Tässä...... www.chinatownplayshurriganes.com
Chinatown plays Hurriganes
9
1564
Vastaukset
- ganetar
Hyvä meininki noilla! Kun menin mainostamaan kilpailevalle bändille tota ja muutamaa muuta, samalla annoin heidän keikastaan kritiikkiä, he käskivät painua vittuun. Ilmeisen herkkä aihe ja kilpailu coverosastolla kova.
- Yrjövade
..että mikähän coverbändi oli kyseessä? siis joka vittuili sulle ja Chinatownille?
- koopee-80
ainahan on kilpailua,mutta turhaa se on,antaa kaikkien soittaa vaan omalla tyylillään,jätetään arvostelut ..
- Pakko
koopee-80 kirjoitti:
ainahan on kilpailua,mutta turhaa se on,antaa kaikkien soittaa vaan omalla tyylillään,jätetään arvostelut ..
oli tulla sanomaan, että surkeimmasta päästä ja nimikkobiisinne soitto riffi varsinkin, huh, KUINKA NUOTIN VIERESTÄ.
- ollipe
Pakko kirjoitti:
oli tulla sanomaan, että surkeimmasta päästä ja nimikkobiisinne soitto riffi varsinkin, huh, KUINKA NUOTIN VIERESTÄ.
sopii itse soittaa paremmin tuo riffi,jos onnistuu ollenkaan
- Pakko
ollipe kirjoitti:
sopii itse soittaa paremmin tuo riffi,jos onnistuu ollenkaan
Auts, pistit kyllä pahan. Niin onnistuisikohan tuo..? Hohhoijaa, en viitsi edes väitellä tuollaisen kanssa, jolla riffin soiton surkeuden ainut puolustus, että "itseltäsi ei onnistuisi". Haloo, helpoimpia juttuja ja jos noita ei klaaraa, niin kannattaisi miettiä tulevaisuutta kitaran parissa, ainakin keikoilla käynnin suhteen..
- autisti34
Pakko kirjoitti:
Auts, pistit kyllä pahan. Niin onnistuisikohan tuo..? Hohhoijaa, en viitsi edes väitellä tuollaisen kanssa, jolla riffin soiton surkeuden ainut puolustus, että "itseltäsi ei onnistuisi". Haloo, helpoimpia juttuja ja jos noita ei klaaraa, niin kannattaisi miettiä tulevaisuutta kitaran parissa, ainakin keikoilla käynnin suhteen..
Hah,hah,hah
- Chapi
Huomenta....Lahden suunnalta on ilmestynyt hurriganes tribuuttibändi Grazy`s...Kundeilla on sivut
www.grazys.net...Muutaman biisin demo...( Muunmuassa Mr X ) ! Sivuilta löytyy linkki facebookkiin, ja
keikat löytyy myös...Lehtiartikkeli 17.02.2010 katsottavissa myös..Käykääpä kurkkaamassa kundien menoa..
Kyseessä ei ole teinibändi, vaan isojen poikien rytmiryhmä..Triona huom..:)
Grazys Crew....Keep on rocking- Poikakanes
noh, satuin kuulee orkkaa kesäl yhres hotskus ja oli kyl isojen pappojen ryminää..
emmä kyl ainakaan hurrikaneseihin yhdistelis tollasta puppua.
on kullemma sittemmin lyäny hanskat naulaan. kiitos siittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841