Islamilainen retriitti

muslimineiti

13

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölömöukko

      miettinyt ankarasti jotta mitä laitan muslimien joulukeräykseen ja viimein keksin,Kovasimia! Niillä on hyvä teroittaa kaikki tylsyneet työkalut.Jos vien niitä laatikollisen moskeijaan niin ottaahan se moskeijan täti ne vastaan ja jakaa tasapuolisesti avuntarvitsijoille??

      • pääsee

        toistensa kimppuun...


    • muslimineiti

      Tämä sivusto on tarkoitettu toistemme sivistämiseen ja yhteisen tietämyksen ja elämänkatsomuksen kehittämiseen. Toisten haukkumiset ja syyttelyt eivät kuulu minnekään Suomi24:n palstoille, joten jos jollain on jokin ongelma - niin ole hyvä, sivustolta on täysin vapaa poistumaan.

      Kritiikki on eri asia. Tietoa täytyy aina kritisoida, jotta voidaan oppia enemmän. Kannattaa kuitenkin muistaa, että mikäli haluaa, että omaan kritiikkiin vastataan, kannattaa kirjoittaa asialliseen tyyliin.

      • hölömöukko

        Valitat kun puhutaan totta miksi? Mitä pelkäät? Sitäkö,että ihmiset näkee totuuden muslimien saatananpalvonnasta ja kaaban kuukiven palvonnasta? Suomessakin aikanaan palvottiin seitakiveä mutta he ei sentään joukkomurhanneet ja -raiskanneet niinkuin muslimit tänä päivänä.Tajuatko yhtään että yrität levittää saatananpalvontaa suomeen? Miksi haluat tuhota ja tappaa suomen kansaa niin kuin koraani käskee tekemään meille "vääräuskoisille" ? Miksi toimit inhimillisyyttä ja Jumalaa vastaan?? Miksi pilkkaat ainoaa oikeaa Jumalaa ja Palvot kuukiveä?


      • jotta tunnemme kirjan takak...

        ja esim. muslimivideot ovat muslimien itsensa tekemia ja tarkoitettu levittamiseen.


    • En sano, että tuo nyt niin huono asia olisi, mutta suhteessa väkimäärään jne. päinvastaisen tarjonnan kohdentaminen maahanmuuttaneille muslimeille olisi paljon tarpeellisempaa. Eiväthän he muuten sopeudu suomalaiseen yhteiskuntaan ja suomalaistu.

      Siis:
      1) Mitä muslimin tulee tietää kristinuskosta
      2) Mitä muslimin tulee tietää luterilaisuudesta
      3) Mitä maahanmuuttajamuslimin tulee tietää suomalaisuudesta

      Onhan aika hassu tilanne, että suomalaista enemmistöä yritetään (enemmistön kustantamasti) tutustuttaa osin väkivaltaiseenkin ja antikristilliseen vieraskulttuuriin, muttei tehdä päinvastaista valistusta riittävästi. Käsittääkseni edes luterilainen kirkkoni ei pistä riittävästi "rikkaa ristiin".

      Ja muutenkin sanottakoon, että viestisi oli ihan oikealla palstalla.

      • muslimi saa

        kuvan käytännön kristinuskosta ja luterilaisuudesta.


      • muslimi saa kirjoitti:

        kuvan käytännön kristinuskosta ja luterilaisuudesta.

        Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?


      • on harvinaisen

        oikeassa.


      • tämähän on todella harvinainen
        tuttumies kirjoitti:

        Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?

        hetki. olen jo toistamiseen saman päivän aikana tuttiksen kanssa samaa mieltä.


      • kiitollinen ruokkimisesta
        tuttumies kirjoitti:

        Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?

        ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.


      • taas päätään
        kiitollinen ruokkimisesta kirjoitti:

        ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.

        yrittäen estää islamkeskustelun sekä aiheuttaa ristiriitoja. Ei uutta auringon alla.


      • lohdutus
        kiitollinen ruokkimisesta kirjoitti:

        ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.

        Se oli vain konkreettinen esimerkki siitä, että kristityn oikean käden ei pidä tietää, mitä vasen tekee.

        Vasen antaa, oikea lyö heti perään. Ole kiitollinen!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe