Toisenlainen Gallup

hansolo2

1. Milloin aloit fanittaa Star Warsia?
2. Mikä elokuva on suosikkisi ja mikä taas inhokkisi?
3. Mitkä Star Wars -pelit ovat suosikkejasi?
4. Onko elokuvien musiikki mielestäsi hyvää, vai pitäisikö säveltäjänä olla joku muu kuin John Williams?
5. Mitä toivot Star Warsilta tulevaisuudessa?

Oma vastaus:

1. Vuodesta 2000
2. Suosikki: Uusi Toivo, inhokki: Kloonien hyökkäys
3. Kaksi ensimmäistä Rogue Squadronia, Empire at War ja Lego Star Wars.
4. On, todellakin.
5. Että sen tarina jatkuisi ikuisesti.

11

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Silloin kun Pimeä uhka ilmestyi elokuvateattereihin.

      2. Suosikki: Imperiumin Vastaisku, inhokki: Kloonien hyökkäys.

      3. Jedi Knight pelisarja, Battlefront 2, The Force Unleashed, Lego Star Wars

      4. Kyllähän hyviä säveltäjiä löytyy, jotka voisivat tehdä myös SW elokuviin esim. Danny Elfman, Hans Zimmer ja pari muuta. Mutta John Williamsilla ja hänen säveltämällä musiikilla on iso osa SW ja Indy elokuvia.

      5. Jaa-a. Toivottavasti tekisivät vielä yhden trilogian eli 7,8 ja 9 elokuvat. Sit sitä näyteltyä TV-sarjaa odotellaan.

    • Obi-One

      1. Milloin aloit fanittaa Star Warsia? En muista
      2. Mikä elokuva on suosikkisi ja mikä taas inhokkisi? Suosikki: Sithin kosto. Inhokki: Pimeä uhka
      3. Mitkä Star Wars -pelit ovat suosikkejasi? Lego Star Wars
      4. Onko elokuvien musiikki mielestäsi hyvää, vai pitäisikö säveltäjänä olla joku muu kuin John Williams? No musiikki on joissain kohsissa hyvää esim. Anakin vs. Obi Wan.
      5. Mitä toivot Star Warsilta tulevaisuudessa?
      Lisää elokuvia.

    • piikkipiru

      1. Noin vuonna 1982
      2. Ep.4 (A New Hope), alkuperäinen
      3. En pelaa SW-pelejä
      4. Ehdottomasti John Williamsin musiikki
      (miksi korjata jotain, joka ei ole rikki...)
      5. En oikeastaan mitään, mielestäni
      tarina on nyt kerrottu

    • Xim The Despot

      1) Joskus 1990-luvun puolivälissä
      2) Suosikki: Sithin Kosto, Inhokki: Pimeä Uhka
      3) KOTORit ja Force Unleashed
      4) Williams on OK
      5) Eniten odotan Live Action TV-sarjaa, ja siinä haluaisin nähdä Boba Fettin, muita Mandalorialaisia, separatistien jäänteiden kapinointia, Galen Marekin, Quinlan Vosin, Soontir Felin ja Thrawnin.

    • Tavallinen tallaaja

      Hei. Itse olen katsonut kaikki SW leffat. Ihan OK:ita ne leffat oli mutta mikä saa teiät fanittamaan Star Warssia näin paljon -__- . Ihan oikeesti, vastatkaa...

      • Veteranfan

        Itse aloin fanittaa Star Warsia 11.vuotiaana,näkemällä elokuvan Imperiumin Vastaiskun syyskuussa vuonna 1980.
        ensivaikutelma elokuvasta oli valtava kulttuurishokki!En ollut nähnyt sellaista elokuvaa aiemmin,enkä ole tänä päivänkään nähnyt yhtä paljon mielikuvitusta ruokkivaa fantasiamaailmaa.Star Wars oa tavallaan eräänlaista "sielunruokaa" elokuvaelämyksenä,sehän pitäisi yleensä elokuvan tehtävä ollakkin tuoda elämyksiä katsojille.

        Yksi asia fanittamiseen tulee mieleen alkuperäisen Star Wars trilogian teemasta,joka on toivo paremmasta elämästä.Tämä tulee ilmi mm.Luke Skywalkerin hahmosta.Uudemman trilogian teemana tuntuu olevan epätoivo,joka näkyy taasen Anakin Skywalkerin hahmosta.Paljon uskonnollisia teemojahan tulee väkisinkin esiin mysteerisestä Voima Jediuskonnosta,oikeastaan niitä uskonnollisia vaikutteita on kerätty vähän jokaaisesta olemassa olevasta uskonnosta.Olen ollut fani jo 28.vuotta elämästäni,enkä ole katunut pätkääkään.Star Warsin ansiosta olen kiinnostunut elokuvista yleensä.


      • tavallinen tallaaja
        Veteranfan kirjoitti:

        Itse aloin fanittaa Star Warsia 11.vuotiaana,näkemällä elokuvan Imperiumin Vastaiskun syyskuussa vuonna 1980.
        ensivaikutelma elokuvasta oli valtava kulttuurishokki!En ollut nähnyt sellaista elokuvaa aiemmin,enkä ole tänä päivänkään nähnyt yhtä paljon mielikuvitusta ruokkivaa fantasiamaailmaa.Star Wars oa tavallaan eräänlaista "sielunruokaa" elokuvaelämyksenä,sehän pitäisi yleensä elokuvan tehtävä ollakkin tuoda elämyksiä katsojille.

        Yksi asia fanittamiseen tulee mieleen alkuperäisen Star Wars trilogian teemasta,joka on toivo paremmasta elämästä.Tämä tulee ilmi mm.Luke Skywalkerin hahmosta.Uudemman trilogian teemana tuntuu olevan epätoivo,joka näkyy taasen Anakin Skywalkerin hahmosta.Paljon uskonnollisia teemojahan tulee väkisinkin esiin mysteerisestä Voima Jediuskonnosta,oikeastaan niitä uskonnollisia vaikutteita on kerätty vähän jokaaisesta olemassa olevasta uskonnosta.Olen ollut fani jo 28.vuotta elämästäni,enkä ole katunut pätkääkään.Star Warsin ansiosta olen kiinnostunut elokuvista yleensä.

        no minustakin vanhat SW oliat hyviä mutta uusista lähes kaikki on tehty tietokoneella


    • TrueFani

      1. Itseasiassa en ole ikinä edes fanittanut, joten jätän väliin.
      2. Suosikkia ei ole, mutta ne kaikki kuusi voidaan laskea inhokiksi.
      3. En ole pelannut, jote en osaa sanoa, mutta tuskin edes pitäisin.
      4. Joo Enrique Inglesias os voinu heittää muutaman biisin leffoihin ni ois heti meininki parantunut.
      5. Ettei tavata kadulla...

    • sw6

      1.mä aloin fanittaa sw:tä joskus seittemän vuotiaana, vaikka mä en sillo tajunnu niist leffoist mitää
      2.kaikki on hyvii mut jos pitää sanoo suosikki ni sit se olis kyl toi imperiumin vastaisku
      3.lego star wars, star wars battlefront ja force unleashed
      4.John Williams on must, musiikki on yks parhaist jutuist star warsis (soitan viuluu ja pienoo), iha tyhmää et clone wars sarjaa teki joku toinen
      5.paljo lisää clone wars jaksoja ja sit mä odotan sitä star wars live action showta innolla ja mun mielest lisää leffoja ei tartte tehä, ei ainakaa semmoii jotka siottuu aikaan kutosen jälkeen ehkä jos tehtäis leffa joka kertoo ep 3 ja ep 4 väliin ni se vois olla iha nais

    • MasterGormo

      1. Vuodesta 1999
      2. Suosikkini on Jedin paluu ja inhokkini Imperiumin vastaisku
      3. Force unleashed ja Battlefront 2
      4. John Williams osaa asiansa.
      5. Toivon, että George Lucas jatkaa edelleen Star Warsin parissa ja tuo iloa lukuisille faneilleen.

    • Jebs

      1. Vuonna 1991
      2. Suosikki ehdottomasti Episode V: Empire Strikes Back ja inhokki Episode I: Phantom Menace
      3. Star Wars Dark Forces, Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy ja Star Wars Knight of the Old Republic (paras)
      4. Kukaan muu ei olisi pystynyt säveltämään yhtä tarttuvia sävelmiä ja teemoja kuin John Williams. Edelleenkin tulee tippa linssiin Return of the jedin loppukohtauksessa jossa soi upea Leia's News & Light of the Force sävelmä Darth Vaderin palaessa kokossa pois.
      5. Pieni osa minusta toivoo vielä että osat 7, 8 ja 9 tehtäisiin vielä joskus mutta voi olla parempi että ehkä ei sittenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe