Seksiseuraa 60+parille

Porin eteläpuoli

Onko mielenkiintoa ja koemuksia seurustella pariskunnittain seksin ym mukavan hauskanpidon merkeissä ja kaikessa ystävyydessä. Vaimolla erityistä tarvetta oman diabetekseni takia, mutta keinoja löytyy myös naispuolelle hyvän merkeissä. Onko tällaiseen muilla tarvetta ja tuleeko näistä kunnonn tappelut vai hyvää mieltä. Kemioiden tietysti pitää sopia yhteen.
Koeiltu joskus ystäväpariskunnan kanssa ja meillä tuo homma kyllä silloin toimi, mutta ei kaikille kavereille voi ehdotuksia tehdä. Seksi ei pääasia mutta tekee hyvää välillä.

47

4072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65-61v pari

      meillä 1 kokemus seksistä 67v parin kassa
      kaikki meni hyvin ei valittamista
      sovittiin et tammikuussa uusitaan

      • sattumalta vai hakemalla

        Hakiko joku aktiivisesti seuraa ja miten pääsitte alkuun vai tunsitteko ennestään. Edelleen oliko kaikille itsestään selvää mihin oltiin ryhtymässä ja sitoutuneita asian puolesta. Eihän tuo niin vain onnistu että hypätään suoraan sänkyhommiin tuntemattomien kanssa.
        Sitä vain kuvittelee, että kun laittaa vaikka ilmoituksen lehteen niin ketä ja mitä tulee vastaan. Luottamuksen pitää myös olla kaikinpuolista. Asia kun on vielä mietinnän alla ja miten aihetta alkaa esittämään vaikka puolisolle, siinäkin voi tulla väärinymmärryksiä.


    • kalle62v

      Moi,Olen 62v mies terve siisti pariskunta kiinnostaa.

      Tulkaa kuopioon hotelli lomalle.

      Esim Iso valkeinen.

      Tykkään nuolla imuttaa,yms kivaa

      kävisikö 24.08 --- 25. 08 2018 kirjoitappas mikäli ok.

      Tehdään ikimuistoinen ilta ja yö

      • Ihanat-matkat

        Kiva juttu. Laitettiin sulle meiliä. Ois yks toinenkin meno, joten laita vastausta tänään.


      • 3nnksi

        Jos kiinnostaisi 55v , hyvässä suhteessa oleva, siisti , varmasti terve ja luotettava partneri. Niin ottakaapa yhteyttä. Varsinkin jos liikutte tai pystytte liikkumaan Itä-Suomen alueella. Ja jos haluat voidaan tavata ensin tai keskustella puhelimessa . Spostini on [email protected]
        Toivottavasti saan jonkinlaista postia.


    • vxy

      Moikka, kokemusta on 3:na olosta, 2 naista samaan aikaan ja isoistakin ghanbang bileistä..:) ja ei hullumpia.:)
      Kaikki on tietysti niistä kemioista kiinni, ja sitä mustasukkaisuutta ei saa
      päästää valloilleen..:)

      T.P

    • iivari64

      Moikka. Meitä olis kaks n. 55v miestä Teille seuraksi. Asutaan pääkaupunkiseudulla...

      • Porin-eteläpuoli

        No sit vaa kiiruusti tän Luvialle.


      • iivari64
        Porin-eteläpuoli kirjoitti:

        No sit vaa kiiruusti tän Luvialle.

        Hmmm Luvialle?
        Mites edettääis? T. kaks 55v miestä


    • HimokasNarttuliini

      Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

      • hönööö

        Sössön Sössön tyhjäpää hönö 😡


      • Kutsuuni..-

        Aivan. Yhteystietojen julkaiseminen on kiellettyä. Tämä ei ole seuranhakupalsta.


    • Me ollaan sellainen tavallinen 55 pariskunta. Vaimo oli yhden talven kouluavustajana. Tutustu sielä kaikenlaisiin koululaisiin. Pyydettiin kesällä pari yläkoulun poikaa mökillä käymään. Olivat telttailemassa ja kalassa samalla järvellä. Juotiin teetä ja juteltiin. Päädyttiin illalla saunomaan ja sitten alasti järveen ja mökkiin samaa sänkyyn. Pojat nai vaimoa siinä enemmän kuin minä koko vuotena.

      • Ähähähähähää

        Buuaahaa mistä näitä impotentti penttejä pukkaa työnsitkö lopuksi löylykauhaa perseesees


      • Ähähähähähää kirjoitti:

        Buuaahaa mistä näitä impotentti penttejä pukkaa työnsitkö lopuksi löylykauhaa perseesees

        Pojat työnsi.


      • Ähähähähähää kirjoitti:

        Buuaahaa mistä näitä impotentti penttejä pukkaa työnsitkö lopuksi löylykauhaa perseesees

        Taisit mainita vaimon kiinnostuksen syyn.


      • K.u.t.s.u.n.i-

        "Jormalaiset" antoi hyvän vinkin: meiliosoite profiilissa on poistoperuste


      • SalainenXXY
        K.u.t.s.u.n.i- kirjoitti:

        "Jormalaiset" antoi hyvän vinkin: meiliosoite profiilissa on poistoperuste

        Mutta ei estä kirjoittelemista käyttäjätunnuksella.


    • Minimi

      Miks ei kukaan etsi leikkeihin vanhempaa rouvaa? Useimmitehan me ollaan "ilman", koska ukkokullat on jo ohittaneet ...... Sellaista rauhallisempaa menoa, mutta hyvää seksiä joka kimpassa tai muuten piristäisi kummasti elämänmenoa.

      • Minä ainakin etsin kypsän naisen ystävyyttä ja lämpöä. Nimim saat spostios.


      • Parhaimat seksikokemukset ovatkin löytyneet itseäni vanhemmista naisista. En pelkää ikää, kunhan muuten asit ovat kohdallaan, ei röökiä, ei liikaa viinaa, osaat pitää itsestäsi huolta ja halut....niitä varmasti löytyy;)


      • Minua kiinnostaisi rauhallisempi seksi kansassi


      • Minimi
        Mrderek kirjoitti:

        Parhaimat seksikokemukset ovatkin löytyneet itseäni vanhemmista naisista. En pelkää ikää, kunhan muuten asit ovat kohdallaan, ei röökiä, ei liikaa viinaa, osaat pitää itsestäsi huolta ja halut....niitä varmasti löytyy;)

        No kuntosali on tuttu paikka, alko ei maistu eikä tupakkakaan, nuo ehdot täyttyvät kyllä:)


      • Minimi kirjoitti:

        No kuntosali on tuttu paikka, alko ei maistu eikä tupakkakaan, nuo ehdot täyttyvät kyllä:)

        Oletko seuraa etsinyt itse, vai odottanut vain miesten ehdotuksia? Onko vaatimuksesi liian suuria? Millainen seksikumppanisi tulisi olla?


      • Minimi kirjoitti:

        No kuntosali on tuttu paikka, alko ei maistu eikä tupakkakaan, nuo ehdot täyttyvät kyllä:)

        Naisiltahan ei saa koskaan kysyä ikää..., mutta oletko jo ylittänyt 60v. rajan? Se ikäraja on ollut minulle "minimi" :-) Kypsät aikuiset naiset osaavat nauttia seksistä ja tietävät myös varsin hyvin mistä me miehet nautimme. Minulla on ikää 58v, joten minäkään en ole mikään pikkupoika, mutta hyvä fyysinen kunto ja positiivinen mieli pitävät nuorena. Jos kiinnostaa tutustua, niin eiköhän me löydetä keino vaihtaa yhteystietoja....


      • Minä kyllä etsin, mutta vanhempia rouvia on todella vaikea löytää, olette kuin harvinaisia timantteja ja nekin vielä heinäsuovassa... :)


    • Kiinnostaisi teidän seura

      • Onneksi-muitakin

        Kiinnostaa mikä kiinnostaa, mutta fyysinen seura vaatii ensin joitain yhteystietoja. Sinulta niitä ei löydy.


    • Nahaton

      Itsellä ollu ainakin ajatuksena vanhempi 65 vuotias, siisti(paksuvarust.) sinkku Hesalaismies,johon tutustua ja tutustuttaa myös 40v xl vaimo,
      alkuun ihan 'perhetuttavaksi',
      myöh. mielellän myös lähinnä rvan seksikumppaniksi,kun oma vaatimaton,ja jos jäykistyy,laukeaa nopeasti : (

      • Nahaton

        Eipä sitten löytynyt kiinnostunutta edes kirjoittelemaan : (
        Sauna tai mökki


      • Nahaton

        ...vanhempi,H:ki...


    • mv55

      kelpaisko luvialta m56v

    • mv55

      kelpaisko luvialta mies 55v

    • Metu71

      Öljyhierontaa ja kielihoitoa savuttomalta mieheltä
      Uusimaa 150km
      Autoileva mukava mies.
      Nyt vanhemmat naiset...ette pety.

      • Noaaahahaaaa

        Nyt löylykauhan perseesees et pety


    • Pappi

      Mun tuleva vaimo on ainakin niin kaunis että en halua että kukaan muu panee häntä!

      Terv. Pappi

      • Ööhöhööö

        Ai se löylykauha jonka työnnät perseesees


      • Pappi

        Runkkaa löylykauhaas!


    • 60-pari

      sama vaiva diabeetes vaivana 60 oltas

      • M-61v

        Jyväskylän tuntumassa olisi kiinnostusta tulla auttamaan vanhempaa mukavaa pariskuntaa seksin, kielikylpyjen hieronnan merkeissä.


    • Kokeilun

      Hei olen 51v mies haluaa ystäväksi fiksulle parille ja nauttia siitä rouvaa haluaa erityisesti olen saanut kokea 60 parin kanssa ja pidin kovasti siittä valmis tekemään uuden parin kanssa olen. Porin läheltä

    • 60-pari

      olen kiinostunut parin vaidosta minulla myös diabeetes joka haitaa välillä mutta eiköhän keinotkesitä

    • Kokeilun

      Kokeilun
      Miten saatas yhteyttä

      • Kohdataan-siellä

        Mee oottaa torin kulmalle.


    • Kokeilun

      Hei miten saatas yhteyttä haluaa ystäväksi ja seksiä rouvan kanssa

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe