Vakion harava säännöt...?!

nounoledz

Ei jymmärrä sääntöjä, voiko joku väntää minulle rautalangasta.. eli,

Vakion haravan perusidea, esim jos otan paras tulos -3 ja sieltä esim 0-8 haravan. Niin minulla on 4 varmaa peliä ja muut on 1X2. Ja rivi maksaa minulle 6,75.. tämä ok! Mut mitä tarkoittaa säännöissä tuo "paras tulos -3". Eli jos saan 13 oikein, saan vaan 10oikein tuloksen? Niinkö?

Kiitoksia etukäteen,
nou noledz

4

3477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdsa

Tuo "paras tulos -3" tarkoittaa sitä, että jos tuohon haravaan osuu kaikki 13 kohdetta oikein, on sinulla AINAKIN 10 oikein tulos, mutta voi sinulla olla myös 13 oikein.

Haravan voit tarkistaa käsin Veikkauksen haravaoppaasta tai Veikkauksen nettisivuilta Rastipekan avulla.

• nonouledze

..sain kierrokselta 49 12 oikein 13 otteluista, tuolla miinus kolme haravalla. Onko näin myös että en saa voittoa tästä? Jos olisin saanut 13 oikein, olisinko silloin edes saanut voittoa?

Koska tätä edes on järkee pelata? Ei jymmärrä.

• näin täällä
        nonouledze kirjoitti:

..sain kierrokselta 49 12 oikein 13 otteluista, tuolla miinus kolme haravalla. Onko näin myös että en saa voittoa tästä? Jos olisin saanut 13 oikein, olisinko silloin edes saanut voittoa?

silloin, kun ei ole varaa/uskalla sijoittaa rahaa enempää. Toi on vähän sellaista lottoamista enempi toi harava -3. Siinä pitää vaan toivoa varmojen osumisen lisäksi tietynlaista vakioriviä, jotta voi saada enemmän.

Mutta kyllä järestään kaikki 13 oikein veikkaavat, varsinkin vaikeilla kierroksilla, ovat haravan tekijöitä! Eivät ehkä -3, mutta -1.

• pennitmiljooniksi
        nonouledze kirjoitti:

...täällä: https://www.veikkaus.fi/rp/rastip.html
        "Jos olisin saanut 13 oikein, olisinko silloin edes saanut voittoa? " Olisit voittanut 10 oikein,sen haravan takaaman voiton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4502
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2924
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2433
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1737
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1409
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1212
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1193
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe