Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!

vesimiesnaikkonen

neitsyt mies ei sovi vesimiehelle ei sitten mitenkään, vaikka kuinka exääni neitsyt miestä rakastankin!

13

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääse yli

Vaikutat aivan hysteeriseltä.Taidat olla
      aika nuori.Rauhoitu.Kyllä se elämä taas
      alkaa hymyilemään,kunhan maltat.
      Ompa sinulla ollut n-miehen kanssa suuria pettymyksiä.
      En nyt kummempia osaa sanoa.
      Minullekaan ei neitsyt-mies sopinut.

vesimies-nainen

• leo leijona

Uskotko itsekään tuohon? Alat jo seota. Parempi mennä ammattiauttajalle, mutta älä kerro, että kaikki neitsytmiehet pettävät. Tulee kallis ja pitkäaaikainen hoito. Luulevat sinua vielä vainoharhaiseksi

• lion---"miäs"muka
        leo leijona kirjoitti:

Uskotko itsekään tuohon? Alat jo seota. Parempi mennä ammattiauttajalle, mutta älä kerro, että kaikki neitsytmiehet pettävät. Tulee kallis ja pitkäaaikainen hoito. Luulevat sinua vielä vainoharhaiseksi

Pelkkä----0

• hyvin
        leo leijona kirjoitti:

sanottu!

Selvästi vesimies n kokenut hermoromahduksen, ts. seonnut, johon on kyllä apua saatavilla nopeasti.

Kyllähän sitä muutkin saavat pari viikkoa hermolomaa ja sitten pidemmästi keskusteluapua kun käyvät eroa läpi, joten miksei vesimies n:kin.

Mutta tosiaan ei kannata kertoa että kaikki neitsytmiehet ovat pettäjiä, siitä voi tulla hieman pidempiaikainen hoito valtion laitoksessa.

• keskustelun taso
        hyvin kirjoitti:

sanottu!

Selvästi vesimies n kokenut hermoromahduksen, ts. seonnut, johon on kyllä apua saatavilla nopeasti.

Kyllähän sitä muutkin saavat pari viikkoa hermolomaa ja sitten pidemmästi keskusteluapua kun käyvät eroa läpi, joten miksei vesimies n:kin.

Mutta tosiaan ei kannata kertoa että kaikki neitsytmiehet ovat pettäjiä, siitä voi tulla hieman pidempiaikainen hoito valtion laitoksessa.

..ei nyt muidenkaan osalta niin kummoista ole,
        kuin harvoin."Miksi lyödä siis lyötyä"
        Ei hänellä muutenkaan helppoa ole,kaikesta
        päätellen.
        Ns."Vainoharhaisuutta" esiintyy kyllä
        muillakin merkeillä ja täällähän saa piipittää
        ja mesoa
        ves-nainen

• auttakaa häntä!!!
        keskustelun taso kirjoitti:

..ei nyt muidenkaan osalta niin kummoista ole,
        kuin harvoin."Miksi lyödä siis lyötyä"
        Ei hänellä muutenkaan helppoa ole,kaikesta
        päätellen.
        Ns."Vainoharhaisuutta" esiintyy kyllä
        muillakin merkeillä ja täällähän saa piipittää
        ja mesoa
        ves-nainen

Itse vielä kuittaat kirjoituksiasi! Olet todella sairas ja mene jo hoitoon. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen jauhamiseen.

• ---------
        auttakaa häntä!!! kirjoitti:

Itse vielä kuittaat kirjoituksiasi! Olet todella sairas ja mene jo hoitoon. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen jauhamiseen.

Muitakin vesimiehiä on kuin otsikoija.
        höpöhöpö sinullekin ja huomenna lisää.
        v-nainen

• ------------
        auttakaa häntä!!! kirjoitti:

Ruuvit tuntuu sinullakin olevan löysällä.
        Tyypillistä ,oletko aloittanut koulukiusaajana
        ja jatkat täällä "rohkeasti "nimimerkittä"

Minulla on ollut tapana yrittää ymmärtää
        vaikeuksissa olevia ihmisiä eikä lisätä
        heidän tuskaansa...kuten sinä teet.
        v-nainen

• n-miehet

itse vesimiesnaisena olen törmännyt jo kolmanteen neitsyt-mieheen. minusta on raivostuttavan ihanaa, kun neitsyt on niin hankala. eipä anna vastauksia liiemmin neitsyt ja ehkä siksi en tämänkin kohdalla kiinnostus pysyy yllä. neitsyen suhteen en koskaan luovuta, on niin monimutkainen yksilö että jatkuvasti löytyy jotain uuttaa, kummallista ja mielenkiintoista neitsyestä. on mieltä ylentävää olla rauhallinen ja kylmän viileä, kun kriittinen neitsyt valittaa ja tuskailee, ei tiedä tunteistaan ja elehtii suuntaan jos toiseen. olemme tässä tapauksessa kuitenkin kutakuinkin samanlaisia.

neitsyessä on paljon hyvää, pinnan alla. muihin merkkeihin en ole koskaan kiintynyt samalla tavalla. olen huomannut, että neitsyen kanssa rakkaus pysyy ja kestää. siihen ei kuulu mikään muu kuin me kaksi. neitsyt ja vesimies kenties myös pakottavat toisensa sellaiseen suhteeseen, joka ei omista. omistamattomuus saattaa aiheuttaa sydänsuruja mutta toisaalta on myös samalla hyvinkin aitoa. mikään muu merkki ei vielä ole pystynyt haastamaan minua yhtä hyvin kuin neitsyt, taistelen jatkuvasti tunteitani vastaan ja niin hänkin. kyseessä siis suhde, jota ei ole ainakaan toistaiseksi määritelty suhteeksi. en tiedä ovatko luokittelemani piirteet yhteydessä neitsyisiin ja vesimiehiin ylipäätänsä. halusin vain ilmaista mielipiteeni.
      vesimiestyttö

• n-mies

Tekstisi on harvinaisen oikeaan osunut ja aivan akateemista tasoa. Neitsyttä haukutaan paljon ja osin aiheesta, mutta myös aiheetta. Molemmat antavat toisilleen juuri sitä mitä toiselta puuttuu, neitsyt veskarille juurtumista ja veskari neitsyelle avarakatseisuutta. Suhde onnistuu, jos tämä saadaan toimimaan. Se vaatii myös aitoa älykkyyttä ja pitkää pinnaa. Toinen näkökulma on sitten se vakka ja kansi. Veskari on ennakkoluuloton ideoija ja neitsyt pystyvä toteuttaja. Noin niinkuin laajemmassa mittakaavssa. Neitsyen heikkous on toisen osapuolen ennakointikyky ja -halu, jotta kaikki menisi hyvin. Neitsyt alkaa elämään toisen elämää, mutta niin voi alkaa veskarikin. Kumpi, sen määrää suhteen vahvempi osapuoli. Mutta kyllä veskarin kanssa eläminen vaatii paljon ja silloin se antaakin paljon. Tähän sitä (tunne)älyä tarvitaan. Pitkäaikainen suhde rakennetaan kuten Iisakin kirkko 40 v. aikana molemmat toisiaan kasvattaen. Onnistumisen mahdollisuuksia lisää vielä se, että molemmat merkit ovat kuitenkin uskollista laatua ja näin mustasukkaisuus ei tule ensimmäisenä ongelmaksi.
        Tätä suhdetta kauan eläneenä ja pohtineena voin allekirjoittaa sanomasi sanasta sanaan.

• unelmani

ollut neitsyt mieheen suhde jo kolmatta vuotta,kuitenkin kauko sellainen.kirjoitat kuin meista juuri tuollaisena minakin tunnen neitsyt miehen.on rakastunut minuun ja mina haneen vaikka toisinaan tuntuu pitkan matkan takia etta ei kannata jatkaa ja haluan erota mutta meilla on kuin olisi jokin nakematon himo ja rakkaus joka vetaa aina puoleensa.emme saa koskaan tarpeeksi toisistamme.joskus tuntuu kun mies haviaa ja luulen etta on kait jo kyllastynyt,mutta kaikki alkaa aina alusta.emme koskaan kuitenkaan saa toisiamme lopullisesti monenkin asian takia,joten vaikeaa on.

• sanoa samaa

Olen ollut aiemmin suhteessa Neitsyt-miehen kanssa ja jotakuinkin noin se meni kohdallani. Hän on myös lapseni isä. Mulla on Mars neitsyessä, johtuisiko siitä. Eli Jos miehellä on Venus jossakin merkissä, hän on kiinnostunut sen tyyppisistä naisista. Kai se pätee myös päinvastoin. Naisilla se merkki on Mars, mikä tarkoittaa samaa.

• kissssu

juu ei kiitos enää neitsyt merkkisiä miehiä, kusipäitä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe