Tänään tuli uusinta taistelusukeltajien koulutuksesta. Siinä oli törkeää niin esimiesten kuin kurssitovereidenkin harjoittamaan simputusta! Eikä kukaan puutu tähän mitenkään. Kurssilaiset joutuivat nukkumaan ILMAN telttaa maassa! Siinä saattaa vilustua!!! Yksi heitettiin märkään veteen! Ilman vaatteita!!! Miksei puolustusministeri tai presidentti puutu asiaan? Tai ainakin yleinen syyttäjä?
Minä tarvitsen kriisiapua? Ei tästä muuten selviä!
Simputusta televisiossa
7
1568
Vastaukset
- Yrjö Ämpäri
kerroppa äitille, niin eiköhän asia ala järjestymään.
- Törkeää
... jo! Äiskä lupasi kirjoittaa HS ja Aamulehden yleisönosastoon ja valittaa ko. ohjelmasta, kriisiavun puutteesta, huonoista villasukista ja Condolena Ricen kengistä sekä Treen tunnelihankkeesta. Saattaapa tuo mainita myös ylinopeudet, jalkakäytävillä pyöräilyn ja turkistarhauksen ydinvoimaa ja metsästystä unohtamatta. Jos tila piisaa niin myös kännykän käyttö julkisilla paikoilla ja tupakointi alle 30kilometrin etäisyydellä saa hänen huomionsa, puhumattakaan naapurin siskon veljen kummin kaiman tavasta parkkeerata autonsa melkein ulos ruudusta. Nih! Täyttä asiaa siis, kuten 90% muistakin kirjoituksista...
- Sivarimajuri
Itse huomasin myös saman. Samaten tuo typerä litanja, jonka he joutuivat luettelemaan ennen tasokoetta oli naurettavaa simputusta. Minä uskon (en nyt muista mihin) ja kouluttajien sana on käskyni... Todella alistavaa.
Ei voi kuin ihmetellä, että millainen ihminen antaa itseään noin pompotella.- ihan vapaasti
VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....
Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin. - Sivarimajuri
ihan vapaasti kirjoitti:
VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....
Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin.Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?
Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö? - padaa
Sivarimajuri kirjoitti:
Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?
Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?olen itse ollut kahdessa joukko-osastossa... ...siitä voin tietää että ainakaan niissä en ole simputukseen törmännyt. ja tunnen henkilökohtaisesti taistelusukeltaja koulutuksen saaneita ja kukaan ei ole tuosta mieltään pahoittanut.
on täysin typerä väite että sukeltajaksi pyrkineet eivät tietäisi mitä tulemaan pitää! tai että menevät sinne koska kyllä muuallakin voidaan simputtaa. armeijasta pääsee sluibaamaan hyvin hyvin helposti jos haluaa. ja myös sukeltajakurssilta on erityisen helppo päästä pois ihan millioin tahtoo. ymmärsitkö?! - sun olisi pitänyt käydä arm...
Sivarimajuri kirjoitti:
Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?
Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?niin tietäisit vähän enemmän asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634