Vakuutusyhtiö ilmoitti laskun yhteydessä yksipuolisesti-minulta kysymättä,korottavansa
liikennevakuutuksen hintaa 6%! Tästä suivaantuneena
kilpailutin liikennevakuutuksen (1 auto) ja
YLLÄTYS ero kalliimman ja halvemman tarjouksen
välillä oli todella suuri 185 Euroa! / vuosi.
Voittajaksi selvityi yllättäen iso kotimainen
vakuutusyhtiö.
Eli ei kannattane aina sinisilmäisesti maksaa mitä pyydetään!
Halpa
6
1447
Vastaukset
- halpa vakuutusyhtiö
sitten on?
- esp.
ole bonuksia ja asut suurkaupungissa,
kun ero oli noin suuri,
meillä on koko maksukin 4,6 metrisessä autossani alle 230 € vuosi.
erot ovat suuria sen tiedän, muta parin vuoden välein kun maksulappu tulee olen kysellyt tarjouksia, yhdestäkään suuresta ei ole päästy lähellekään nykyistä hintaani,
lähin on olut Nordea, mutta olen kuullut huhuja heidän korvauksistaan jos onnettomuus sattuu, en ole uskaltanut ottaa, kun olen perheellinen. - Mello4
Säästin itsekin, tai siis meidän kolmihenkinen talous (1 auto), 236,80e kun kilpailutin kaikki vakuutukset. Käytännössä tämä meillä toteutui siirtymällä If -> Tapiola.
Ihan hyviä vinkkejä saa vakuutusyhtiöiden sivustoilta ja http://www.vakuutusvertailu.info - sivustolta.
PS. Säästöön vaikutti noin 32e se että isäntä sai liittoalennuksen vielä, mutta silti jäljelle jää yli 200e säästöä pelkällä vakuutusten kilpailutuksella.- Tapiolan ja Fennian.
Aluksi Fennia oli halvempi papereissa. Mutta sitten kun alkoi tulla laskua, huomasimme että vakuutusmaksut ovatkin kalliimmat. Se, minkä on saanut Tapiolassa, puuttuu Fenniasta kokonaan ja tämän vuoksi vakuutusmaksut popsahtivat. Taidamma vaihtaa takaisin Tapiolaan.
- Kilpailututin
Kuluttajavakuutusten kilpailuttamisen voi jättää myös vakuutusmeklarille http://www.halvempivakuutus.fi
Periaatteessa tätä kautta pitäisi päästä itse kilpailuttamista huomattavasti parempaan hintaan, koska keräävät toimeksiantoja isoiksi eriksi, jolloin vakuutusyhtiö pääsee tekemään tukkumyyntiä, ja isosta kakusta syntyy aidompaa kilpailua yhtiöiden kesken. Mutta anskattoo, jätin vasta hiljan toimeksiannon ja kilpailutus ottaa tovin. - Joop
Kilpailutin tuolla omat vakuutukseni (liikennevakuutus, kasko ja koti-irtaimisto) ja sain tarjouksen, jossa todettiin, että nykyisen vakuutusyhtiön hintoja ei saatu (Fennia ja If eivät olleet kumpikaan antaneet). Parhaan tarjouksen pystyi hyväksymään 50e kertapalkkiolla. Eli itse piti laskea syntyykö säästöä tarpeeksi vai ei. Laskin, että kannattaa vaihtaa (vuosisäästö yli 150e), joten hyväksyin tarjouksen. Ensi viikolla vakuutukset siirtyvät Pohjantähteen.
Hieman ihmettelen vakuutusyhtiöiden harjoittamaa tietojen panttausta, sillä lain mukaanhan meklari toimii asiakkaan valtakirjalla. En lähtenyt asiasta rettelöimään, sillä nyt meklaripalkkio oli nyt pienempi kuin mitä se olisi ollut, jos palvelu olisi päässyt vertaamaan todellista säästöäni :-)
Palvelun etusivulla mainostettuun 268 euron säästöön en päässyt, mutta sanoisin, että silti homma selvästikin toimii. Tuo luku kertoo ehkä siitä, että joillakin on vielä huonommat hinnat kuin itselläni oli :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798