1. Milloin aloit fanittaa Star Warsia?
2. Mikä elokuva on suosikkisi ja mikä taas inhokkisi?
3. Mitkä Star Wars -pelit ovat suosikkejasi?
4. Onko elokuvien musiikki mielestäsi hyvää, vai pitäisikö säveltäjänä olla joku muu kuin John Williams?
5. Mitä toivot Star Warsilta tulevaisuudessa?
Oma vastaus:
1. Vuodesta 2000
2. Suosikki: Uusi Toivo, inhokki: Kloonien hyökkäys
3. Kaksi ensimmäistä Rogue Squadronia, Empire at War ja Lego Star Wars.
4. On, todellakin.
5. Että sen tarina jatkuisi ikuisesti.
Toisenlainen Gallup
11
1128
Vastaukset
1. Silloin kun Pimeä uhka ilmestyi elokuvateattereihin.
2. Suosikki: Imperiumin Vastaisku, inhokki: Kloonien hyökkäys.
3. Jedi Knight pelisarja, Battlefront 2, The Force Unleashed, Lego Star Wars
4. Kyllähän hyviä säveltäjiä löytyy, jotka voisivat tehdä myös SW elokuviin esim. Danny Elfman, Hans Zimmer ja pari muuta. Mutta John Williamsilla ja hänen säveltämällä musiikilla on iso osa SW ja Indy elokuvia.
5. Jaa-a. Toivottavasti tekisivät vielä yhden trilogian eli 7,8 ja 9 elokuvat. Sit sitä näyteltyä TV-sarjaa odotellaan.- Obi-One
1. Milloin aloit fanittaa Star Warsia? En muista
2. Mikä elokuva on suosikkisi ja mikä taas inhokkisi? Suosikki: Sithin kosto. Inhokki: Pimeä uhka
3. Mitkä Star Wars -pelit ovat suosikkejasi? Lego Star Wars
4. Onko elokuvien musiikki mielestäsi hyvää, vai pitäisikö säveltäjänä olla joku muu kuin John Williams? No musiikki on joissain kohsissa hyvää esim. Anakin vs. Obi Wan.
5. Mitä toivot Star Warsilta tulevaisuudessa?
Lisää elokuvia. - piikkipiru
1. Noin vuonna 1982
2. Ep.4 (A New Hope), alkuperäinen
3. En pelaa SW-pelejä
4. Ehdottomasti John Williamsin musiikki
(miksi korjata jotain, joka ei ole rikki...)
5. En oikeastaan mitään, mielestäni
tarina on nyt kerrottu - Xim The Despot
1) Joskus 1990-luvun puolivälissä
2) Suosikki: Sithin Kosto, Inhokki: Pimeä Uhka
3) KOTORit ja Force Unleashed
4) Williams on OK
5) Eniten odotan Live Action TV-sarjaa, ja siinä haluaisin nähdä Boba Fettin, muita Mandalorialaisia, separatistien jäänteiden kapinointia, Galen Marekin, Quinlan Vosin, Soontir Felin ja Thrawnin. - Tavallinen tallaaja
Hei. Itse olen katsonut kaikki SW leffat. Ihan OK:ita ne leffat oli mutta mikä saa teiät fanittamaan Star Warssia näin paljon -__- . Ihan oikeesti, vastatkaa...
- Veteranfan
Itse aloin fanittaa Star Warsia 11.vuotiaana,näkemällä elokuvan Imperiumin Vastaiskun syyskuussa vuonna 1980.
ensivaikutelma elokuvasta oli valtava kulttuurishokki!En ollut nähnyt sellaista elokuvaa aiemmin,enkä ole tänä päivänkään nähnyt yhtä paljon mielikuvitusta ruokkivaa fantasiamaailmaa.Star Wars oa tavallaan eräänlaista "sielunruokaa" elokuvaelämyksenä,sehän pitäisi yleensä elokuvan tehtävä ollakkin tuoda elämyksiä katsojille.
Yksi asia fanittamiseen tulee mieleen alkuperäisen Star Wars trilogian teemasta,joka on toivo paremmasta elämästä.Tämä tulee ilmi mm.Luke Skywalkerin hahmosta.Uudemman trilogian teemana tuntuu olevan epätoivo,joka näkyy taasen Anakin Skywalkerin hahmosta.Paljon uskonnollisia teemojahan tulee väkisinkin esiin mysteerisestä Voima Jediuskonnosta,oikeastaan niitä uskonnollisia vaikutteita on kerätty vähän jokaaisesta olemassa olevasta uskonnosta.Olen ollut fani jo 28.vuotta elämästäni,enkä ole katunut pätkääkään.Star Warsin ansiosta olen kiinnostunut elokuvista yleensä. - tavallinen tallaaja
Veteranfan kirjoitti:
Itse aloin fanittaa Star Warsia 11.vuotiaana,näkemällä elokuvan Imperiumin Vastaiskun syyskuussa vuonna 1980.
ensivaikutelma elokuvasta oli valtava kulttuurishokki!En ollut nähnyt sellaista elokuvaa aiemmin,enkä ole tänä päivänkään nähnyt yhtä paljon mielikuvitusta ruokkivaa fantasiamaailmaa.Star Wars oa tavallaan eräänlaista "sielunruokaa" elokuvaelämyksenä,sehän pitäisi yleensä elokuvan tehtävä ollakkin tuoda elämyksiä katsojille.
Yksi asia fanittamiseen tulee mieleen alkuperäisen Star Wars trilogian teemasta,joka on toivo paremmasta elämästä.Tämä tulee ilmi mm.Luke Skywalkerin hahmosta.Uudemman trilogian teemana tuntuu olevan epätoivo,joka näkyy taasen Anakin Skywalkerin hahmosta.Paljon uskonnollisia teemojahan tulee väkisinkin esiin mysteerisestä Voima Jediuskonnosta,oikeastaan niitä uskonnollisia vaikutteita on kerätty vähän jokaaisesta olemassa olevasta uskonnosta.Olen ollut fani jo 28.vuotta elämästäni,enkä ole katunut pätkääkään.Star Warsin ansiosta olen kiinnostunut elokuvista yleensä.no minustakin vanhat SW oliat hyviä mutta uusista lähes kaikki on tehty tietokoneella
- TrueFani
1. Itseasiassa en ole ikinä edes fanittanut, joten jätän väliin.
2. Suosikkia ei ole, mutta ne kaikki kuusi voidaan laskea inhokiksi.
3. En ole pelannut, jote en osaa sanoa, mutta tuskin edes pitäisin.
4. Joo Enrique Inglesias os voinu heittää muutaman biisin leffoihin ni ois heti meininki parantunut.
5. Ettei tavata kadulla... - sw6
1.mä aloin fanittaa sw:tä joskus seittemän vuotiaana, vaikka mä en sillo tajunnu niist leffoist mitää
2.kaikki on hyvii mut jos pitää sanoo suosikki ni sit se olis kyl toi imperiumin vastaisku
3.lego star wars, star wars battlefront ja force unleashed
4.John Williams on must, musiikki on yks parhaist jutuist star warsis (soitan viuluu ja pienoo), iha tyhmää et clone wars sarjaa teki joku toinen
5.paljo lisää clone wars jaksoja ja sit mä odotan sitä star wars live action showta innolla ja mun mielest lisää leffoja ei tartte tehä, ei ainakaa semmoii jotka siottuu aikaan kutosen jälkeen ehkä jos tehtäis leffa joka kertoo ep 3 ja ep 4 väliin ni se vois olla iha nais - MasterGormo
1. Vuodesta 1999
2. Suosikkini on Jedin paluu ja inhokkini Imperiumin vastaisku
3. Force unleashed ja Battlefront 2
4. John Williams osaa asiansa.
5. Toivon, että George Lucas jatkaa edelleen Star Warsin parissa ja tuo iloa lukuisille faneilleen. - Jebs
1. Vuonna 1991
2. Suosikki ehdottomasti Episode V: Empire Strikes Back ja inhokki Episode I: Phantom Menace
3. Star Wars Dark Forces, Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy ja Star Wars Knight of the Old Republic (paras)
4. Kukaan muu ei olisi pystynyt säveltämään yhtä tarttuvia sävelmiä ja teemoja kuin John Williams. Edelleenkin tulee tippa linssiin Return of the jedin loppukohtauksessa jossa soi upea Leia's News & Light of the Force sävelmä Darth Vaderin palaessa kokossa pois.
5. Pieni osa minusta toivoo vielä että osat 7, 8 ja 9 tehtäisiin vielä joskus mutta voi olla parempi että ehkä ei sittenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758