole naisesta syntyneitä. Tarkoittaa sitä, että sen asukkaat eivät ole lihaa ja verta. Eli maanpäällistä jumalan valtakuntaa ei voi olla..Devoit kirjoitti:
Kysymykset ja vieläpä kinkkiset sellaiset sytyttävät minut.
Konsensuksesta harvoin syntyy hyviä keskusteluja.
Niinpä juuri, Jeesushan kuvaa Jumalan valtakunnan asukkeja , ei naisesta syntyneiksi.
Jumalan valtakunta on keskellämme mutta..
Sen asukkaat eivät Jeesuksen mukaan ole naisesta syntyneitä. Tarkoittaa sitä, että sen asukkaat eivät ole lihaa ja verta. Eli maanpäällistä jumalan valtakuntaa ei voi olla..Se on kato mulla tuo sytytys myöhässä ja voipi olla jotta sitä ei aina ole ollenkaan. Mutta koita kestää.
Itse asiassa, jos oikein asiaa ajatellaan, me emme olekkaan kukaan naisesta syntyneitä vaan sieluja, jotka olemme tulleet tänne maailmaan naisen kautta, elikkä ei nainen ja mies meitä ole ns. tehnyt vaan Luoja itse suuressa viisaudessaan tai hulluudessaan luonut.
Luulevatko lestat sitten oikeasti, että he ovat Jumalan valtakunta? Sanotaanko niin jossain kohtaa Raamattua?
Miettiiköhän Jumala koskaan sitä, että on tainnut lyödä kätensä kakkaan kun on alkanut tämän ihmisen kanssa melskaamaan net kun eivät koskaan tehe mitään oikein. Ollaankohan me jotain koekappaleita? Mun tyttö sanoo, että me olemme Luojan suuren tietokonepelin nappuloita, joilla leikitään. POKS, nyt loppui energia ja yksi henki meni.Wariska kirjoitti:
Se on kato mulla tuo sytytys myöhässä ja voipi olla jotta sitä ei aina ole ollenkaan. Mutta koita kestää.
Itse asiassa, jos oikein asiaa ajatellaan, me emme olekkaan kukaan naisesta syntyneitä vaan sieluja, jotka olemme tulleet tänne maailmaan naisen kautta, elikkä ei nainen ja mies meitä ole ns. tehnyt vaan Luoja itse suuressa viisaudessaan tai hulluudessaan luonut.
Luulevatko lestat sitten oikeasti, että he ovat Jumalan valtakunta? Sanotaanko niin jossain kohtaa Raamattua?
Miettiiköhän Jumala koskaan sitä, että on tainnut lyödä kätensä kakkaan kun on alkanut tämän ihmisen kanssa melskaamaan net kun eivät koskaan tehe mitään oikein. Ollaankohan me jotain koekappaleita? Mun tyttö sanoo, että me olemme Luojan suuren tietokonepelin nappuloita, joilla leikitään. POKS, nyt loppui energia ja yksi henki meni.Ei se mittään, jos tuleekin sytty iltajunalla, pää-asia että se on :) Se on vähän sama juttu, kuin ruuveilla päässäni. Löysällä, mutta tallella..
""Luulevatko lestat sitten oikeasti, että he ovat Jumalan valtakunta? Sanotaanko niin jossain kohtaa Raamattua?""
Älä Raamaattua tähän sotke, mutta lluulevast, viisaammat selittäkööt perusteet. Nyt ymmärrän, mikset hokannut.
Se on kato niin, että Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon ja se synti on niin makiaa..Devoit kirjoitti:
Ei se mittään, jos tuleekin sytty iltajunalla, pää-asia että se on :) Se on vähän sama juttu, kuin ruuveilla päässäni. Löysällä, mutta tallella..
""Luulevatko lestat sitten oikeasti, että he ovat Jumalan valtakunta? Sanotaanko niin jossain kohtaa Raamattua?""
Älä Raamaattua tähän sotke, mutta lluulevast, viisaammat selittäkööt perusteet. Nyt ymmärrän, mikset hokannut.
Se on kato niin, että Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon ja se synti on niin makiaa..Ihanaa, että Hän sen edes keksi antaa. Mutta eikös sekin ollut Eevan ansiota? Olen kuullut kerrottavan.
Wariska kirjoitti:
Ihanaa, että Hän sen edes keksi antaa. Mutta eikös sekin ollut Eevan ansiota? Olen kuullut kerrottavan.
Eevan ansiota on, että me paratiisista lennettiin pellolle -kele.
Hyviä öitä, menen unten maille. Muista olla
ittepäinen, huomiseen viitaten..Devoit kirjoitti:
Eevan ansiota on, että me paratiisista lennettiin pellolle -kele.
Hyviä öitä, menen unten maille. Muista olla
ittepäinen, huomiseen viitaten..Seuraavan kerran kirjeitä myllystä vasta ensi viikolla. Menen kairoihin, joissa ei tietokoneita ole, Luojan kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131836Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1151270
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 861227
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4141119- 62889
- 49841
- 50836