pian paukkuu taas

rakettiman

joo kertokaa ihmees mitä raketteja ostatte?
oon 12 tykkään pirustu ampua raketteja tuhlasin iskän kaa jotain 10 euroo

9

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakettiman

joo elikkä kirjotin väärin tuhlasin siis iskän kaa 100 euroo

• rakettitero

Käytit siis viime vuonna?? mä käytin viime vuonna 250€ iskän kaa raketteihin... ja super kivaa kun saa taas kerran 365 päivään paukutella raketteja. :D

• Näin kävi...

Kävi niin, että viimeuutena vuotena oli kuumetta, enkä jaksanu ampua ihan kaikkia. Laatikkoon jäi:

1 Kranuja 70klp/paketti
        2 Kissanpieruja 40kpl/paketti
        7 roomalaisia kynttilöitä 12kpl/paketti
        2 Maxi Thundereita 20kpl/paketti
        1 normi thundereita 6kpl/paketti
        1 Magnum-kiinareita 100kpl/paketti

Ajattelin aluksi, etten ostais enään, ku jonku paketin, jossa on isoja. Mutta aattelin loppujen lopuksi ostaa vielä näitä:

-Perhosia
        -Noitapillejä
        -Joku pata...
        -Lisää kranuja (Vanhat on hieman tehottomia)
        -Lisää thundereita (Niitä menee hyvin)
        -Lisää roomalaisia (Niitäkin menee)
        -Ehkä lisää kissanpieruja.

Harmittaa, ku noitapillejä ei enään myydä isoissa paketeissa, vaan ne on ahdattu johonki 10kpl/paketti-kokoon.. Ne vaan on niin hauskoja, vaikka onkin tosi yksinkertaisia.
        Sit perhosia! (Ennen vihasin, nyt rakastan) Sit kranuja, roomalaisia, thundereita ja kissanpieruja
        rakettitukun alennuskupongeilla.

Ja nyt pidän huolen siitä, että olen terve, ku pukki ja virkeä, ku peipponen koko uudenvuoden illan. Alkoholia en aijo ottaa paljoa. Känni ei kiinosta uutenavuotena!!

• edellinen...

Vastasin vahingissa tähän viestiin... :S

• hulluna uuteenvuoteeeeeennnn
        edellinen... kirjoitti:

Vastasin vahingissa tähän viestiin... :S

eli ooon 13 vuotias poika ja uusvuos on lempijuhlani:D viime vuon tuhlasin sellaset 150e mut täks vuodeks oon säästäny 300e ja niil aion ostaaa:leijonanlaukauksiii,karjala takaisin ja heti,örnen panssarinyrkki,thundereit vitusti:D,kaikkiii patoi ja kepporakettei ja sit kaikkii pienii mukaviii pommei...rakastan uuttavuottta..tänä vuon viel kamut tulee meil yöks sillo et eiköhä räisket riitäkki koko aika:D

• tulittaja
        hulluna uuteenvuoteeeeeennnn kirjoitti:

eli ooon 13 vuotias poika ja uusvuos on lempijuhlani:D viime vuon tuhlasin sellaset 150e mut täks vuodeks oon säästäny 300e ja niil aion ostaaa:leijonanlaukauksiii,karjala takaisin ja heti,örnen panssarinyrkki,thundereit vitusti:D,kaikkiii patoi ja kepporakettei ja sit kaikkii pienii mukaviii pommei...rakastan uuttavuottta..tänä vuon viel kamut tulee meil yöks sillo et eiköhä räisket riitäkki koko aika:D

Mä aijon ostaa enimmikseen pientulitteita, iskä ja muutta ostaa sit niitä isompii.
        Viime vuonna meni yhteensä 400-500 euroo raketteihin.XDXDXD. Tänä vuonna tulee vähemmän about 350 euroo, mut eiköhän siinäkii oo jo tarpeeks =)

• rakettiman
        tulittaja kirjoitti:

Mä aijon ostaa enimmikseen pientulitteita, iskä ja muutta ostaa sit niitä isompii.
        Viime vuonna meni yhteensä 400-500 euroo raketteihin.XDXDXD. Tänä vuonna tulee vähemmän about 350 euroo, mut eiköhän siinäkii oo jo tarpeeks =)

mä tykkään ampuu niitä raketteja mitkä lentää 20-150 m ne on hienoja jii ;DDDD

• Hui hui!
        tulittaja kirjoitti:

Ite ostan maximissaan 40e, ja siinä riittää ammuttavaa kokoillaksi! :DDDD Vaikka kyllä tuntuuki ennen uuttavuotta, ettei se 40e riitä mihinkään. :d

• rakettiman

joo on hieno kuulla mitä ostatte ku sovittiin kamun kaa et se tulee meille ni on hauskaa

JA tänään tulee raketti-lehte jee ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe