Chinatown plays Hurriganes

Blåm15

Tässä...... www.chinatownplayshurriganes.com

9

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ganetar

      Hyvä meininki noilla! Kun menin mainostamaan kilpailevalle bändille tota ja muutamaa muuta, samalla annoin heidän keikastaan kritiikkiä, he käskivät painua vittuun. Ilmeisen herkkä aihe ja kilpailu coverosastolla kova.

      • Yrjövade

        ..että mikähän coverbändi oli kyseessä? siis joka vittuili sulle ja Chinatownille?


      • koopee-80

        ainahan on kilpailua,mutta turhaa se on,antaa kaikkien soittaa vaan omalla tyylillään,jätetään arvostelut ..


      • Pakko
        koopee-80 kirjoitti:

        ainahan on kilpailua,mutta turhaa se on,antaa kaikkien soittaa vaan omalla tyylillään,jätetään arvostelut ..

        oli tulla sanomaan, että surkeimmasta päästä ja nimikkobiisinne soitto riffi varsinkin, huh, KUINKA NUOTIN VIERESTÄ.


      • ollipe
        Pakko kirjoitti:

        oli tulla sanomaan, että surkeimmasta päästä ja nimikkobiisinne soitto riffi varsinkin, huh, KUINKA NUOTIN VIERESTÄ.

        sopii itse soittaa paremmin tuo riffi,jos onnistuu ollenkaan


      • Pakko
        ollipe kirjoitti:

        sopii itse soittaa paremmin tuo riffi,jos onnistuu ollenkaan

        Auts, pistit kyllä pahan. Niin onnistuisikohan tuo..? Hohhoijaa, en viitsi edes väitellä tuollaisen kanssa, jolla riffin soiton surkeuden ainut puolustus, että "itseltäsi ei onnistuisi". Haloo, helpoimpia juttuja ja jos noita ei klaaraa, niin kannattaisi miettiä tulevaisuutta kitaran parissa, ainakin keikoilla käynnin suhteen..


      • autisti34
        Pakko kirjoitti:

        Auts, pistit kyllä pahan. Niin onnistuisikohan tuo..? Hohhoijaa, en viitsi edes väitellä tuollaisen kanssa, jolla riffin soiton surkeuden ainut puolustus, että "itseltäsi ei onnistuisi". Haloo, helpoimpia juttuja ja jos noita ei klaaraa, niin kannattaisi miettiä tulevaisuutta kitaran parissa, ainakin keikoilla käynnin suhteen..

        Hah,hah,hah


    • Chapi

      Huomenta....Lahden suunnalta on ilmestynyt hurriganes tribuuttibändi Grazy`s...Kundeilla on sivut
      www.grazys.net...Muutaman biisin demo...( Muunmuassa Mr X ) ! Sivuilta löytyy linkki facebookkiin, ja
      keikat löytyy myös...Lehtiartikkeli 17.02.2010 katsottavissa myös..Käykääpä kurkkaamassa kundien menoa..
      Kyseessä ei ole teinibändi, vaan isojen poikien rytmiryhmä..Triona huom..:)
      Grazys Crew....Keep on rocking

      • Poikakanes

        noh, satuin kuulee orkkaa kesäl yhres hotskus ja oli kyl isojen pappojen ryminää..
        emmä kyl ainakaan hurrikaneseihin yhdistelis tollasta puppua.
        on kullemma sittemmin lyäny hanskat naulaan. kiitos siittä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe