Simputusta televisiossa

Törkeää

Tänään tuli uusinta taistelusukeltajien koulutuksesta. Siinä oli törkeää niin esimiesten kuin kurssitovereidenkin harjoittamaan simputusta! Eikä kukaan puutu tähän mitenkään. Kurssilaiset joutuivat nukkumaan ILMAN telttaa maassa! Siinä saattaa vilustua!!! Yksi heitettiin märkään veteen! Ilman vaatteita!!! Miksei puolustusministeri tai presidentti puutu asiaan? Tai ainakin yleinen syyttäjä?

Minä tarvitsen kriisiapua? Ei tästä muuten selviä!

7

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö Ämpäri

      kerroppa äitille, niin eiköhän asia ala järjestymään.

      • Törkeää

        ... jo! Äiskä lupasi kirjoittaa HS ja Aamulehden yleisönosastoon ja valittaa ko. ohjelmasta, kriisiavun puutteesta, huonoista villasukista ja Condolena Ricen kengistä sekä Treen tunnelihankkeesta. Saattaapa tuo mainita myös ylinopeudet, jalkakäytävillä pyöräilyn ja turkistarhauksen ydinvoimaa ja metsästystä unohtamatta. Jos tila piisaa niin myös kännykän käyttö julkisilla paikoilla ja tupakointi alle 30kilometrin etäisyydellä saa hänen huomionsa, puhumattakaan naapurin siskon veljen kummin kaiman tavasta parkkeerata autonsa melkein ulos ruudusta. Nih! Täyttä asiaa siis, kuten 90% muistakin kirjoituksista...


    • Sivarimajuri

      Itse huomasin myös saman. Samaten tuo typerä litanja, jonka he joutuivat luettelemaan ennen tasokoetta oli naurettavaa simputusta. Minä uskon (en nyt muista mihin) ja kouluttajien sana on käskyni... Todella alistavaa.

      Ei voi kuin ihmetellä, että millainen ihminen antaa itseään noin pompotella.

      • ihan vapaasti

        VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....

        Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin.


      • Sivarimajuri
        ihan vapaasti kirjoitti:

        VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....

        Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin.

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?


      • padaa
        Sivarimajuri kirjoitti:

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?

        olen itse ollut kahdessa joukko-osastossa... ...siitä voin tietää että ainakaan niissä en ole simputukseen törmännyt. ja tunnen henkilökohtaisesti taistelusukeltaja koulutuksen saaneita ja kukaan ei ole tuosta mieltään pahoittanut.

        on täysin typerä väite että sukeltajaksi pyrkineet eivät tietäisi mitä tulemaan pitää! tai että menevät sinne koska kyllä muuallakin voidaan simputtaa. armeijasta pääsee sluibaamaan hyvin hyvin helposti jos haluaa. ja myös sukeltajakurssilta on erityisen helppo päästä pois ihan millioin tahtoo. ymmärsitkö?!


      • sun olisi pitänyt käydä arm...
        Sivarimajuri kirjoitti:

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?

        niin tietäisit vähän enemmän asioista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe