Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hirvittävää

tämä tämmönen

Joopa joo. se on lauantai-ilta takana ja morkkis edessä, eikö.

no

muuten todella kiva ilta oli, mutta tais tulla otettua pari drinkkiä liikaa, ja taisin kömmähtää kenkineni lattialle tanssisalin puolella. Jatkosta ei sitten olekaan muuta muistikuvaa. joku oli ilmeisesti luullut että sain sairaskohtauksen, vaikka todellisuudessa näin ei ollu. menin sitten kotiin. taisin poiketa jossain ennen sitä.

Oletteko te kaatuilleet baarissa ? kylläpä hävettää.

5

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavara

      jäi vielä sinne baariin. että eikun soittelemaan perään. MORKKIS ON MITÄ PAHIN! aamulla melkein harkitsin lusikan nurkkaan heittämistä.

      • juuri noin

        kerran tanssiessa yhtäkkiä paukut vaikutti ja jalat petti ja olin hetken muitten jaloissa siel. nousin ja pöytään ja lisää juotavaa. oli kivaa.
        yks kerta join nopeet tahtii paukkuja ja oli kotimatkalla lähtenyt jalat alta ja naamalleni kaatunut. aamulla kaverin luona kusella käydessäni peilistä huomasin että silmänalus ruvella,tenttasin et onk joku lyöny mua.
        et sellei hei,dokaamine o kivaa mut ei liikaa kannata ottaa.

        tavaroiden häviimisist..joo takki, pari kännykkää, rahaa, paperit mont kertaa, narikkalappui hävii ain silloin tällöin.

        semmost pient sekoiluu..jos koittais vähentää.


      • sellasta
        juuri noin kirjoitti:

        kerran tanssiessa yhtäkkiä paukut vaikutti ja jalat petti ja olin hetken muitten jaloissa siel. nousin ja pöytään ja lisää juotavaa. oli kivaa.
        yks kerta join nopeet tahtii paukkuja ja oli kotimatkalla lähtenyt jalat alta ja naamalleni kaatunut. aamulla kaverin luona kusella käydessäni peilistä huomasin että silmänalus ruvella,tenttasin et onk joku lyöny mua.
        et sellei hei,dokaamine o kivaa mut ei liikaa kannata ottaa.

        tavaroiden häviimisist..joo takki, pari kännykkää, rahaa, paperit mont kertaa, narikkalappui hävii ain silloin tällöin.

        semmost pient sekoiluu..jos koittais vähentää.

        perusmokailua. onneksi ei ikinä tuu mitään hirvittäcän tyhmää tehtyä. mitä nyt pieniä. Ne on petollisia ne viinapaukut! Kyllä vaan niinkin pieni asia kuin kömmähtely lattialla hävettää, vaikka kyllä siitä jaloille sitten pääsi. Jotainhan se pokekin sitten tuli selittämään, voi nolaus..

        Auts, maahan kaatuminen!

        Mulla on aina mikä häviää, kaikki irtaimisto kuten korut. Sieltä sitten löytyvät hyvällä tuurilla baarista, kunhan kehtaa kysyä.
        Joom tosiaan, ei liikaa


      • mennyt kerran
        sellasta kirjoitti:

        perusmokailua. onneksi ei ikinä tuu mitään hirvittäcän tyhmää tehtyä. mitä nyt pieniä. Ne on petollisia ne viinapaukut! Kyllä vaan niinkin pieni asia kuin kömmähtely lattialla hävettää, vaikka kyllä siitä jaloille sitten pääsi. Jotainhan se pokekin sitten tuli selittämään, voi nolaus..

        Auts, maahan kaatuminen!

        Mulla on aina mikä häviää, kaikki irtaimisto kuten korut. Sieltä sitten löytyvät hyvällä tuurilla baarista, kunhan kehtaa kysyä.
        Joom tosiaan, ei liikaa

        turvalleni baarista palatessa. Sitä tosin ei tainnut nähdä kukaan, tapahtui kotioven paikkeilla ulkona. Siinä oli vaan se hauska juttu, että löin silmän yläpuolen ja tottahan tuli musta silmä. Oli kiva mennä töihin seuraavana päivänä..voi huhhuh.


      • Niin varmasti.
        mennyt kerran kirjoitti:

        turvalleni baarista palatessa. Sitä tosin ei tainnut nähdä kukaan, tapahtui kotioven paikkeilla ulkona. Siinä oli vaan se hauska juttu, että löin silmän yläpuolen ja tottahan tuli musta silmä. Oli kiva mennä töihin seuraavana päivänä..voi huhhuh.

        Siinä sitten työkaverit varmaan ihmetelleet, että missä merkeissä on viikonloppua vietetty. :D pahinmmaksi mokaksi voisin sanoa kun humalapäissäni yritin vielä päästä takaisin baariin, mutta jostain syystä portsari ei laskenut. No sattuu ja tapahtuu vähemmän selväjärkiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe