Luojan kiitos että Anna vaipuu UNHOLAAAAAAN kun uus idoli valitaan! Niin käy kaikille, idolileima on ja pysyy... MUAHHAHHHAAA!!!! Annaa kuuntelee vain 6-13 vuotiaat pikkulikat, lukuun ottamatta niitä marttoja jotka kuvittelee olevansa trendikkäitäkin kuunnellessaan jotain tusinatavaratuotetta! Unohtakaa Anna, ei ole vaikeaa!
Äääh!
25
1072
Vastaukset
- juupelijaapelijuupeli
No niinpä! Alkaa pikkasen kyllästyttään tää anna-anna-anna-hehkutus. Ja kaiken lisäks se ei ole edes erilainen, samaa ähkimistä ja puhkimista biisistä toiseen, sanoo olevansa päässyt pois lavakammostaan, mutta kun kävin jokin aika sitten sen keikalla niin ei helvata kun pikkutyttö tärisi ja poukkoili ympäriinsä kuin aropupu!
- angiina mäkisalo
ulkonäkö-lapsellinen
lauluääni-tavis
tanssitaito-surkea
yleinen tarpeellisuus-turha - en ole
enää sen jälkeen, kun tajusin että Annan musiikki on sukkamehua kamalampaa.
- 15-vuotias pikkulikka
Toi äskönen oli niiiiiiiiin HYVÄ! Siis 10:n viesti! :D
Anna Abreu on paska. - työö
aina valittaa. Mitä helvettii Anna on tehnyt teille. Tulee esimmäiseksi mieleen kysyä se. Jos hän ärsyttää jollain tavalla, niin miten muka? Eihän ole mitenkään teidän elämää kait paskantan? en tosiaankaan ymmärrä tollaisia, jotka haluavat toiselle pahaa, vaikka ei ole tehnyt mitään muuta, kun ollut julkisuudessa ja ollut se joka on ollut.
- kullanmuru,
Annan ´musiikki´aiheuttuaa pahanlaatuista migreeniä.
- Ei todellakaan!
kullanmuru, kirjoitti:
Annan olis syytä tsempata, entiset pikkulikat alkaa kasvaa ja niistä tulee teinejä ja unohtavat hänet. Ihan totta, oma lapseni kuunteli vielä viitosella Annaa, mutta mentyään seiskalle se kaikki unohtui ja tilalle tuli Britney Spears sun muut Madonnat.
- kullanmurusi
kullanmuru, kirjoitti:
akka!
- ettet
kullanmurusi kirjoitti:
akka!
ole.
- ;:)
kullanmurusi kirjoitti:
akka!
Aika ykspainoitteisia mielipiteitä. Yhdyn niihin!
- että että
Anna abreu on unohdettu ensi vuoteen mennessä
- KYLLÄ VAIN!
Tismalleen. Anna unohtuu, uudet idolit tulee, kasvavat lapset tajuavat että maailmassa on semmotteet 1000 000 000 000 kpl parempia laulajia, alkvat fanittaa yhtä heistä ja niin maailmasta tulee parempi paikka. Anna on huono esimerkki nuorille, ensin ollaan iloisia ja pirtsakoita, sitten... BABABUMMM! YHTÄKKIÄ NAAMASSA ON KARMEAT MEIKIT!!!
- vaikka
näitä
Idolsin alkutaipaleessa:
http://www.kuvalauta.fi/fap/src/12152046274.jpg
myöhemmin...
http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/anna-a.jpg
hieno esimerkki. paljastelevat puvutkin vielä.
http://www.mhy.fi/metsasavo/ajankohtaista/fi_FI/MetsaRokkaa/_files/79577071494369611/default_FS/IMG_0754 copy.jpg- emmanuela
Mää haluankin mukulastani just tommotteen. -.- Vaikka me miehet tykätäänkin paljaasta pinnasta, toi on silti mauton näky. Siis toi viimenen. Onneks oma tyttö ei kuuntele tommosta.
- on kaikki
mahdollisuudet tulla kestotähdeksi Suomen musiikkitaivaalle!
- sitten
ei?
- sitten ei
olekaan.
- just telkussa.
Loistava! Annasta voi tulla Suomen Mariza.
- khkitjop
Paskaa musaa ja ihan paska koko ämmä.. ihan varmasti unohtuu ei sitä kukaan enää jaksa kattel.. paitsi ehk jotkut 6-10 vuotiaat pikkulikat mut nekin kasvaa ja anna jää unholaan.
- ny kukkanen
Sanoit et 6-13 vuotiaat likat fanittaa Annaa. ite oon 12 ja oon POIKA ja fanitan annaa aina kuolemaan saakka!!!!!!!!!!!!!
- esc2010&anttifani88
kuuntele vaan koko elämäs annaa mut uskoisin et anna häviää mediasta ennen sitä. tuskin annalla on yhtään yli 20-vuotiasta fania ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v ja se loppui aika lyhyeen kun älysin et suomessa on parempia laulajia. Kuten Antti Tuisku olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.
- öö?
esc2010&anttifani88 kirjoitti:
kuuntele vaan koko elämäs annaa mut uskoisin et anna häviää mediasta ennen sitä. tuskin annalla on yhtään yli 20-vuotiasta fania ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v ja se loppui aika lyhyeen kun älysin et suomessa on parempia laulajia. Kuten Antti Tuisku olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.
ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v
olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.
Aha,Oot siis 14 vuotias ja kuuntelit Annaa ku olit 11 ja nyt oot 22v. jaa oot kuunnelluu Anttii 7v.
SELVÄ! - esc2010
öö? kirjoitti:
ite oon 14v enkä kuuntele enää annaa, kuuntelin annaa kun olin 11v
olen fanittanut 7v Anttia olen itse 22v.
Aha,Oot siis 14 vuotias ja kuuntelit Annaa ku olit 11 ja nyt oot 22v. jaa oot kuunnelluu Anttii 7v.
SELVÄ!anttifani88 on eri ihminen kun esc2010.anttifani88 on 22 ja esc2010 14!
- joko täytit 15 ?
ja 11 vuotias tytär ei tykännyt (ei edes tiedä kuka on Anna Abreu). Joten pahasti menit pieleen. Olisihan sun jo omasta iästäsi pitänyt päätellä että toi 6-13 vuotiaat haarukka on täysin metsään mennyt.
- keikoille
annalla aina jossain päin mennään .varmasti tahti kiihtyy tuosta vielä kunhan homma etenee .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389