Miten toimii kauris-kalat?

joulukuunlapsi

Olen iskenyt silmäni kalat-mieheen, hän vaikuttaa ulospäin tosi itsevarmalta ja kopealta, mutta onko noin? Näyttääkö kalamies rakkauttaan? Onko kalamies oikeasti niin itsevarma? Miten tällainen suhde voisi toimia ?

6

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole toiminut

      minun kohdalla ollenkaan.
      Muutaman fisuun tutustunut vuosien varrella ja näin määrätietoiselle sarvipäälle ei mokomat selkärangattomat haahuilijat ole sopivaa seuraa ollenkaan.
      Hemmetti sentään et kyllä miehen täytyy tietää mitä tahtoo tai minä tahdon hänenkin puolestaan...lähteä vastakkaiseen suuntaan nimittäin!!!

      • Kauris man

        Alku saattaa näyttää lupaavalta,sitten alkaa tökkiä ja pahasti.


    • toimii hyvin

      mutta eräs jousimies tuli pyssyineen väliin:D Kauris katoaa tällaisissa tapauksissa kaauas vuorille piiloon eikä palaa, jos ei jousiampujat häviä näyttämöltä:)))

    • k & k

      yhdistää alussa syvätunteisuus, herkkyys, rauhan kaipuu, mutta ihan perusluonteissa on sitten se varma ero, että kauris arvostaa suoraselkäisyyttä, itsenäisyyttä ja rehellisyyttä, jotka taas kaloille ovat aivan samantekeviä asiota. lisäksi kauris loukkaa kalaa ajoittaisella mustalla huumorillaan ja suorasukaisuudellaan. pidemmän päälle alkaa ahdistaa molempia...

      • -73

        Enpä tiedä tuosta pitemmän päälle ahdistamaan rupeamisesta... Jokaisessa parisuhteessa ahdistaa varmasti aika-ajoin.
        Parina kaurisnainen ja kalat-mies on ainakin tässä tapauksessa toiminut oikein mainiosti kohta 20 vuotta. Toki mennään ennemminkin sellaisella vastakohdat täydentää toisiaan -systeemillä. Mutta että jonkun ihmissuhteen voisi teilata horoskopin perusteella netissä, etukäteen..? Eihän se selviä kuin kokeilemalla! Anna palaa!


      • tanja.......
        -73 kirjoitti:

        Enpä tiedä tuosta pitemmän päälle ahdistamaan rupeamisesta... Jokaisessa parisuhteessa ahdistaa varmasti aika-ajoin.
        Parina kaurisnainen ja kalat-mies on ainakin tässä tapauksessa toiminut oikein mainiosti kohta 20 vuotta. Toki mennään ennemminkin sellaisella vastakohdat täydentää toisiaan -systeemillä. Mutta että jonkun ihmissuhteen voisi teilata horoskopin perusteella netissä, etukäteen..? Eihän se selviä kuin kokeilemalla! Anna palaa!

        moi mitens kauris mies ja kalat nainen tulevat toimeen me ollaan oltu 2,5v yhessä ja 1,5vuotta kihloissa ja meillä on mennyt ihan hyvin välillä on eri puraa mitä jokaisessa paris-suhteessa. ja olemme menossa naimisiin ja riidat on sovittu samantien puhumalla ja niistä ei ole sen jälkeen puhuttu.horoskooppi yhessä olon uskomiseen on täyttä hölyn pölyä me ollaan tunnettu toisemme vuodesta 2002 asti ja alettiin seurustelemaan 17.3.2007 ja kihloihin menttiin 4.12.2007 ja kummatkin olimme rakastuneita toisiimme jo vuodesta 2002 kun ekan kerran nähttiin:) se oli rakkautta ensi silmäyksellä kummatkin aristi kysyä toisilta yhdessä olemisen alkamista ennen kun tuleva mieheni avasi minulle suunsa:) ja en voinut sanoa muuta kun et kyllä vaikka olin varattu ja tämä kenen kanssa seurustelin oli silloin mun nykyisen mieheni kaveri,mutta ei ole enää koska kerroin nykyiselle miehelleni että sen kaveri hakkaa mua!!! eikä antanut soittaa abulanssia tai mun nykyiselle miehelle koska pelkää sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe