Mitä ne oli puheet ennen kauden alkua, että Kalle ja Sami tulevat KalPaan jäähdyttelemään?
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200812058713317_jk.shtml
"Pistepörssin kärjessä komeilevalla Sami Kapasella on koossaan 31 pinnaa ja toisena olevalla Kalle Sahlstedtilla 30."
Eläkeukot
2
245
Vastaukset
- Tuurihanhi
Ei noin vanhat paskat muuten pärjäisi.
- -JJJ-
On ollu hienoa nähdä miten hyvin nämä papparaiset on pelannu. Kyllä oli puheet kesällä ja syksyllä kovat näistä hankinnoista. Vanhoja rikkinäisiä setiä joita ei edes hirveesti kiinnosta pelata.
Minnekkähän ne "asiantuntijoiden" kommentit nyt on hävinny. Kalpan menestys tuntuu olevan joillekkin kova pala niinkuin tämänkin palstan "lievästi" katkerista kommenteista voi päätellä. Nyt kun sitä menestystä on tullu (viimeinkin) niin heti täällä Kuopiossa ollaan kuulemma kusipäässä ym. negatiivista. "On kuulemma taitoon nähden liikaa pisteitä ja ihan onnella olette pelejä voittanut" oli jonkun "asiantuntijan" kommentti. Elikkä jos menestytään ollaan kusipäitä, jos ei menestytä ollaan paskoja kusipäitä. Kohen ei oo koskaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1241640
- 1381230
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858