Simputusta televisiossa

Törkeää

Tänään tuli uusinta taistelusukeltajien koulutuksesta. Siinä oli törkeää niin esimiesten kuin kurssitovereidenkin harjoittamaan simputusta! Eikä kukaan puutu tähän mitenkään. Kurssilaiset joutuivat nukkumaan ILMAN telttaa maassa! Siinä saattaa vilustua!!! Yksi heitettiin märkään veteen! Ilman vaatteita!!! Miksei puolustusministeri tai presidentti puutu asiaan? Tai ainakin yleinen syyttäjä?

Minä tarvitsen kriisiapua? Ei tästä muuten selviä!

7

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö Ämpäri

      kerroppa äitille, niin eiköhän asia ala järjestymään.

      • Törkeää

        ... jo! Äiskä lupasi kirjoittaa HS ja Aamulehden yleisönosastoon ja valittaa ko. ohjelmasta, kriisiavun puutteesta, huonoista villasukista ja Condolena Ricen kengistä sekä Treen tunnelihankkeesta. Saattaapa tuo mainita myös ylinopeudet, jalkakäytävillä pyöräilyn ja turkistarhauksen ydinvoimaa ja metsästystä unohtamatta. Jos tila piisaa niin myös kännykän käyttö julkisilla paikoilla ja tupakointi alle 30kilometrin etäisyydellä saa hänen huomionsa, puhumattakaan naapurin siskon veljen kummin kaiman tavasta parkkeerata autonsa melkein ulos ruudusta. Nih! Täyttä asiaa siis, kuten 90% muistakin kirjoituksista...


    • Sivarimajuri

      Itse huomasin myös saman. Samaten tuo typerä litanja, jonka he joutuivat luettelemaan ennen tasokoetta oli naurettavaa simputusta. Minä uskon (en nyt muista mihin) ja kouluttajien sana on käskyni... Todella alistavaa.

      Ei voi kuin ihmetellä, että millainen ihminen antaa itseään noin pompotella.

      • ihan vapaasti

        VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....

        Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin.


      • Sivarimajuri
        ihan vapaasti kirjoitti:

        VÄÄRIN herra sivarimajuri! voi myös ihmetellä millainen ihminen ottaa tuon simputuksena. varmaa samat kaverit pahoitti mielensä aprillipäivänä, yläasteen mokukasteessa, lukion potkiaisissa, yliopiston kastajaisissa jne... huoh....

        Nuo pojat on käyny sellaisen seluan läpi että eivät varmasti koe tota simuputksena.... kaikki on siellä vapaaehtoisena ja hyvä niin.

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?


      • padaa
        Sivarimajuri kirjoitti:

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?

        olen itse ollut kahdessa joukko-osastossa... ...siitä voin tietää että ainakaan niissä en ole simputukseen törmännyt. ja tunnen henkilökohtaisesti taistelusukeltaja koulutuksen saaneita ja kukaan ei ole tuosta mieltään pahoittanut.

        on täysin typerä väite että sukeltajaksi pyrkineet eivät tietäisi mitä tulemaan pitää! tai että menevät sinne koska kyllä muuallakin voidaan simputtaa. armeijasta pääsee sluibaamaan hyvin hyvin helposti jos haluaa. ja myös sukeltajakurssilta on erityisen helppo päästä pois ihan millioin tahtoo. ymmärsitkö?!


      • sun olisi pitänyt käydä arm...
        Sivarimajuri kirjoitti:

        Asevelvollisuus on edelleenkin pakko suorittaa vankilan uhalla. Siviilipalvelus on rangaistuksen omaisen pitkä verrattuna asepalvelukseen. He ovat valinneet taistelusukeltajakoulutuksen, mutta pakko heidän on kuitenkin jossain muodossa asevelvollisuus suorittaa. Mistä voit olla varma ettei tilanne ole sama jossain muussa joukko-osastossa?

        Nuo sinun mainitsemasi jutut eivät ole koulun järjestämiä taikka mitenkään pakollisia. Niihin osallistuminen on vapaaehtoista ja jos niihin pakotetaan niin kyse on koulukiusaamisesta niinkuin tässä on kyse simputuksesta. Yksinkertaista. Käsitätkö?

        niin tietäisit vähän enemmän asioista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe