Suihkussa pussailu

on vänkää

Kerran mentiin sittemmin kyllä eksän kanssa yhdessä suihkuun ja veden valuessa päällemme alettin pussailla, ihan vaan pussailla... Naamat ja suut yhdessä, toisimme keitoutuneina suudeltiin ja suudeltiin.
Välillä oli silmät auki ja välillä ei, näykittiin toistemme huulia, kaulaa, purastiin korvaa ja hyväiltiin päätä,niskaa, selkää.
Lopulta melkein pyörryin, mies onneksi piti kii. Puolisen tuntia siinä suutelussa meni ja vieläkin muistan sen huikean tunteen.

10

6514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ainakaan asut!

      Kuumavesi loppuu kyllä jo 15 min jälkeen!

      • ...meillä ainakin...

        on tarpeeksi suuri lämminvesivaraaja. kevyesti voi olla yli puolituntia.


      • joson kunnollinen

        jos on kunnollisen kokonen varaaja, niin ei kyllä lopu kuuma vesi!!! me otettiin sopivan kokonen varaaja, ja saa olla suihkussa reilusti yli 2tuntia ennen ku loppuu lämmin! ja saa olla myös poreallas täytettynä kuumalla samaan aikaan.


      • mut 3- vaihe ylimitotetut v...
        joson kunnollinen kirjoitti:

        jos on kunnollisen kokonen varaaja, niin ei kyllä lopu kuuma vesi!!! me otettiin sopivan kokonen varaaja, ja saa olla suihkussa reilusti yli 2tuntia ennen ku loppuu lämmin! ja saa olla myös poreallas täytettynä kuumalla samaan aikaan.

        saa lorotella ja nussia suihkussa vaikka koko päivän/yön.


      • 2 tuntia kuumassa
        joson kunnollinen kirjoitti:

        jos on kunnollisen kokonen varaaja, niin ei kyllä lopu kuuma vesi!!! me otettiin sopivan kokonen varaaja, ja saa olla suihkussa reilusti yli 2tuntia ennen ku loppuu lämmin! ja saa olla myös poreallas täytettynä kuumalla samaan aikaan.

        suihkussa! Vedä käteen.


      • ok talossa, ei lopu

        kuuma vesi kesken vaikka miten lorottaa.


      • remonttireiska69
        ok talossa, ei lopu kirjoitti:

        kuuma vesi kesken vaikka miten lorottaa.

        että tässä ollaan "koti ja rakentaminen" palstalla=)


      • Ducanaer
        remonttireiska69 kirjoitti:

        että tässä ollaan "koti ja rakentaminen" palstalla=)

        Kun kuntia ja ihmisiä innolla yhdistellään, miksei sitten seksiä ja rakennustekniikkaakin...


    • kallis

      pussaus hetki jos alkaa miettimään paljon meni jätevesi maksuihin ja veden lämmittämiseen.

      • dsdasdsa

        Ei kuulu aiheeseen, mutta kyllä on olemassa monia vaihtoehtoja tohon lämpimään veteen ja niissä taloissa on säästetty väärässä paikassa, joissa lämmin vesi loppuu suihkun aikana!.. Jääkiekkotreenejen jälkeen parasta on mennä kotona vielä suihkuun ja istahtaa lattialle ja antaa veden lorista päälle.. Tämä rentouttaa ja palauttaa kummasti.. Itse nautin suuresti.. Aikaa on mennyt monesti pitkäänkin eikä kyllä lämminvesi ole loppunut..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe