Kerroin jo aikaisemmin että pojallani(18v) on todettu ADD, ja käytöshäiriöön kirjoitettiin Risperidon-lääke 1mg iltaisin. Mielestäni lääke auttoi huomattavasti, mutta nyt kuulin pojaltani että hän ei ole syönyt lääkettä yli kuukauteen, ja sen kyllä huomaa sen käytöksestä. Siinä lääkepaketin mukana käyttöohjeessa on kerrottu kaikenlaisia haittavaikutuksia, ja siksi ei enää syö.Mua tämä tilanne pelottaa, ja masentaa, oma elämän halu on hävinnyt.Työni ja oma elämä kärsii. Mietin koko ajan pojan käytöstä,aamuisin kun herään ,päivällä, illat ja viimeisenä kun menen nukkumaan...itkettää. Poikani ei asu enää luonani, vaan tyttöystävänsä kanssa, joka pelkää myös poikani käytöstä.Poikani ei osaa käyttää rahaa ollenkaan, ja pelikoneet kiinnostaa.
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen, koska pelkään oman mielenterveyteni menevän. Onko kenelläkään antaa oma kohtaisia kokemuksia? sanotaan että iän kanssa nämä oireet häviää usealla, mutta mikä on se ikä? Miten tämä conserta-lääke, onko siitä apua, jos hän suostuisi niitä syömään? Mistä saisi apua ja parannusta? Onko kaukoparannus, homeopatia, hypnoosista tms.. apua?
Poikani
5
877
Vastaukset
- pojallasi
on todettu add? Onko hän saanut mitään muuta apua kuin lääkereseptin käteen? Poikasi pitäisi saada tietoa ja tukea asiaan. Niin myös sinun. Käy katsomassa adhd-liiton sivuilta, olisiko paikkakunnallasi esim. tukiryhmää. Myös adhd-liitosta saat tietoa asiasta.
- concerta lääkitys
On vähän eri juttu meillä,mut kerron kumminki. Meil on 8v. poika joka sai diagn.adhd 7v. ja söi risperidon ensin 0,5mg eikä se auttanu mitään,sit serenase eikä sekään.Lopus annettiin concerta ja meidän poika muuttui. Häiritsevä käytös hävisi ja ei tullut mitään sivuvaikutuksia! Tietty kaikki on yksilöitä,mutta minä olen erittäin consertan kannalla.
- tulikaste321
Homeopaatilta
- onko kenellä
Onko sinulle kokemusta, kerro tarkemmin.
Olen tälläsestä kyllä kuullut, mutta en tiedä asiasta tarkemmin.
- tulikko
Hei!
On omakohtaista kokemusta pakko-oireisesta häiriöstä kahdenkymmenen vuoden ajalta.Pakko-oireet lähtivät homeopaattisilla lääkkeillä ja elämänlaatuni parani selvästi.
Maalaisjärjellä ajateltuna poikasi kanavoi ahdistustaan rahapeleihin yms. Homeopatia avaa kätketyt tunteet, poika käsittelee ne ja sitten helpottaa.
Poikasi ei ole enää lapsi vaan jo aikuistumassa mieheksi, joten älä liikaa huolestu äitinä, olet kyllä parhaasi tehnyt. Käy itsekin homeopaatilla sillä sinulla itselläsi on valtavasti tunteita purettavana myös. Voimia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231