pian paukkuu taas

rakettiman

joo kertokaa ihmees mitä raketteja ostatte?
oon 12 tykkään pirustu ampua raketteja tuhlasin iskän kaa jotain 10 euroo

9

727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakettiman

joo elikkä kirjotin väärin tuhlasin siis iskän kaa 100 euroo

• rakettitero

Käytit siis viime vuonna?? mä käytin viime vuonna 250€ iskän kaa raketteihin... ja super kivaa kun saa taas kerran 365 päivään paukutella raketteja. :D

• Näin kävi...

Kävi niin, että viimeuutena vuotena oli kuumetta, enkä jaksanu ampua ihan kaikkia. Laatikkoon jäi:

1 Kranuja 70klp/paketti
        2 Kissanpieruja 40kpl/paketti
        7 roomalaisia kynttilöitä 12kpl/paketti
        2 Maxi Thundereita 20kpl/paketti
        1 normi thundereita 6kpl/paketti
        1 Magnum-kiinareita 100kpl/paketti

Ajattelin aluksi, etten ostais enään, ku jonku paketin, jossa on isoja. Mutta aattelin loppujen lopuksi ostaa vielä näitä:

-Perhosia
        -Noitapillejä
        -Joku pata...
        -Lisää kranuja (Vanhat on hieman tehottomia)
        -Lisää thundereita (Niitä menee hyvin)
        -Lisää roomalaisia (Niitäkin menee)
        -Ehkä lisää kissanpieruja.

Harmittaa, ku noitapillejä ei enään myydä isoissa paketeissa, vaan ne on ahdattu johonki 10kpl/paketti-kokoon.. Ne vaan on niin hauskoja, vaikka onkin tosi yksinkertaisia.
        Sit perhosia! (Ennen vihasin, nyt rakastan) Sit kranuja, roomalaisia, thundereita ja kissanpieruja
        rakettitukun alennuskupongeilla.

Ja nyt pidän huolen siitä, että olen terve, ku pukki ja virkeä, ku peipponen koko uudenvuoden illan. Alkoholia en aijo ottaa paljoa. Känni ei kiinosta uutenavuotena!!

• edellinen...

Vastasin vahingissa tähän viestiin... :S

• hulluna uuteenvuoteeeeeennnn
        edellinen... kirjoitti:

Vastasin vahingissa tähän viestiin... :S

eli ooon 13 vuotias poika ja uusvuos on lempijuhlani:D viime vuon tuhlasin sellaset 150e mut täks vuodeks oon säästäny 300e ja niil aion ostaaa:leijonanlaukauksiii,karjala takaisin ja heti,örnen panssarinyrkki,thundereit vitusti:D,kaikkiii patoi ja kepporakettei ja sit kaikkii pienii mukaviii pommei...rakastan uuttavuottta..tänä vuon viel kamut tulee meil yöks sillo et eiköhä räisket riitäkki koko aika:D

• tulittaja
        hulluna uuteenvuoteeeeeennnn kirjoitti:

eli ooon 13 vuotias poika ja uusvuos on lempijuhlani:D viime vuon tuhlasin sellaset 150e mut täks vuodeks oon säästäny 300e ja niil aion ostaaa:leijonanlaukauksiii,karjala takaisin ja heti,örnen panssarinyrkki,thundereit vitusti:D,kaikkiii patoi ja kepporakettei ja sit kaikkii pienii mukaviii pommei...rakastan uuttavuottta..tänä vuon viel kamut tulee meil yöks sillo et eiköhä räisket riitäkki koko aika:D

Mä aijon ostaa enimmikseen pientulitteita, iskä ja muutta ostaa sit niitä isompii.
        Viime vuonna meni yhteensä 400-500 euroo raketteihin.XDXDXD. Tänä vuonna tulee vähemmän about 350 euroo, mut eiköhän siinäkii oo jo tarpeeks =)

• rakettiman
        tulittaja kirjoitti:

Mä aijon ostaa enimmikseen pientulitteita, iskä ja muutta ostaa sit niitä isompii.
        Viime vuonna meni yhteensä 400-500 euroo raketteihin.XDXDXD. Tänä vuonna tulee vähemmän about 350 euroo, mut eiköhän siinäkii oo jo tarpeeks =)

mä tykkään ampuu niitä raketteja mitkä lentää 20-150 m ne on hienoja jii ;DDDD

• Hui hui!
        tulittaja kirjoitti:

Ite ostan maximissaan 40e, ja siinä riittää ammuttavaa kokoillaksi! :DDDD Vaikka kyllä tuntuuki ennen uuttavuotta, ettei se 40e riitä mihinkään. :d

• rakettiman

joo on hieno kuulla mitä ostatte ku sovittiin kamun kaa et se tulee meille ni on hauskaa

JA tänään tulee raketti-lehte jee ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4563
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1335
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      950
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    10. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      837
    Aihe