Mun mielestä koko toi uusi levy huutaa
"KOLMENKYMPIN KRIISI"
Siis jotain ihastuksia ja mä tykkään susta, luokkasormuksia, luokkakokouksia ja itse levyn nimi superpalloja. Anna mun kaikki kestää.
En ole kyllä yhtään vakuuttunut näistä kahdesta uudesta sinkusta. Vaikka luokkakokouksen kertsi on tosi hieno. Muuten biisi aika tökerö ja video aiheuttaa krapulaa.
No mutta mitäs mieltä olette muut?
Uuden levyn psykologiaa
4
700
Vastaukset
- Kaikin puolin..
Niinku usein käy.. levyltä valitaan aina tylsimmät ja "huonoimmat" biisit singleiksi..
Mutta tosi hyvä levy. Voisin sanoa, että Maijan parhaimmistoa. Musiikki on todella kirjavaa.
Löytyy diskompaa ja vähän hevimpääkin musiikkia.
Kannattaa ostaa, tai ainaki kuunnella jossaki.
Mutta noista singleistä.. Suojatiellä on vähän niin ja näin.. Luokkakokouskin on ihan okei, muttei paras mahdollinen singeksi. Mä Haluun Naimisiin saa osakseen rakastajia ja vihaajia, ja luulen, että biiseistä tuee rouasväen suosikki.. mutta nuorison ei.
Mielestäni hyvä single vaihtoehto olis Sä kuolet! Se antais potkua myös nuoremmille kuuntelijoille. Sitten ehkä levyn nimikkobiisi Superpallokin olis ihan hyvä vaihtoehto.
Mutta suosittelen levyä kuitenkin.- Anttikristus
Hylkäsin idean kun kuulin singlet mutta jos on levyllä pimeämpi puoli (maijan parempi puoli) niin varmaan kuuntelemisen arvoinen.
- Jeanne
Anttikristus kirjoitti:
Hylkäsin idean kun kuulin singlet mutta jos on levyllä pimeämpi puoli (maijan parempi puoli) niin varmaan kuuntelemisen arvoinen.
monivuotisena Maija-fanina voin kertoa
että ainoa pimee puoli Maijassa on ulkonäkö.
pimeen seksikäs nimittäin. - Heidi.
Anttikristus kirjoitti:
Singlet tosiaan ei mitään mestari teoksia, mutta muu materiaali aivan fantastista! Siis Vilkkumaan paras levy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846