ovat julmia ja häikäilemättömiä!!
Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!
8
1650
Vastaukset
- vaan..
varoituksesta..varottu on kaikkia miehiä:)
- paha+akka
Se ittestä kiinnija tasan varmaa että neitsyt-eikä muutkaa peelot tätä akkaa nujerra. Vain tyhmät tulee petetyiks kuten sinä.
- Taputapu :)
Komppaa TÄYSIN yllä olevaa! =)
- Leijona 45
Sitten ihan nuoruusvuosien olen oppinut pelkäämään neitsytmiehiä. Kierrän kaukaa. Toisena tulevat sarjassa rapumiehet.
Muita sitten ei ole tarvinnut niin pelätäkään.- neitsytmiekkoset
kuuluvat leijona osastolle?
- ne on
neitsytmiekkoset kirjoitti:
kuuluvat leijona osastolle?
RAATELIJA PETOJA niinkun leijonatkin :)
- neitsytmiehen kanssa!
Joopa joo. Yhtä taistelua tämä on ollut ja täytyy sanoa, että neitsytmies on sitten kyllä yksi v----maisimmista miehistä, minkä tiedän! Olemme kuitenkin kestäneet toisiamme 14 vuotta naimisissa ja yhteensä 20 vuotta yhdessä! Mutta en ole kyllä antanut periksi minäkään. Neitsyt-miehen kanssa on pakko pitää päänsä ja oltava todella suorapuheinen, jopa julma, mikäli pystyy pitämään puolensa. No, nyt olen sitten ihastunut työpaikalla - neitsytmieheen! Mikä hitto tuossa merkissä vetää a) niitä minun puoleeni b) minua tuon merkin puoleen? Johtuuko se siitä, että tuo työkaverini Aurinko-merkki on Neitsyt, mutta Kuu on leijona ja taas minulla toisinpäin? Kummasti muistutamme toisiamme/olemme hyvin samanlaisia...mutta tietynlaista kipinää on kyllä havaittavissa työrintamalla, sillä teen tuon miehen kanssa yhteistyötä ja pirskatti, kun neitsytmiehen on oltava aina oikeassa johtamassa. Mutta niinhän sitä on Leijonankin...Muita kokemuksia?
- Naurahtava
Kyl se sitten on sydäntä lämmittävää lukea kuinka suurinosa mollaa meit Neitsytmiehiä, ja kumminkin joutuvat toteamaan että olemme eläväisiä sekä vetovoimaisia hih hei. Eihän elämässä olisi mitään mieltä jos toinen aina sanoo joo ja kyllä. Täytyy sanoa muillekin se (1) näistä neitsyen salaisuuksista jonka takia meistä pidetään ja ihmetellään esim. (Vetovoimaa) se on [ Koska olemme oivaltaneet anna toiselle niin sanottun NÄENÄIVALTAN sitähän he rakastavat ]Heips.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982