KAIKKI YHDESSÄ
KENEN VIEREEN ISTUISIT?
MITÄ OOTTE MIELTÄ SIITTÄ JOS
99
2026
Vastaukset
pelkästä ajatuksesta että joutuisin jonkun liki, vilman...
Siin on turvallista istua, seinän ja vilman välissä...- mikhaildenisov
vierees,sä istuisit mun syliini)*
mikhaildenisov kirjoitti:
vierees,sä istuisit mun syliini)*
koskaan ennen ole pyörtynyt saunassa, niin...
nyt pyörryt, *istun syliisi sun...* :)
Rekku haluisi, mörri vois mennä sinne seinän viereen, jos Silipa antais tilaa... :•)
tuputuu kirjoitti:
mutku mää en sit yhtään tiä kenen vieressä mä uskaltaisin istua:(
ylä- vai alalaude, *ei oo helppoo...*
- Vilma.
istukaa vain vierekkäin ja ottakaa rekku väliin
minä oon sen verta ujon puoleinen että---minä en niihin bailuihin tule---koitakaas pärjätä ilman mua Silipa-Tuuli kirjoitti:
ylä- vai alalaude, *ei oo helppoo...*
mä en kestä sellasia kauheita selänpolttolöylyjä.
tuputuu kirjoitti:
mä en kestä sellasia kauheita selänpolttolöylyjä.
mörri, rekku ja minä jaetaan ylälaude, sulle alalaude...
Vilma ei tuu, *hää on niin sivee...*Silipa-Tuuli kirjoitti:
*tuus ny sitten...* :)
ja saat kurkkia... :•)
mörri tulee seinän viereen.
*Mörri tuosta seinästä välitä, mutta hyvä tämä paikka muuten on...* ;•)Silipa-Tuuli kirjoitti:
mörri, rekku ja minä jaetaan ylälaude, sulle alalaude...
Vilma ei tuu, *hää on niin sivee...*mutta mitäs jos sine alalauteellekin haluu joku tulla ja mua alkaa ujostuttaa?
Vilma. kirjoitti:
istukaa vain vierekkäin ja ottakaa rekku väliin
minä oon sen verta ujon puoleinen että---minä en niihin bailuihin tule---koitakaas pärjätä ilman muaRekkua? Rekku on fiksu koira ja tietää, että saunassa ei sivuille katsella...
tuputuu kirjoitti:
mutta mitäs jos sine alalauteellekin haluu joku tulla ja mua alkaa ujostuttaa?
rekku sulle kaveriksi alalauteelle, pääsen minäkin pitkälleni tuonne ylälauteelle, *hyvä vahtikoira tuo rekku...*
Silipa-Tuuli kirjoitti:
rekku sulle kaveriksi alalauteelle, pääsen minäkin pitkälleni tuonne ylälauteelle, *hyvä vahtikoira tuo rekku...*
en minäkään sentäs niin ujo oo:)
tuputuu kirjoitti:
en minäkään sentäs niin ujo oo:)
harjoitusta rekun myötä, et sitten säikähdä jos joku mies viereesi istuu läähättään, kun olet rekun läähätystä ensin aikasi kuunnellut..
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Rekkua? Rekku on fiksu koira ja tietää, että saunassa ei sivuille katsella...
Niin minä vangitsen katseita---syyhan ei suinkaan rekun ole ----vaan minun
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Rekku varmaan mielellään tulee Tuputuun kanssa alalauteelle. Tulee se, nyökkäs Rekku...
*Täällä ylälauteella sovivasti tilaa kahden makoilla...*Silipa-Tuuli kirjoitti:
harjoitusta rekun myötä, et sitten säikähdä jos joku mies viereesi istuu läähättään, kun olet rekun läähätystä ensin aikasi kuunnellut..
musiikkia korville mutta se toinen ehkä ei:(
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Rekku varmaan mielellään tulee Tuputuun kanssa alalauteelle. Tulee se, nyökkäs Rekku...
*Täällä ylälauteella sovivasti tilaa kahden makoilla...*koivet kohti katttoa ja löylyä lissää...
tuputuu kirjoitti:
musiikkia korville mutta se toinen ehkä ei:(
istuisi salskea nuorimies jonka läähätys ei kertoisi mahdollisesta tulevasta infarktista...
Vilma. kirjoitti:
Niin minä vangitsen katseita---syyhan ei suinkaan rekun ole ----vaan minun
Kumpi teistä katseita kerää, sinä vai Rekku?
http://galleria.suomi24.fi/media/de/4f/de4ffbdbdd1b2b4faf79a1680f74819c/a79c22b28031c0409b5bb5bd59db111e_50x50.jpgSilipa-Tuuli kirjoitti:
koivet kohti katttoa ja löylyä lissää...
*Sun sääret ja mörrin takatassut ojennettuna kohti kattoa...*
Pian vihtomista vaille valmista... :•)- Vima.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
istuisi salskea nuorimies jonka läähätys ei kertoisi mahdollisesta tulevasta infarktista...
mutta salskeilla jää aina lauteitten väliin--ja sit ne rääkyy
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kyllähän minä tykkään oikein kovasti salskeista nuorista miehistä joilla se kuudenkympin kellahdus ja seitsemänkympin selitys on viä kaukana edessä.
Vima. kirjoitti:
mutta salskeilla jää aina lauteitten väliin--ja sit ne rääkyy
jos niitä ei välillä päästä sinne kylmään veteen joka kutistaa:)
- pekipoi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
*Sun sääret ja mörrin takatassut ojennettuna kohti kattoa...*
Pian vihtomista vaille valmista... :•)olla jo melko höyryyvii ruhoi ;)
pekipoi kirjoitti:
olla jo melko höyryyvii ruhoi ;)
että voi mainita... :•)
Iltaa pekipoi...- pekipoi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
että voi mainita... :•)
Iltaa pekipoi...iltaa iltaa
jokos on jäähryttely aika pekipoi kirjoitti:
iltaa iltaa
jokos on jäähryttely aikaettä jaksaa huomenna taas saunoa... :•)
- del Piero
heittasin niin paljon loylya, etta muut menis alarapulle kyykkyyn.
- del Piero
Silipa-Tuuli kirjoitti:
En anna sulle löylykauhaa, pidän sen itse, *tykkään lempeistä löylyistä...*
vihdalla vetta kiukaalle. Ja kun rupee vihtoon niin kylla tilaa tulee...
del Piero kirjoitti:
vihdalla vetta kiukaalle. Ja kun rupee vihtoon niin kylla tilaa tulee...
vastalla vastaan, katotaan kuka on kuka...
- del Piero
tuputuu kirjoitti:
Mää ja Rekku ollaan vaan siä alalauteella!
vahtia kaljaani. Pistan sen alemmaksi jotta se pysyy kylmana.
- del Piero
Silipa-Tuuli kirjoitti:
vastalla vastaan, katotaan kuka on kuka...
patakattilaa soimaan vaan.
del Piero kirjoitti:
vahtia kaljaani. Pistan sen alemmaksi jotta se pysyy kylmana.
mun hoteisiin. Lupaan että ainakin koitan olla juomatta sitä itse. Kylmä kalja saunassa on todella hyvää:)
- del Piero
tuputuu kirjoitti:
mun hoteisiin. Lupaan että ainakin koitan olla juomatta sitä itse. Kylmä kalja saunassa on todella hyvää:)
kylla kaljaa riitta kaikille. Ei se ole niin etta kaikkien pitaa imea yhdesta pullosta pillilla.
del Piero kirjoitti:
kylla kaljaa riitta kaikille. Ei se ole niin etta kaikkien pitaa imea yhdesta pullosta pillilla.
Mä haluun kaljaa mutta niin että muutkin sit kans saa ja pikkasen pitää heittää kiukaallekin että tulee se oikea tuoksu! Niin ja sit vadilla laitetaan oven viereen että saunatontutkin saa.
- Vilma.
kirpputorille----teille ei jää kö aatamin ja eevan asut
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
että mitkä vaatteet?
oottakaa vaan ko dude tulee kerron sille
saan mää teidän vaatteet ja pyyhkeet viedä jos haluun ---nii Vilma. kirjoitti:
saan mää teidän vaatteet ja pyyhkeet viedä jos haluun ---niikysy vaikka dudelta...
Saat viedä vaatteet ja pyyhkeetkin, ei me niillä mitään saunassa tehdä, kysy vaikka dudelta... Nih... :•)Vilma. kirjoitti:
saan mää teidän vaatteet ja pyyhkeet viedä jos haluun ---niijos viet mutta voisit pikkasen ajatella myös ympäristöö! Pakko mun on sieltä saunasta joskus uloskin tulla!
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
saan mää teidän vaatteet ja pyyhkeet viedä jos haluun ---niiminä pyydänkin vilman mun kans savusaunaan pilkkihaalareissa,ko se on niin viksu ettei se kaikille näyttele,ku se on niin hieno,oikee leidi.siellähän sitte hikoilette nakuna ku me ollaa steriilisti haalareis pimeessä.
- pekipoi
tullakin sitte halavoissa vaatteissa
pekipoi kirjoitti:
tullakin sitte halavoissa vaatteissa
Tuu ihan nakusillas, rumat ne vaatteilla koreilee!
- pekipoi
tuputuu kirjoitti:
Tuu ihan nakusillas, rumat ne vaatteilla koreilee!
mut ulkon on pakkast
tarviin ainakin strigit pekipoi kirjoitti:
mut ulkon on pakkast
tarviin ainakin strigitSellanen paksu pomppa jota kukaan ei huoli edes kirpparilta ja tiputa sekin pois just ennenkuin oot perillä.
- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
oon minä ennenkin pyyhkeessä kulkenut, jopa kadulla...
totta näin kerran menevän yhden pyyhe päällä vain kadulla,mut sinäkö se olitkin.
Huomasin kyllä että olit hyvin turvassa sillon kun 2 komeeta poliisia vierelläsi ;) .
Ööööööhhh hitsi nyt sen tietää kaikki. - pekipoi
tuputuu kirjoitti:
Sellanen paksu pomppa jota kukaan ei huoli edes kirpparilta ja tiputa sekin pois just ennenkuin oot perillä.
mitä jos vahingos availisin sitä matkalla ;-)
pekipoi kirjoitti:
mitä jos vahingos availisin sitä matkalla ;-)
Vilpoinen talvituulahdus tekee vaan hyvää sun hipiälles.
- pekipoi
tuputuu kirjoitti:
Vilpoinen talvituulahdus tekee vaan hyvää sun hipiälles.
tekee
tairan varatakkin tanpereen kylpylästä pienen lomapaketin viikoks, nii pääsis siihen koskeen jääpala uinnillen pekipoi kirjoitti:
tekee
tairan varatakkin tanpereen kylpylästä pienen lomapaketin viikoks, nii pääsis siihen koskeen jääpala uinnillenPaikallinen pelastuslaitos tulee sit ystävällisesti ojentamaan sulle ison ja pehmeän froteepyyhkeen.
nääpyreitten viereen..... turvallisesti nääs....
tai sit jonku komeen könsyn...- pekipoi
neet naapurit vaan ois sitte ystävällisii
ollaanpas nyt realisteja ja ei mennä kaikki yhdessä saunaan....ei me mahduta kuiteskaan, eikä lauteet kestä.;))
Saahan sitä tietty kuvitella....Mörrimöykky11 kirjoitti:
Senkin ilonpilaaja... :•)
ikävä ihminen.;))
Ei siitä mitään kuiteskaan tulis...menis ihan mahottomaksi koko touhu, jos tää porukka samaan saunaan tunkeis ittensä.;D
Setvittäis vielä vuosikymmenenkin päästä kuka istui ja kenen vieressä.;D- pekipoi
kun on mielikuvitus ei tartte piirtää
Satumainen.Nainen kirjoitti:
ikävä ihminen.;))
Ei siitä mitään kuiteskaan tulis...menis ihan mahottomaksi koko touhu, jos tää porukka samaan saunaan tunkeis ittensä.;D
Setvittäis vielä vuosikymmenenkin päästä kuka istui ja kenen vieressä.;DHirvee jutun sorina ja kukaan ei tiedä, kuka heittäis löylyä ja kuka kenenkin vieressä, paitsi mörri tietää paikkansa... :•)
Ehtis kiuas jäähtyä, ennenkuin huomattais olevamme saunassa...
Et oo yhtään ikävä ihminen... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Hirvee jutun sorina ja kukaan ei tiedä, kuka heittäis löylyä ja kuka kenenkin vieressä, paitsi mörri tietää paikkansa... :•)
Et oo yhtään ikävä ihminen... :•)vaan saattas käydä niinkin, että Mörrikään ei tietäs kenen vierestä aamulla heräisi.;))
Tai voisi hyvällä tuurilla olla monikossa tuo kenen.;Dpekipoi kirjoitti:
kun on mielikuvitus ei tartte piirtää
aika hyvä piirtämään...ollut joskus ainakin.;))
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Hirvee jutun sorina ja kukaan ei tiedä, kuka heittäis löylyä ja kuka kenenkin vieressä, paitsi mörri tietää paikkansa... :•)
Et oo yhtään ikävä ihminen... :•)kyllä tiedettäis kenen vieressä ollaan oltu.
- pekipoi
aika hyvä piirtämään...ollut joskus ainakin.;))
laulaan voisin laulaa sun piirustuksen :)
pekipoi kirjoitti:
laulaan voisin laulaa sun piirustuksen :)
hevoset ja lehmät osaan kyllä piirtää suhteellisen hyvin....niistä sit laulun teet.;))
tuputuu kirjoitti:
kyllä tiedettäis kenen vieressä ollaan oltu.
Heiluttaa tuossa häntäänsä ja odottaa jo sitä saunailtaa... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Heiluttaa tuossa häntäänsä ja odottaa jo sitä saunailtaa... :•)
kerro Rekulle paljon terkkuja:D
- pekipoi
hevoset ja lehmät osaan kyllä piirtää suhteellisen hyvin....niistä sit laulun teet.;))
ja lehmät laitumella potkii
auringon laskua kohti ne kimpassa hölkkää
miettii aina mistä saatas mukaan sika
ettei meiän kaverien tarttis olla vika
jee jee
jee jee Satumainen.Nainen kirjoitti:
vaan saattas käydä niinkin, että Mörrikään ei tietäs kenen vierestä aamulla heräisi.;))
Tai voisi hyvällä tuurilla olla monikossa tuo kenen.;Dsitten huuhaan saunaväki jokainen jokaiselle selittelee, että miksi viereesi joutunut... :•)
Mörri hyvin tarkkana kenen viereen asettuu, eri asia, ketä yön aikana viereen asettunu... :•)tuputuu kirjoitti:
kerro Rekulle paljon terkkuja:D
tuossa tasapainoelintään heiluttelee ja tyytyväinen terkuista. :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
tuossa tasapainoelintään heiluttelee ja tyytyväinen terkuista. :•)
ja sit jälkikäteen mä ja Rekku nauretaan niille muille jotka istui ihan muitten vieressä:)
- Vilma.
tää kurkkais sinne saunaaan ko siellä niin paljon riippuvia siellä sun täälä
ja mua rupeis etomaan ja ei kun yrjölle lavuaariin
te rupeisitte mäkättään et ny kyllä siivoot sotkus---ko ne herneet ja porkkanat ei veden mukana huuhtomalla lähteny niin noukkia sit täytyy---ette arvaa että ikinä ei oo oksennus niin lähellä olla ko oli ny---ko niitä herneitä noukin- p_dude
ne herneet,äskön kinkun kans söin,ja muussin.
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
ne herneet,äskön kinkun kans söin,ja muussin.
mää tarviin paljon ruokaa että kasvan----oon sen näkönen että,oon kymmenen vuotta katsonu ruokalistaa,enkä oo vieläkään tilannu
itekkö kokkasit? Sun juttujas Vilma...
Sulle täytyis alkaa maksaa palkkaa, että kirjoitat tänne. Miten olis pussillinen rusinapullia viikossa? :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sun juttujas Vilma...
Sulle täytyis alkaa maksaa palkkaa, että kirjoitat tänne. Miten olis pussillinen rusinapullia viikossa? :•)Se on vahva----söi just muussia ja herbeitä
Vilma. kirjoitti:
Se on vahva----söi just muussia ja herbeitä
muussin teossa ja herneiden keitossa...
Oot pian lääpälläsi mörriin, kun sulle muusia teen... :•)- p_dude
Vilma. kirjoitti:
mää tarviin paljon ruokaa että kasvan----oon sen näkönen että,oon kymmenen vuotta katsonu ruokalistaa,enkä oo vieläkään tilannu
itekkö kokkasit?ja riittää,aattelinkii et oot aika köykänen,pitäs syödä välil
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Oot pian lääpälläsi mörriin, kun sulle muusia teen... :•)että kuoret on mukana ja kermeet pitää keittää purkkineen päivinen----muuten en syö
- on tunnetusti
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Oot pian lääpälläsi mörriin, kun sulle muusia teen... :•)rohkea, niin ottasitkos sinne saunaan tuolta tv 2:den ohjelmasta vaikka yhden käärmeen mukaan? Ei se paljon tilaa vie, sehän on kaponen ja niljakas?
Vilma. kirjoitti:
että kuoret on mukana ja kermeet pitää keittää purkkineen päivinen----muuten en syö
samaan kattilaan...
on tunnetusti kirjoitti:
rohkea, niin ottasitkos sinne saunaan tuolta tv 2:den ohjelmasta vaikka yhden käärmeen mukaan? Ei se paljon tilaa vie, sehän on kaponen ja niljakas?
Antaishan se pientä eloa löylyttelyväkeen...
Tai krokotiili lauteitten alle... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Tai krokotiili lauteitten alle... :•)huuhaan miehet päästää sen tiikerin irti?
- kummasti
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Tai krokotiili lauteitten alle... :•)porukkaa Ei tartteis puitakaa kuikaan alla laittaa kun jokaisella tuskanhiki. Ois Mörrilläkin kateltavaa kun kaikki kirmaillen ja kiljuen saunasta ulos.
- pekipoi
istusin yksin ja kattosin tuleex joku viereen
- pekipoi
tuputuu kirjoitti:
mutta mä olen ujo ja istun vaan Rekun vieressä.
nyt päivää ni sitte kohta jo ujous haihtuu
- pekipoi
tuputuu kirjoitti:
Oikein hyvää päivää!
käspäivää käspäivää
- MUN VIESTIIN
TURHA KAI KYSELLÄ ENÄÄ MITÄÄN
KUKAAN EI KUITENKAAN VASTAA- Tonttutyttö tiituu
sinun viereesi.
- Viivi.
ku se tykkää olla esillä, nii mä voisin olla piilossa sen takana eikä kukaan huomais mua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846