Hyviä leffoja?

solet gay

Olen kiinnostunut elokuvista, mutta tajusin, etten ole koskaan nähnyt kunnon Bollywood-elokuvaa. Minua ei pahemmin kiinnosta ns. 50-luvun leffat, missä vain pihalla hypitään ja ollaan rakastuneita, ei olla rakastuneita, ollaan rakastuneita, ilkeä velipuoli on mustasukkainen jne... Toivon mukaan pointtini tuli selville.

Mistä tällaisia elokuvia saisi _helposti_? En halua lähteä tilaamaan Intiasta saakka moisia leffoja.

2

1422

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krittika

Heippa! Etsi netistä sellaisten englantilaisten nettikauppojen kuin bollyuk:n ja bollywoodkingin sivut. Niiltä löytyy vaikka millä mitalla ihkauusia ja vanhoja bollywoodelokuvia ja muitakin intialaisia filmejä. Filmeistä on lyhyt kuvaus ohessa, lisätietoja voit kaivaa muualta netistä. Osa filmeistä on aika halpoja ja tulevat nopeasti postissa, itsellä on suurin osa tullut 1-2 viikon sisällä. Käytä paypalia maksaessa. (Näistä firmoista voi tilata myös Amazonin kautta, joka on turvallinen luottokorttitietojen säilyttäjä.)

• Devika Rani

Blogistani löytyy vastauksia kysymykseesi. Pistin tuon blogini pystyyn kun huomasin että samoja kysymyksiä kysellään täällä yhä uudestaan.

www.bollywoodista.blogspot.com

Itse olen tilannut Play.comista. Aika kallista jos elokuvat ovat tuoreita. Mutta hyvä toimitusaika ja luotettava!

Kannattaa tutkia tällaisten ohjaajien elokuvia: Ram Gopal Varma (gansteri), Mani Ratman (usein poliittisia), Karan Johar (laadukasta Bollywoodia). Itse käytän imdb:tä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe