jousimiesmies ja kaksosnainen

tietoa kaipaava

Hei!
Miten sopii yhteen kaksonen kuumerkiltään kauris ja jousimies kuumerkiltään neitsyt?

8

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä se

      nouseva merkki.

    • look at this

      Jousimies-miehen vapaudenhalu on vielä suurempi kuin sinun.

      Tuli ja Ilma : ilma saa tulen syttymään mutta
      ilma voi myös sammuttaa tulen.

    • on ok...

      Mutta en siedä kaksinaamaisuutta ja epärehellisyyttä, joka kaksosen sisältä paljastuu

      terv. jouskari

      • huvy

        kaksoset todella rasittavia. Kaksoset sopivat ainoastaan toisilleen, mutta Jousimiehen seikkailunhalu ja kaksosen muu pelleily eivät sovi yhteen.


      • vastaa...

        Mua ärsyttää todella että tuo kaksinaamaisuus ja epärehellisyys yleistetään kaksosissa...

        Esim. minä en ole kaksinaamainen enkä epärehellinen sen enempää kuin jouskarikaan :) on yhdestä jouskarikaverista saanut kokemusta epärehellisyydestä sekä jatkuvan oman edun tavoittelusta ystävyyden varrella. Se ystävyys kyllä päättyikin siten että lopetin yhteydenpidon ! En kuitenkaan yleistä että kaikki jouskarit olisivat samanlaisia...


      • Jouskari.
        vastaa... kirjoitti:

        Mua ärsyttää todella että tuo kaksinaamaisuus ja epärehellisyys yleistetään kaksosissa...

        Esim. minä en ole kaksinaamainen enkä epärehellinen sen enempää kuin jouskarikaan :) on yhdestä jouskarikaverista saanut kokemusta epärehellisyydestä sekä jatkuvan oman edun tavoittelusta ystävyyden varrella. Se ystävyys kyllä päättyikin siten että lopetin yhteydenpidon ! En kuitenkaan yleistä että kaikki jouskarit olisivat samanlaisia...

        Eiköhän kaikilla tähtimerkeillä ole vanhetessaan taipumus tai ainakin jonkinlainen pyrkimys jalostua? jos kummallakin on halua ja määrätietoista pyrkimystä olla ja pysyä yhdessä niin sen pitäisi kyllä onnistua :) t. nimimerkki: kaksosen löytänyt :)


      • LadyJii

        Niin, aina sanotaan että kaksoset ovat kaksinaamaisia... mutta, mutta...
        Itse olen kaksonen-nainen ja aina ollut uskollinen. Avomieheni on jousimies, elämä oli ihanaa, normaalia elämää ylä- ja alamäkineen... mutta ei mitään suuria kriisejä, pientä sanaharkkaa joskus. Luulin että kumpikin oli syvästi rakastunut, koska menimme kihloihin kuukausi sitten. Mutta kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehelläni onkin toinen... niin se vapaudenkaipuu kai sitten iski tai mikä lie...

        Tosin en tämän kokemuksen jälkeen usko että jokainen jousimies-mies toimii samoin, mutta ehkä tulevaisuudessa olen sittan taas hitusen varovaisempi.


      • Jouskaritnytvaanonsemmosia
        LadyJii kirjoitti:

        Niin, aina sanotaan että kaksoset ovat kaksinaamaisia... mutta, mutta...
        Itse olen kaksonen-nainen ja aina ollut uskollinen. Avomieheni on jousimies, elämä oli ihanaa, normaalia elämää ylä- ja alamäkineen... mutta ei mitään suuria kriisejä, pientä sanaharkkaa joskus. Luulin että kumpikin oli syvästi rakastunut, koska menimme kihloihin kuukausi sitten. Mutta kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehelläni onkin toinen... niin se vapaudenkaipuu kai sitten iski tai mikä lie...

        Tosin en tämän kokemuksen jälkeen usko että jokainen jousimies-mies toimii samoin, mutta ehkä tulevaisuudessa olen sittan taas hitusen varovaisempi.

        Itseasiassa joka ikinen jousimiesmies on ihan samanlainen. Niitä jousimiesukkoja on mun elämässä pyörinyt monia, ja monelle olen antanut lähtöpassit just tuon "vapaudenkaipuun" takia. Ei ne kuulkaas osaa olla uskollisia. 99% ravintoloissa mua iskeneistä VARATUISTA miehistä on jousimiehiä. Mutta poikkeuksia toki mahtuu mukaan ja pettäähän moni,moni muukin merkki. Mut jos mä jouskarin kanssa vielä joskus erehdyn olemaan, niin ei ole kyl mitään harhakuvitelmia ko. herran uskollisuudesta. Jouskarit on luotuja kulkemaan, ne on yhtä kesyttömiä kuin villihevoset ja yhtä voimakkaita. Jos jouskarimieheen rakastuu, se vie mennessään.. Ja kannattaa nauttia joka hetkestä. Samoin varautua siihen, että naisia pyörii ympärillä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe