http://yle.fi/teema/sarjat/muut_faktasarjat/id16942.html
Yle Teemalta alkaa uusi kolmiosainen sarja. Jos olet kiinnostunut oppimaan ja tutustumaan Islamiin, niin katso!
Tänään maanantaina alkaa ensimmäinen osa.
Islamilainen retriitti
13
597
Vastaukset
- hölömöukko
miettinyt ankarasti jotta mitä laitan muslimien joulukeräykseen ja viimein keksin,Kovasimia! Niillä on hyvä teroittaa kaikki tylsyneet työkalut.Jos vien niitä laatikollisen moskeijaan niin ottaahan se moskeijan täti ne vastaan ja jakaa tasapuolisesti avuntarvitsijoille??
- pääsee
toistensa kimppuun...
- muslimineiti
Tämä sivusto on tarkoitettu toistemme sivistämiseen ja yhteisen tietämyksen ja elämänkatsomuksen kehittämiseen. Toisten haukkumiset ja syyttelyt eivät kuulu minnekään Suomi24:n palstoille, joten jos jollain on jokin ongelma - niin ole hyvä, sivustolta on täysin vapaa poistumaan.
Kritiikki on eri asia. Tietoa täytyy aina kritisoida, jotta voidaan oppia enemmän. Kannattaa kuitenkin muistaa, että mikäli haluaa, että omaan kritiikkiin vastataan, kannattaa kirjoittaa asialliseen tyyliin.- hölömöukko
Valitat kun puhutaan totta miksi? Mitä pelkäät? Sitäkö,että ihmiset näkee totuuden muslimien saatananpalvonnasta ja kaaban kuukiven palvonnasta? Suomessakin aikanaan palvottiin seitakiveä mutta he ei sentään joukkomurhanneet ja -raiskanneet niinkuin muslimit tänä päivänä.Tajuatko yhtään että yrität levittää saatananpalvontaa suomeen? Miksi haluat tuhota ja tappaa suomen kansaa niin kuin koraani käskee tekemään meille "vääräuskoisille" ? Miksi toimit inhimillisyyttä ja Jumalaa vastaan?? Miksi pilkkaat ainoaa oikeaa Jumalaa ja Palvot kuukiveä?
- jotta tunnemme kirjan takak...
ja esim. muslimivideot ovat muslimien itsensa tekemia ja tarkoitettu levittamiseen.
En sano, että tuo nyt niin huono asia olisi, mutta suhteessa väkimäärään jne. päinvastaisen tarjonnan kohdentaminen maahanmuuttaneille muslimeille olisi paljon tarpeellisempaa. Eiväthän he muuten sopeudu suomalaiseen yhteiskuntaan ja suomalaistu.
Siis:
1) Mitä muslimin tulee tietää kristinuskosta
2) Mitä muslimin tulee tietää luterilaisuudesta
3) Mitä maahanmuuttajamuslimin tulee tietää suomalaisuudesta
Onhan aika hassu tilanne, että suomalaista enemmistöä yritetään (enemmistön kustantamasti) tutustuttaa osin väkivaltaiseenkin ja antikristilliseen vieraskulttuuriin, muttei tehdä päinvastaista valistusta riittävästi. Käsittääkseni edes luterilainen kirkkoni ei pistä riittävästi "rikkaa ristiin".
Ja muutenkin sanottakoon, että viestisi oli ihan oikealla palstalla.- muslimi saa
kuvan käytännön kristinuskosta ja luterilaisuudesta.
muslimi saa kirjoitti:
kuvan käytännön kristinuskosta ja luterilaisuudesta.
Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?
- on harvinaisen
oikeassa.
- tämähän on todella harvinainen
tuttumies kirjoitti:
Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?
hetki. olen jo toistamiseen saman päivän aikana tuttiksen kanssa samaa mieltä.
- kiitollinen ruokkimisesta
tuttumies kirjoitti:
Suomalaiset ruokkivat, vaatettavat ja antavat asunnon maahan pakolaisina tulleille muslimeille ja muillekin maassamme oleskeleville muslimeille. Tätäkö käytännön kuvaa tarkoitat? Osaatko olla siitä omalta osaltasi kiitollinen?
ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.
- taas päätään
kiitollinen ruokkimisesta kirjoitti:
ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.
yrittäen estää islamkeskustelun sekä aiheuttaa ristiriitoja. Ei uutta auringon alla.
- lohdutus
kiitollinen ruokkimisesta kirjoitti:
ja turvasta. Pitäisikö olla kiitollinen myös niille, jotka solvaavat ja kiusaavat ja haukkuvat myös niitä, jotka ruokkivat ja antavat turvaa.
Se oli vain konkreettinen esimerkki siitä, että kristityn oikean käden ei pidä tietää, mitä vasen tekee.
Vasen antaa, oikea lyö heti perään. Ole kiitollinen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402