Teoriakokeessa on siis 50 kuvakysymystä ja 10 yleiskysymystä, eli yhteensä 60 kysymystä. Kuinka monta pitää olla oikein että pääsee läpi? Riittäisikö vaikka 50?
On muuten ihan älytön toi kuvakysymysten määrä.. voisi olla vaikka 20.
teoriakoe
6
1089
Vastaukset
liikenne säännöt pitää tuntea.
kysymyksiä saisi olla enemmänkin.
muistaakseni virheitä sai kuvissa olla 3 ja tekstikysymyksissä 3 voin muistaa väärinkin.
olet siis sitä ihmistyyppiä joka olettaa pärjäävänsä liikenteessä ilman että tuntee liikennesääntöjä tuolla asenteella pelti kolisee kohdallasi hyvin nopeasti.- kiki
Onko liikenteessä kompakysymyksiä?
Aiheuttaako se esim tositilanteessa hengenvaaraa joa antaa tilaa noin 6 vuotiaalle lapselle, joka tulee vasemmalta alamäkeä kamalaa vauhtia kohti sua? ei aiheuta, mutta esim teoriakokeen mielestä sun pitäisi tyynesti mennä siihen eteen.
Eli ei teoriakokeella ole mitään tekemistä tosielämän kanssa, ei mitään kiki kirjoitti:
Onko liikenteessä kompakysymyksiä?
Aiheuttaako se esim tositilanteessa hengenvaaraa joa antaa tilaa noin 6 vuotiaalle lapselle, joka tulee vasemmalta alamäkeä kamalaa vauhtia kohti sua? ei aiheuta, mutta esim teoriakokeen mielestä sun pitäisi tyynesti mennä siihen eteen.
Eli ei teoriakokeella ole mitään tekemistä tosielämän kanssa, ei mitäänse on aiheuttaa riippuuen tietenkin tilanteesta.
- eLLEN. _
markku-81 kirjoitti:
se on aiheuttaa riippuuen tietenkin tilanteesta.
Kuvissa saa olla 8 virhettä ja kysymyksissä 3 :)
- qwerty2
Kuvissa saa olla 8 virhettä ja tekstikysymyksissä 3.
- sdfsdghg
Ei niitä kuvia liikaa ole, kumminkin jokaiselta osa-alueelta on vain viisi kuvaa.
* Saanko ajaa suoraan tätä kaistaa?
* Saanko kääntyä oikealle tältä kaistalta?
* Saanko kääntyä vasemmalle tältä kaistalta
* Ajan suoraan, onko minulla väistettäviä?
* Käännyn oikealle, onko minulla väistettäviä?
* Käännyn vasemmalle, onko minulla väistettäviä?
* Saanko vaihtaa kaistaa?
* Saanko lähteä ohittamaan edellä ajavan?
* Minun on pysähdyttävä?
* Onko punainen/sininen/keltainen/vihreä/jne.. henkilöauto pysäköity oikein?
Sanatarkasti ei varmaan noin, mutta tarkoitukselta aikalailla noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620