Star Wars Gallup

Obi-One

1. Lempi hahmosi Star Warssissa?
2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia?
3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat?
4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa?
5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia?


Aikas lyhyt, mutta saa kelvata.

4

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obi-One

      1. Lempi hahmosi Star Warssissa? Obi-Wan ja Anakin
      2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia? Ehdottomasti
      3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat? Kyllä
      4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa? Joo
      5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia? Olen nähnyt 3 virhettä.


      Aikas lyhyt, mutta saa kelvata.

    • hansolo2

      1. Han Solo ja Obi-Wan Kenobi
      2. Ei, kyllä nää kuusi episodia ja The Clone Wars riittää. Mutta jos nyt kuitenkin tulee uusia, niin toivon, että ne on jonkun muun kuin Lucasin ohjaamia.
      3. En tiiä, olishan se kiva, mutta kun ne vehkeet on aikamoisia tappovälineitä, niin ihan hyvä että ne on fiktiota.
      4. Tottakai!
      5. Aika monta, en nyt ala listaamaan.

    • kerrottu. The End.

      Star Wars maailma on yhtä suuri kuten vaikkapa Taru Sormusten Herrasta maailma. Joo. Tuleehan siitä vielä yksi leffa, mikä kertoo ennen näiden trilogian tapahtumia. Mutta kuitenkin.

      Siitäkin saisi vaikka kuinka monta elokuvaa tehtyä, mitkä kertovat sivuhahmoista, Gandalfin seikkailuista. Harry Potteristakin voi, mutta Harry on ite päähenkilö, joten ei tule uusia. Ellei joku tahdo kertoa hänen vanhemiensa tarinan jne..

      Kirjoja on tullut vaikka ei sillein perustu Lucasin ja Lucasfilmin yms.. siihen oikeaan juoneen. Kuka tahansa voi kirjoittaa jatkoa, jos haluaa.

    • 1. Niitä on aika monta.

      2. Kuten moneen kertaan sanottu, että toivottavasti episodit 7, 8 ja 9 tehtäisiin. Tosin taitaa jäädä vain unelmoinniksi

      3. Tuskin olisi hyvä asia ja varmaan kiellettäisiin aika nopeasti tuollaiset aseet D:

      4. Totta kai! Ei varmaan kovin pitkään tarvitsisi miettiä. No okei...riippuu vähän minkälainen ja kuin iso rooli. Eipä kovin paljon innostaisi jos pelkästään taustalla pyörisi ja vain hetken verran.

      5. Ei tule nyt mieleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe