työjärjestys
ajan kanssa
koulu wc -n ja ala-asteluokan siivous,miten teette?
7
4330
Vastaukset
- voi tumpeloa
kas kun ei sulle ole ohjeita annettu.
paskasella kusirätillä tietty pyyhit viimeks opettajien pöydät, kun ekaks siivoot veskit. heh heh- Vastaus?
Ehkä olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Tällä palstalla on muutenkin typerää ja töykeää kirjoittelua. Välillä hävettää.
Valittaa saa ja pitääkin. Mutta miksi pitää olla töykeä ja ilkeä? - eikö sinulla
Vastaus? kirjoitti:
Ehkä olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Tällä palstalla on muutenkin typerää ja töykeää kirjoittelua. Välillä hävettää.
Valittaa saa ja pitääkin. Mutta miksi pitää olla töykeä ja ilkeä?ole työohjeita?
Noudata aseptista järjestystä siivouksessa. (WC - puhtaammasta likaisempaan).
Kysy perehdytysohjeita esimieheltäsi. Esimiehen pitää perehdyttää sinut työhön. Oletko ennen siivonnut, vai oletko aivan "tuore" siivooja? Jos olet vasta-alkaja, sitä suuremmalla syyllä on saatava kunnon työohjeet!
- siivoan näin
Luokka:
- roskat pois, käsipapereiden täydennys tarvittaessa
- taulun pyyhintä taulumopilla 2 x, koska muuten jää harmaaksi, mopin huuhtelu välillä
- käsienpesualtaiden pesu astianpesuharjalla, kuivaus tasopyyhkeellä
- pulpettien, pöytien yms. pintojen pyyhintä tasopyyhkeellä (senkin voi periaatteessa tehdä taulumopilla, mutta sitten niitä varmaan tarvitaan 2)
- lattian moppaus
- roskat harjalla ja rikkalapiolla
- tarvittaessa täytyy ottaa pois mustia jälkiä tms. lattiasta (liu'osta pullosta ja hankaus hankauslevyllä), pyyhintä lattiapyyhkeellä SIIS TARVITTAESSA
WC:
- roskat pois, käsipapereita ja vessapaperia tarvittaessa
- käsienpesualtaiden pesu astianpesuharjalla ja kuivaus pyyhkeellä. Samalla pyyhkeellä valokatkaisimet, ovenkahvat
- wc-istuimen pyyhintä omalla pyyhkeellä.
- lattian pyyhintä kostealla lattiapyyhkeellä.
Luokan siivoukseen menee likaisuusasteesta riippuen 10-20 minuuttia, pieneen vessaan ehkä 5 minuuttia, isompaan 10-15 minuuttia.- koulun siivooja
minä siivoan ihan samoin, käsipesualtaat vain jätän kuivaamatta pyyheellä. Jokaisella työpaikalla kuuluisi olla työohjeet ja perehdytys.
- Sk123
Itse alotin toimihuoltaja koulutusopimuksela omaehtois opiskelulla sain koululta tehtäviä ja ois semmone kysymys kun missä koulun tiloissa riittää tavallinen puhtaus. Miksi.?
- koulukurahousuraattori
Siivouskomerossa riittää tavallinen puhtaus.
Miksi?
Sitä ei käytä kuin siivooja.
Myös kuivaväline tilat ovat vähän käytettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374