...että minun täytyy haudata siilihaaveeni? Olen syksyllä muuttanut etelä-pohjanmaalta helsinkiin. Rakkaitani käyn etelä-pohjanmaalla katsomassa vähintään kerran kuussa. Siiliä ei kai voi mukana rontata, kyseessä on kuitenkin 5 tunnin ajomatka? Aloin haaveilemaan siilistä, kunnes karu totuus iski, että matkustaminen ei kaiketi sille ole hyväksi. Haluaisin kysyä kuitekin vielä sellaisten, joilla siili on, mielipidettä? En ainakaan vielä tunne helsingistä ketään, jolle tohtisin teetättää asuntooni avaimet, jotta hän siilin voisi käydä vlopun ruokkimassa. Tai ylipäätään sellaista, joka sellaista viitsisi tehdä, joka asuisi lähellä jne...
Onko näin...
5
1388
Vastaukset
- santtu
Voit kyllä hankkia siilin, ja se voi kulkea mukana, kunhan ei saa vetoa eikä kylmää. Omat fleecet vain mukaan kuljetusboksiin ja hyvin menee.
Tietysti, jos saat siilille hoitajan läheltä, niin se on kaikille kaikkein helpointa...
Missä päin Helsinkiä muuten asut?- nannikki
Töölössä. Asutko sä hesas? Kiitos vastauksesta, nyt voi sit alkaa rakentaan siilille asumusta :). Kaappi on kuulemma hyvä? Pitäs löytää sellanenkin jostain..
- santtu
nannikki kirjoitti:
Töölössä. Asutko sä hesas? Kiitos vastauksesta, nyt voi sit alkaa rakentaan siilille asumusta :). Kaappi on kuulemma hyvä? Pitäs löytää sellanenkin jostain..
Kaappia monet käyttävät, meillä ei sellaista vielä ole. Toinen siilimme asustelee kämpässä vapaana, nukkuu päivät pesässään, toinen (se sotkuisempi) majailee saunassa ja pesuhuoneessa. Kun poikaset syntyvät, pitää jo miettiä kaappiakin...
Onko sulla anonyymiä meiliosoitetta, jonka uskaltaisit antaa täällä?
- vai kuljetus
Hesassa on paljon siili-ihmisiä ja monet ottavat siilejä hoitoon. Tule Hesan siilitapaamisiin, niin tutustut siilisteihin. Ja jos otat Hesalaiselta kasvattajalta siilin, niin voit sitä kauttakin saada lomahoitopaikan. Olisitko itse valmis ottamaan siilejä vastavuoroisesti hoitoon.
Voit myös laittaa oman ilmoituksen Siiliyhdistyksen sivuille ja saada sitä kautta kivan hoitopaikan. Sivuilla on ketju "lomahoitoa" ja siihen voi itse laittaa oman ilmoituksen.
Yhdistyksen sivuilta löytyy myös kasvattajia jos sinulla ei vielä ole tietoa mistä siilin hankit.
Kannattaa varata poikanen jo heti synnyttyään, niin voi käydä katsomassa sitä ihan pikkiriikkisenä. Yhdistyksen sivuilla on myös varauslista, johon voi ilmoittautua ja esittää toivomuksia siilin väristä, sukupuolesta ja milloin voisi ottaa siilin.- ruu siili
Meidän siili Ruu on muuttanut Jyväskylästä> Kuopioon>Helsinkiin>Sri Lankaan Colomboon> käy hoidossa kolmen tunnin matkan päässä Hikkaduwassa. Emme ole huomanneet sen kärsivän. Sillä on omat fleeset aina mukana ja kuljetuskoppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483