Posliini - ei viittaa pikkutyttöjuttuihin

samezx

Nyt lopettakaa se pedohommiin viittaaminen jos äijä tykkää posliinista. Vaimoni kanssa tuntuma toiseen on paljon herkempi ilman karvoja. Tykkään siis aikuisen naisen posliinista. En tuijota aikuisessa naisessa pelkkään pimppiin. Aikuisella naisella on leveä lantio, rinnat, aikuisen naisen äly, toisin kuin pikkutytöillä. Se pimppi on vain pieni pisara meressä, mutta karvattomana todella kaunis. Todella lyhytnäköistä tuomita aikuiset miehet perversseiksi, kun nauttivat karvattomasta naisen alapäästä.

30

10040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiasiaa että

      posliinista tulee lapset mieleen, sairastahan se on ajella ne pois, ei voi mitään, turhaa yrität puolustella sun sairasta ihannointia posliinia kohtaan.

      • Viisautta

        Olen aloittajan kanssa joka asiasta samaa mieltä. Naisen pimppi on kaunis, ja parhaiten sen näkee ja siitä voi nauttia karvattomana. Umpisokea ja kokematon, joka joutuu hahmottamaan maailmansa pelkästään käsin kopeloimalla, voi luulla hivelevänsä pikkutyttöä. Näkevä erottaa naisen lapsesta oikein hyvin.

        Sitten on ihmisiä, etenkin miehiä, joiden mielessä karvaton pimppi on sama kuin lapsen pimppi, ja tuomitsevat kaikki karvattomista pitävät pedofiileiksi. Jos mielikuvitus on sellainen, kenenkä pitäisi mennä lääkärille ja sairaalaan?


      • Parrakas mies

        Hmmm... onkohan vaimonikin pedofiili, koska hänestä olisi parempi jos ajaisin partani pois. Nyt alkaa epäilyttämään, että kenen kanssa sitä on mennyt naimisiin;-)


      • S_guru

        mm. Turkissa, kaikki naiset ajavat karvansa pois.


      • Seitsemäntuumaa

        Ihmettelen kantaasi ,että poslarista pitävät olisivat mielikuvituksessaan lapsen kanssa.
        Itse olen aikuinen mies ja olen ollut poslari jo useita vuosia.


      • tessalonia

        sie voisit selittää,miten sanotaan naista jolta karvat tippuu? eli hän syö lääkkeitä ja tuosta vain suikussa tippuu häpykarvat.eli kun nainen menee suikuun ja kuinka ollakaan hän posliinina ulos. hän ei sairasta mitään, eikä syö lääkkeitä.sitten hän ei ja häpyään karvattomaksi. onko nainen sitten pedofiili?


      • turkissa
        S_guru kirjoitti:

        mm. Turkissa, kaikki naiset ajavat karvansa pois.

        kaikki posliineja.


      • Nähty
        S_guru kirjoitti:

        mm. Turkissa, kaikki naiset ajavat karvansa pois.

        Höpö höpö. Asuin monta vuotta Turkissa. Naiset ovat siellä keskimäärin ottaen todella hyvin muodostuneita ja varsinkin koulutetut naiset hyvin miellyttäviä, mutta karvattomuus ei ole yhtään yleisempää kuin meilläkään.


      • muut asiat tekee naisen

        Olet kyllä täysin pelle ja todella vaarallinen yksilö. Jos et muuten erota naista tytöstä kuin häpykarvoista niin huhu huh! Kerrompa sinulle äijäpaha, että tytöille kasvaa häpykarvat jo 12-13 ikäisenä. Onko ne sitten sun mielestä täysiä naisia ja valmiita käyttöön. Sinä se vasta vaarallinen tapaus oletkin!

        Naiseus on paljon muuta kuin häpykarvoitus, joka mielestäni on paras hienosti siistittynä. Häpyhuulet ainakin esillä. Kuka nyt kauhean karvapöheikkön kanssa haluaa seksiä. Sama kuin panisi karvalakkia, mikä varmaan sopisikin sinulle paremmin.

        Kaunis nainen on huoliteltu nainen.


    • tubulus

      Karvaton pimppi on paljon helpompi pitää puhtaana varsinkin menkkojen aikana. Lisäksi karvoihin tarttuu aina WC-käynnin yhteydessä enemmän tai vähemmän vessapaperin nöyhtää. Onpa varmaan miehestä kiva katsella tätä nöyhtäistä tussua, joka muistuttaa jotain brezhneviläistä karvareuhkaa... Klitan tuntoherkkyys paranee aivan oleellisesti kun karvoitus on poissa. Kyllä minä ainakin arvostan sitä ominaisuutta. Eikä tarvitse pelätä karvojen takertuvan mihinkään jos käyttää seksileluja.

      • n27veee

        sänkeen mulla se paperi nihraantuu ei kyllä koskaan oo karvoihin jääny mitään paperista. en tiiä minkälaisia piikkejä sulla oikeen sinne kasvaa mut mulla ei ainakaan moisia ongelmia. ja toi hygienia juttu nyt on ihan hömpötystä. mulla herkästi virtsatiet tulehtuu ja uurikin karvattomana ottaa helpommin eli se siitä sitten..


        mut kukin tyylillään. onneks on monta junaa.


    • oikeassa....ja lisäänpä vie...

      Ja saman tien voisi sanoa, että karvainen alapää ei viittaa apinoihin eikä kivikauteen. Sitäkin näkee yllättävän usein, että jos toinen sanoo pitävänsä karvaisesta, häntä aletaan ivaamaan sen takia.

      Ihmisille kun tuntuu yllättävän vaikeaa olevan se, että tämäkään ei ole muuta kuin makuasia. Toki makuasioista saa -ja pitääkin- puhua, mutta toisen mollaaminen puolin ja toisin eri mieltymyksistä osoittaa ainakin minun mielestäni käsittämätöntä typeryyttä. Lapsille nyt on tyypillistä, että siellä hiekkalaatikolla kinataan, mutta kuvittelisi että aikuisilla(?) ihmisillä olisi jo vähän erilanen tapa keskustella.

      Tietenkin joukkoon mahtuu näitä, jotka on pienenä heitetty viisi kertaa ilmaan ja saatu vain kolmesti kiinni, mutta niistä nyt ei pitäisi välittää, heille kun ei jostakin syystä ole olemassa kuin se oma kapea katsanto, joka perustuu lähinnä niihin omiin mieltymyksiin ja kaikki muu on sitten väärin.

    • tajuta...

      miten pimeä olet, sulla on varmaan korvarengaskin ...saamarin hemafiitti....

    • poslaripelle

      Hei! Posliini on paras. Mä ainakin tykkään imee niitä punasia tulehdusnäppylöitä, jota tulee ajaessa. Epäsiistit karvaset ei pääse kokee tätä.

    • sairas..

      eihän se siitä mihinkään muutu. Paljaaksi ajeltua naista ei kukaan kunnon mies nai.

      • tese

        silloin sinä et panis eukoasikaan,jos häneltä karvat tipahtas pois. pistäsitkö kierrätykseen?


    • TheHermit

      Että ihmiset, jotka tuomitsevat karvattomista pitävät, taitavat itse painiskella sen asian kanssa, että niille tulee siitä pikkulapset mieleen =).

    • ne on

      Itse. Näkeehän tuon Erkkikin, että minkälaiset ihmiset saavat sairasta nautintoa näistä jutuista.

    • minns90

      eräät täällä valitti niistä punaisista pisteistä mitä karvojen ajelemisesta tulee, niin haluun kommentoida tähän. itse ajan karvat aina pois, eikä mulle sellaisia pisteitä tule, opetelkaa ajelemaan. ja jos se on liian vaikeaa, vahatkaa. kätevää, kestää posliinina viikkoja, ja kivuliasta vain pari sekuntia.

      • ei kai tälle voi kuin :D :D

        Tuota noin...Se, että sinulle ei tule näppyjä on vielä jokseenkin hatara pohja tehdä yleistys, että kenellekään muullekaan ei tulisi :'DDDDDDD Ihoja kun on erilaisia, sekä alapäästä että muualtakin - herkkää, kuivaa, normaalia jne. Ei siihen välttämättä niksit auta, jos on oikein herkkä iho. Tokihan sitä voi herkkäihoinen sitten ammattilaisen käsittelyyn mennä poistattamaan karvansa, mutta kun ei sitten millään viitsisi pelkästä posliinipillusta alkaa saatanallisia hintoja maksamaan.

        Itselleni tulee näppylöitä, jos itse ajelen pilluni, ja olen koittanut ihon kuorinnat, after shavet, kosteusvoiteet ym. Mutta ei tietenkään mikään yllätys, ihoni on herkkä muutenkin, liian vahvat puhdistusaineet kuorivat lian lisäksi myös nahat naamasta, erittäin talvikuiva jne.

        Että oikeastaan jokseenkin turha tuo valitusviestisi, ihmiset ovat yksilöitä ihan ihoa myöten.


      • Enluovuniistä
        ei kai tälle voi kuin :D :D kirjoitti:

        Tuota noin...Se, että sinulle ei tule näppyjä on vielä jokseenkin hatara pohja tehdä yleistys, että kenellekään muullekaan ei tulisi :'DDDDDDD Ihoja kun on erilaisia, sekä alapäästä että muualtakin - herkkää, kuivaa, normaalia jne. Ei siihen välttämättä niksit auta, jos on oikein herkkä iho. Tokihan sitä voi herkkäihoinen sitten ammattilaisen käsittelyyn mennä poistattamaan karvansa, mutta kun ei sitten millään viitsisi pelkästä posliinipillusta alkaa saatanallisia hintoja maksamaan.

        Itselleni tulee näppylöitä, jos itse ajelen pilluni, ja olen koittanut ihon kuorinnat, after shavet, kosteusvoiteet ym. Mutta ei tietenkään mikään yllätys, ihoni on herkkä muutenkin, liian vahvat puhdistusaineet kuorivat lian lisäksi myös nahat naamasta, erittäin talvikuiva jne.

        Että oikeastaan jokseenkin turha tuo valitusviestisi, ihmiset ovat yksilöitä ihan ihoa myöten.

        Gynekologit ovat havainneet erilaisten tulehdusten lisääntymisen posliinivillityksen myötä.
        Syynä se, kun vako joutuu paljaaltaan kosketuksiin hautovien siteiden ja pikkuhousunsuojen kanssa.

        Samoin kainalokarvat pitäisi jättää, koska niissä pesii juuri niitä feremoneja, jotka houkuttelevat koiraita luokseen.
        Sanomattakin selvää, että minä pidän feremonini!


      • sileäksi ja pehmeä'ksi
        ei kai tälle voi kuin :D :D kirjoitti:

        Tuota noin...Se, että sinulle ei tule näppyjä on vielä jokseenkin hatara pohja tehdä yleistys, että kenellekään muullekaan ei tulisi :'DDDDDDD Ihoja kun on erilaisia, sekä alapäästä että muualtakin - herkkää, kuivaa, normaalia jne. Ei siihen välttämättä niksit auta, jos on oikein herkkä iho. Tokihan sitä voi herkkäihoinen sitten ammattilaisen käsittelyyn mennä poistattamaan karvansa, mutta kun ei sitten millään viitsisi pelkästä posliinipillusta alkaa saatanallisia hintoja maksamaan.

        Itselleni tulee näppylöitä, jos itse ajelen pilluni, ja olen koittanut ihon kuorinnat, after shavet, kosteusvoiteet ym. Mutta ei tietenkään mikään yllätys, ihoni on herkkä muutenkin, liian vahvat puhdistusaineet kuorivat lian lisäksi myös nahat naamasta, erittäin talvikuiva jne.

        Että oikeastaan jokseenkin turha tuo valitusviestisi, ihmiset ovat yksilöitä ihan ihoa myöten.

        unohtakaa kalliit hajusteita ja tehoaineita sisältävät karvanpoistoaineet tai siihen tarkoitetut kemikaalit. Useimmat sisältävät niin vahvoja aineosia, että iho herkältä alueelta tulehtuu. Partahöylän täytyy olla terävä (tässä tulee kalliimpi kyseseen). Runsas saippua tai herkänihon saippua ja vesi riittää. Hajusteita ja muita voi käyttää myöhemmin, kun iho on tarpeeksi levännyt.


    • käytännön mies,,

      Kokeilkaapa seuraavan kerran kun ostatte jäätelön. Hierokaa sitä vaikka koiran turkkiin ensin ja nuolkaa sitten sitä jäätelöä nautinnollisesti. Sen jälkeen jokainen ymmärtää miksi posliini on paras. Minä en suostu edes nuolemaan pimppaa jos se näyttää halkaistulta oravalta.

      • jenni888

        minä miehenä tykkään aivan älyttömästi karvaisesta pillusta..aah kuinka ihana näky kun sperma valuu pillu karvoille...


      • jenni888

        sori mieheni kirjoitti mun nimimerkillä oman kommentin..mut tosiaan näin se on..mieheni ja minä itse tykkään karvaisesta pimpistäni.


      • kukin tykkää siitä mistä ty...
        jenni888 kirjoitti:

        minä miehenä tykkään aivan älyttömästi karvaisesta pillusta..aah kuinka ihana näky kun sperma valuu pillu karvoille...

        Ja vaikka sinä tykkäätkin karvoista, niin sehän ei määritä sitä, mistä muut tykkäävät tai saavat tykätä. Eli sehän on selvä, että kukin saa tykätä siitä mistä nyt sattuu tykkäämään. Joku tykkää karvoista, joku toinen ei, eikä kukaan voi määrätä, että jokaisen pitäisi tykätä juuri siitä samasta mistä itsekin tykkää.


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Jos esim. 45 vuotias nainen ajelee pimperostaan karvat pois on karvojen ajelunkin jälkeen pimperolla ikää edellen se 45 vuotta! Siis mikään nuorennos leikkaus karvojen ajelu ei ole!

      • parasta'

        Parastahan se silloin onkin kun nainen on 45 v.!


    • tuutin täydeltä

      Lisäksi ihan ilman yhtäkään pedariajatusta poslarista voi pitää, koska se näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä ja on hygieenisempi!

      Jep. Way to go, veli!

    • Anonyymi

      kyse on yleensä pedofiilisistä tunteista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe