Star Wars Gallup

Obi-One

1. Lempi hahmosi Star Warssissa?
2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia?
3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat?
4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa?
5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia?


Aikas lyhyt, mutta saa kelvata.

4

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obi-One

      1. Lempi hahmosi Star Warssissa? Obi-Wan ja Anakin
      2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia? Ehdottomasti
      3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat? Kyllä
      4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa? Joo
      5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia? Olen nähnyt 3 virhettä.


      Aikas lyhyt, mutta saa kelvata.

    • hansolo2

      1. Han Solo ja Obi-Wan Kenobi
      2. Ei, kyllä nää kuusi episodia ja The Clone Wars riittää. Mutta jos nyt kuitenkin tulee uusia, niin toivon, että ne on jonkun muun kuin Lucasin ohjaamia.
      3. En tiiä, olishan se kiva, mutta kun ne vehkeet on aikamoisia tappovälineitä, niin ihan hyvä että ne on fiktiota.
      4. Tottakai!
      5. Aika monta, en nyt ala listaamaan.

    • kerrottu. The End.

      Star Wars maailma on yhtä suuri kuten vaikkapa Taru Sormusten Herrasta maailma. Joo. Tuleehan siitä vielä yksi leffa, mikä kertoo ennen näiden trilogian tapahtumia. Mutta kuitenkin.

      Siitäkin saisi vaikka kuinka monta elokuvaa tehtyä, mitkä kertovat sivuhahmoista, Gandalfin seikkailuista. Harry Potteristakin voi, mutta Harry on ite päähenkilö, joten ei tule uusia. Ellei joku tahdo kertoa hänen vanhemiensa tarinan jne..

      Kirjoja on tullut vaikka ei sillein perustu Lucasin ja Lucasfilmin yms.. siihen oikeaan juoneen. Kuka tahansa voi kirjoittaa jatkoa, jos haluaa.

    • 1. Niitä on aika monta.

      2. Kuten moneen kertaan sanottu, että toivottavasti episodit 7, 8 ja 9 tehtäisiin. Tosin taitaa jäädä vain unelmoinniksi

      3. Tuskin olisi hyvä asia ja varmaan kiellettäisiin aika nopeasti tuollaiset aseet D:

      4. Totta kai! Ei varmaan kovin pitkään tarvitsisi miettiä. No okei...riippuu vähän minkälainen ja kuin iso rooli. Eipä kovin paljon innostaisi jos pelkästään taustalla pyörisi ja vain hetken verran.

      5. Ei tule nyt mieleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe