1. Lempi hahmosi Star Warssissa?
2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia?
3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat?
4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa?
5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia?
Aikas lyhyt, mutta saa kelvata.
Star Wars Gallup
4
524
Vastaukset
- Obi-One
1. Lempi hahmosi Star Warssissa? Obi-Wan ja Anakin
2. Pitäisikö tullla lisää SW Elokuvia? Ehdottomasti
3. Oisko kiva jos olisi oikeat Valomiekat? Kyllä
4. Olisitko innokas lähtemään itse esittämään jotakin Star Wars hahmoa? Joo
5. Oletko nähnyt SW Elokuvissa virheitä? minkä laisia? Olen nähnyt 3 virhettä.
Aikas lyhyt, mutta saa kelvata. - hansolo2
1. Han Solo ja Obi-Wan Kenobi
2. Ei, kyllä nää kuusi episodia ja The Clone Wars riittää. Mutta jos nyt kuitenkin tulee uusia, niin toivon, että ne on jonkun muun kuin Lucasin ohjaamia.
3. En tiiä, olishan se kiva, mutta kun ne vehkeet on aikamoisia tappovälineitä, niin ihan hyvä että ne on fiktiota.
4. Tottakai!
5. Aika monta, en nyt ala listaamaan. - kerrottu. The End.
Star Wars maailma on yhtä suuri kuten vaikkapa Taru Sormusten Herrasta maailma. Joo. Tuleehan siitä vielä yksi leffa, mikä kertoo ennen näiden trilogian tapahtumia. Mutta kuitenkin.
Siitäkin saisi vaikka kuinka monta elokuvaa tehtyä, mitkä kertovat sivuhahmoista, Gandalfin seikkailuista. Harry Potteristakin voi, mutta Harry on ite päähenkilö, joten ei tule uusia. Ellei joku tahdo kertoa hänen vanhemiensa tarinan jne..
Kirjoja on tullut vaikka ei sillein perustu Lucasin ja Lucasfilmin yms.. siihen oikeaan juoneen. Kuka tahansa voi kirjoittaa jatkoa, jos haluaa. 1. Niitä on aika monta.
2. Kuten moneen kertaan sanottu, että toivottavasti episodit 7, 8 ja 9 tehtäisiin. Tosin taitaa jäädä vain unelmoinniksi
3. Tuskin olisi hyvä asia ja varmaan kiellettäisiin aika nopeasti tuollaiset aseet D:
4. Totta kai! Ei varmaan kovin pitkään tarvitsisi miettiä. No okei...riippuu vähän minkälainen ja kuin iso rooli. Eipä kovin paljon innostaisi jos pelkästään taustalla pyörisi ja vain hetken verran.
5. Ei tule nyt mieleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429