Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äääh!

Anna on niin...ensanomikä

Luojan kiitos että Anna vaipuu UNHOLAAAAAAN kun uus idoli valitaan! Niin käy kaikille, idolileima on ja pysyy... MUAHHAHHHAAA!!!! Annaa kuuntelee vain 6-13 vuotiaat pikkulikat, lukuun ottamatta niitä marttoja jotka kuvittelee olevansa trendikkäitäkin kuunnellessaan jotain tusinatavaratuotetta! Unohtakaa Anna, ei ole vaikeaa!

25

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupelijaapelijuupeli

      No niinpä! Alkaa pikkasen kyllästyttään tää anna-anna-anna-hehkutus. Ja kaiken lisäks se ei ole edes erilainen, samaa ähkimistä ja puhkimista biisistä toiseen, sanoo olevansa päässyt pois lavakammostaan, mutta kun kävin jokin aika sitten sen keikalla niin ei helvata kun pikkutyttö tärisi ja poukkoili ympäriinsä kuin aropupu!

      • angiina mäkisalo

        ulkonäkö-lapsellinen
        lauluääni-tavis
        tanssitaito-surkea
        yleinen tarpeellisuus-turha


      • en ole

        enää sen jälkeen, kun tajusin että Annan musiikki on sukkamehua kamalampaa.


    • 15-vuotias pikkulikka

      Toi äskönen oli niiiiiiiiin HYVÄ! Siis 10:n viesti! :D
      Anna Abreu on paska.

    • työö

      aina valittaa. Mitä helvettii Anna on tehnyt teille. Tulee esimmäiseksi mieleen kysyä se. Jos hän ärsyttää jollain tavalla, niin miten muka? Eihän ole mitenkään teidän elämää kait paskantan? en tosiaankaan ymmärrä tollaisia, jotka haluavat toiselle pahaa, vaikka ei ole tehnyt mitään muuta, kun ollut julkisuudessa ja ollut se joka on ollut.

      • kullanmuru,

        Annan ´musiikki´aiheuttuaa pahanlaatuista migreeniä.


      • Ei todellakaan!
        kullanmuru, kirjoitti:

        Annan ´musiikki´aiheuttuaa pahanlaatuista migreeniä.

        Annan olis syytä tsempata, entiset pikkulikat alkaa kasvaa ja niistä tulee teinejä ja unohtavat hänet. Ihan totta, oma lapseni kuunteli vielä viitosella Annaa, mutta mentyään seiskalle se kaikki unohtui ja tilalle tuli Britney Spears sun muut Madonnat.


      • kullanmurusi
        kullanmuru, kirjoitti:

        Annan ´musiikki´aiheuttuaa pahanlaatuista migreeniä.

        akka!


      • ettet
        kullanmurusi kirjoitti:

        akka!

        ole.


      • ;:)
        kullanmurusi kirjoitti:

        akka!

        Aika ykspainoitteisia mielipiteitä. Yhdyn niihin!


    • että että

      Anna abreu on unohdettu ensi vuoteen mennessä

    • KYLLÄ VAIN!

      Tismalleen. Anna unohtuu, uudet idolit tulee, kasvavat lapset tajuavat että maailmassa on semmotteet 1000 000 000 000 kpl parempia laulajia, alkvat fanittaa yhtä heistä ja niin maailmasta tulee parempi paikka. Anna on huono esimerkki nuorille, ensin ollaan iloisia ja pirtsakoita, sitten... BABABUMMM! YHTÄKKIÄ NAAMASSA ON KARMEAT MEIKIT!!!

      • emmanuela

        Mää haluankin mukulastani just tommotteen. -.- Vaikka me miehet tykätäänkin paljaasta pinnasta, toi on silti mauton näky. Siis toi viimenen. Onneks oma tyttö ei kuuntele tommosta.


    • on kaikki

      mahdollisuudet tulla kestotähdeksi Suomen musiikkitaivaalle!

      • sitten

        ei?


      • sitten ei

        olekaan.


    • just telkussa.

      Loistava! Annasta voi tulla Suomen Mariza.

    • khkitjop

      Paskaa musaa ja ihan paska koko ämmä.. ihan varmasti unohtuu ei sitä kukaan enää jaksa kattel.. paitsi ehk jotkut 6-10 vuotiaat pikkulikat mut nekin kasvaa ja anna jää unholaan.

    • ny kukkanen

      Sanoit et 6-13 vuotiaat likat fanittaa Annaa. ite oon 12 ja oon POIKA ja fanitan annaa aina kuolemaan saakka!!!!!!!!!!!!!

      • esc2010&anttifani88

        kuuntele vaan koko elämäs annaa mut uskoisin et anna häviää mediasta ennen sitä. tuskin annalla on yhtään yli 20-vuotiasta fania ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v ja se loppui aika lyhyeen kun älysin et suomessa on parempia laulajia. Kuten Antti Tuisku olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.


      • öö?
        esc2010&anttifani88 kirjoitti:

        kuuntele vaan koko elämäs annaa mut uskoisin et anna häviää mediasta ennen sitä. tuskin annalla on yhtään yli 20-vuotiasta fania ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v ja se loppui aika lyhyeen kun älysin et suomessa on parempia laulajia. Kuten Antti Tuisku olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.

        ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v

        olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.

        Aha,Oot siis 14 vuotias ja kuuntelit Annaa ku olit 11 ja nyt oot 22v. jaa oot kuunnelluu Anttii 7v.

        SELVÄ!


      • esc2010
        öö? kirjoitti:

        ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v

        olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.

        Aha,Oot siis 14 vuotias ja kuuntelit Annaa ku olit 11 ja nyt oot 22v. jaa oot kuunnelluu Anttii 7v.

        SELVÄ!

        anttifani88 on eri ihminen kun esc2010.anttifani88 on 22 ja esc2010 14!


    • joko täytit 15 ?

      ja 11 vuotias tytär ei tykännyt (ei edes tiedä kuka on Anna Abreu). Joten pahasti menit pieleen. Olisihan sun jo omasta iästäsi pitänyt päätellä että toi 6-13 vuotiaat haarukka on täysin metsään mennyt.

      • keikoille

        annalla aina jossain päin mennään .varmasti tahti kiihtyy tuosta vielä kunhan homma etenee .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe